هر برادری که از منافع برادر خود مانند نفع خویش حمایت کرد به کار خود سامان داده است (کوروش کبیر)
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

اشتباهات متداول زن ها در رابطه جنسی

اشتباهات متداول زن ها در رابطه جنسی

سلامت نیوز: در بعضی از شرایط ممکن است زندگی جنسی شما دچار یکنواختی شود . یکی از مسائلی که می ‌تواند زندگی زناشویی را کسالت‌‌ آور کند و زن و شوهر دیگر جذابیتی برای هم نداشته باشند، یکنواختی در روابط جنسی است.

به گزارش سلامت نیوز، بسیاری از متخصصان بیان می کنند که بعضی از اشتباهات رایج که منجر به یکنواختی روابط جنسی شود می تواند از طرف خانم ها صورت گیرد . در این مطلب بعضی از اشتباهات رایج خانم ها در رابطه جنسی را به اختصار بیان می کنیم .

شروع رابطه جنسی
بسیاری از اشخاص ممکن است در رابطه با رفتار زنانه خود نگران باشند .خانم ها نباید حالت تهاجمی و پرخاشگرانه داشته باشند . احساس شکست و نگرانی  درشروع  رابطه جنسی  می تواند از جمله مشکلات عمده خانم ها هنگام برقراری رابطه جنسی باشد . این تصور ممکن است سبب شود که رابطه جنسی آنها دچار عدم تعادل شده باشد .

عموما مردها دوست دارند به همان اندازه که آنها زن ها را در رابطه جنسی تحت تاثیر قرار می دهند ، خودشان هم تحت تاثیر قرار بگیرند . تکیه بر ایده ها و عقاید سنتی در هنگام برقراری رابطه جنسی و نقش ها ی جنسیتی می تواند رضایت جنسی را تحت تاثیر قرار دهد .علاقه مندی خود به آغاز رابطه جنسی وهم چنین احساس خود را از برقرای رابطه جنسی با همسر خود در میان بگذارید تا احساس رضایت خاطری در طرفین ایجاد شود .

چگونه به نظر رسیدن در زمان رابطه جنسی
فکر کردن به این که در حین رابطه جنسی چگونه ممکن است به نظر برسید ، شما را از لذت رابطه جنسی به دور می کند و ممکن است در رسیدن به ارگاسم هم مشکل ایجاد کند . هیچ گاه به چاقی و نوع آرایش خود در زمان رابطه رابطه جنسی فکر نکنید . شما باید به خود اجازه بدهید که به ارگاسم برسید .

همچنین : بخوانید  آیا رابطه جنسی برای بیماران قلبی ممنوع است؟

نوع تفکر درروابط جنسی
باید تفکرات قدیمی در روابط جنسی نظیر عدم جذابیت جنسی طرفین را کنار بگذارید،برای بسیاری از مردان رابطه جنسی مسئله ای بسیار مهم است و نباید با بی تفاوتی از کنار این مسئله گذشت . تحقیقات مختلف بیان می کنند که صمیمیت در رابطه جنسی در چارچوب رابطه زناشویی منسجم ایجاد می گردد .

اعتقاد به داشتن رابطه جنسی
بسیاری از پسران در زمان نوجوانی تمایل بسیاری به داشتن سکس دارند اما این در مورد مردان صادق نیست . فشارهای روزمره زندگی ، کار ، خانواده سبب برانگیختگی جنسی مردان می گردد .

به گزارش سلامت نیوز، وقتی مردی به زنی بگوید که در حال حاضر تمایل جنسی ندارد این امر می تواند منجر به شوک بزرگی در زن شود و در نهایت  سبب ایجاد این تصور می گردد که همسرش او را دوست ندارد . در حقیقت این امر نشان دهنده این است که مرد در آن لحظه تمایل به داشتن رابطه جنسی ندارد و این به معنای عدم علاقه او به همسرش نیست .

با همسرتان به طور واضح دربارهٔ روابط جنسی صحبت کنید ، به او بگویید چه چیزهایی در رابطه سبب به آرامش رسیدن شما می گردد .

از پیشنهاد تازه همسرتان برای رابطه جنسی ناراحت نشوید
پس از این که زن و شوهر بعد از مدتی باهم زندگی کردند این امر طبیعی است که با پیشنهاد تازهی بخواهند یکدیگر را خوشحال کنند .اگر همسر شما پیشنهاد تازهی برای رابطه جنسی می دهد به این معنا نیست که او از رابطه جنسی فعلی ناراضی است .