خداوندا مرا از کسانی قرار دِه که دنیاشان را برای دینشان میفروشند نه دینشان را برای دنیاشان. (دکتر علی شریعتی)
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

دانلود بازی ترسناک Downfall

 دانلود بازی ترسناک Downfall

 

نام بازی: Downfall: A Horror Adventure Game
پلتفورم : pc
ژانر: Horror
تاریخ انتشار جهانی : ۲۰۱۰
تاریخ انتشار در آمریکا : ۲۰۱۰
تاریخ انتشار در اروپا : ۲۰۱۰
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: Russian, English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Harvester Games
مد بازی : —
حمایت توسط : Harvester Games
درجه بندی سنی : +۱۸
قابلیت آنلاین:دارد

هم اکنون قصد معرفی و ارائه یی یکی از قدیمیترین و ترسناک ترین بازی هایسال ۲۰۱۰ میلادی را دارم .نام این بازی Downfall بوده و در تاریخ ۲۰۱۰ میلادی توسط Harvester Games ساخته و منتشر شد .شما با یک بازی به شدت ترسناک رو به رو هستید.البته نه به اندازه ی بازی های ترسناکی همچون DOOM !

ادامه ی نقد بازی Downfall به همراه دانلود و تعدادی پیش نمایش در ادامه مطلب…

در هر حال ،  بازی حول محوریت داستانی می چرخد که گویای دو زوج به نام جو و لوسی دیویس است که در یک شب در یک هتل مخوف و بسیار وحشتناک به داستان زندگیشان خاتمه داده می شود . قطعا داستان بازی  آنقدر تاثیر گذار و ترسناک است که گیمر حتی با خواندن این نقد تا اینجا به وحشت خواهد افتاد.لوسی ترس را در آغوش می کشد و آن در جای مخفی می شود . صبح روز بعد هتل دچار یک دگرگونی میشود ! جو در گوشه ی سمت چپ به تنهایی به رنجیر کشیده شده است . همه چیز دچار تغییر میشود. جهان سیاه و سفید دیده میشود. فقط خون قرمز است ( دیده میشود ) . خود را در همه جا می بینید و این در حالی است که هتل خالیه خالی است ! اصولا افراد مختلفی چنین بازی هایی را با چنین ژانری می پسندند.زیرا این بازی های دارای ویژگی های منحصر بفردی هستند . استفاده از نورهای پُرکنتراست فضاهای مرموز و مه‌آلود و همچنین نورپردازی با مایه‌های تیره از ویژگی‌های دیگر این گونه‌است.دلایل مختلف دیگری برای انجام این بازی ها پیش بینی میشود. یکی از آنها کنجکاوی است .کنجکاوی نامعقول بشر در کشف ناشناخته‌ها و پی بردن به چیزهای فراتر از دنیای عینی و ملموس است.عامل دیگر فرافکنی است . انسان خشم خود را فرا افکنی خود را جای عوامل ترس آفین قرار داده و به هیجانی خوشایند دست می‌یابد.این را نیز نباید فراموش کنیم که گیمر در برخی مواقع به دنیال خالی کردن هیجان های درونی خویش است . رس از خصوصیات فطری هر انسان می‌باشد که به علت عدم شناخت ذات خود نسبت به بازسازی عوامل خارجی برای تسکین خود می‌باشد لذا با پرداختن به این بازی ها به تخلیه خود اقدام می‌نماید؛ بزرگنمایی آنچه که وجود ندارد یا دسترسی‌پذیر نمی‌باشد به هر روی عامل ایجاد ترس می‌باشد.در برخی مواقع نیز منتقدان و کارشناس ها و افرار اهل فن براین نکته اذعان دارند که میتوان اختلالات روانی را نیز برای این مقوله تعریف شده دانست ! به گفته ی آنها ، در موارد حاد دلیل علاقه این بازی ها می‌تواند به اختلالات سادیسم، جامعه‌ستیزی، و مازوخیسم مربوط باشد…

همچنین : بخوانید  دور سرعت

 

قابلیت بازیابی فایل های فشرده و روش آن:

 
فایل هایی که برای دانلود قرار گرفته اند چندین بار قبل و بعد از قرار گرفتن بر روی هاست توسط تیم نرم افزار میهن دانلود تست گردیده در نتیجه فایل ها کاملآ سالم هستند اما در برخی مواقع به دلیل توقف های موقتی که کاربران در هنگام دانلود فایل ها انجام می دهند فایل ها دچار مشکل می شوند بدین صورت که پس از دانلود و استخراج فایل ها از سوی نرم افزار Winrar با اخطار CRC رو به رو میشوند. اما جای نگرانی نیست چون فایل ها به گونه ای فشرده شده اند که دارای قابلیت بازیابی هستند. به همین منظور کافیست که فایل معیوب را با استفاده از نرم افزار Winrar اجرا کنید و سپس با انتخاب گزینه Repair اقدام به تعمیر فایل فشرده نمایید.

راهنمای عمومی نصب بازی ها  :

اینجا کلیک کنید

راهنمای نصب بازی Downfall:


بعد از دانلود و اکسترکت کردن فایل ها ، فایل خروجی  که دارای پسوند iso  هست از طریق راهنمای نصب عمومی بازی ها اجرا شود .


  دانلود از لینک های غیر مستقیم ( لینک مستقیم در پایین ) :
دانلود

 دانلود بازی ترسناک Downfall دانلود بازی ترسناک Downfall دانلود بازی ترسناک Downfall