قدر زمان حال را بدانید که گذشته هرگز برنمی گردد و آینده شاید نیاید.(گالیله)
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

مراسم ازدواج جاستین تیمبرلیک خبرساز شد

 

هنوز چندی از عروسی پرزرق و بر جاستین تیمبرلیک و جسیکا بیل، دو ستاره‌ی جوان هالیوودی نمی‌گذرد که رسانه‌ها کام جاستین و جسیکا را تلخ کردند و بازیگر و خواننده مشهور مجبور به ابراز شرمندگی و عذرخواهی رسمی در رسانه‌ها شده‌است.

 البته این شرمندگی ربطی به زندگی این زوج جوان ندارد و ماجرا به شوخی ناجور یکی از دوستان جاستین در مراسم عروسی برمی‌گردد.
جاستین هوشل یک صاحب بنگاه معاملات ملکی و مسئول کارهای مسکن جاستین تیمبرلیک، باعث و بانی این شوخی ناراحت کننده‌است. هوشل برای شوخی با جاستین و جسیکا در مراسم عروسی، ویدیویی هشت دقیقه‌ای از افراد بی‌خانمان و خیابان گرد تهیه کرده بود. این افراد در ویدیوی مذکور خود را دوستان قدیمی جاستین معرفی می‌کنند و با انجام اقدامات محیرالعقول، آغاز زندگی مشترک او و عروسش جسیکا را تبریک می‌گویند.
مراسم ازدواج جاستین تیمبرلیک
تنها بیست ثانیه از این ویدیو در مراسم عروسی پخش شده، اما شایعات و حاشیه‌ها از جایی شروع شد که نسخه‌ی کامل این ویدیو به دست وب‌سایت Gawker افتاد. آنها هم ویدیو را تمام و کامل پخش کردند و صدای حاضرین در این ویدیو و خیلی از مردم را درآوردند.
وکلای هوشل بلافاصله از این وب‌سایت شکایت و تلاش کردند تا جلوی انتشار بیشتر ویدیو را بگیرند. اما با بالا گرفتن حاشیه‌ها، جاستین تیمبرلیک تصمیم گرفت که شخصا وارد میدان شود و با عذرخواهی رسمی، از مردم و افراد حاضر در این ویدیو دلجویی کند.
جاستین اعلام کرده که اصلا از وجود چنین ویدیویی اطلاع نداشته‌ و از همه بابت  آزدگی و کدورت حاصل از این شوخی‌ها، عذرخواهی می‌کند. او همچنین در ادامه تاکید کرده که دوستانش آدم‌هایی خوبی هستند و مطمئنا قصد و جسارت و توهین را از ساخت این ویدیو نداشته‌اند.
جاستین ۳۱ ساله و جسیکای ۳۰ ساله، هفته‌ی گذشته آغاز زندگی مشترک خود را در ایتالیا جشن گرفتند. مجله‌ی “پیپل” تصاویر مراسم ازدواج این دو ستاره را به مبلغ ۳۰۰ هزار دلار خریداری کرد‌است. رنگ صورتی لباس عروس در مراسم، از جمله نکات چشمگیر این تصاویر است.
همچنین : بخوانید  تایید “باران کوثری” بر ممنوع الکار بودنش