شب آنگاه زیباست که نور را باور داشته باشیم.
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

هنرمندی یک خانم طراح با سلاح های مخرب و ترسناک +عکس

این خانم طراح در تلاش است که از سلاح های مخرب و ترسناک یک نماد زیبایی و خلاقیت خلق کند.

هنرمندی یک خانم طراح با سلاح های مخرب و ترسناک +عکس |www.campfa.ir

 

خانم “جسیکا مندیچ” از اسلحه ها  و گلوله های موجود در خیابانهای نیوجرسی دستبندهای زیبا ی فولادی و برنجی طراحی و ساخته است. هریک از این اسلحه ها به یک دستبند زیبا تبدیل شده اند که شماره سریال اسلحه را در خود جای داده است.
او به خبرنگاران گفت تنها سعی کردم با استفاده از خلاقیت از خوفناکترین سلاح جهان یک شی زیبا و دوست داشتنی خارج کنم. دستبندهای او که از ذوب شدن گلوله و تفنگ به دست می آیند بین ۱۵۰ تا ۵۰۰ دلار قیمت دارند او میگوید عمر این زیور آلات بسیار زیاد است و کاملا مناسب هدیه دادن به عنوان یادگاری است.

هنرمندی یک خانم طراح با سلاح های مخرب و ترسناک +عکس |www.campfa.ir

وی عنوان کرده است ایده انجام این هنر هنگام ملاقات با شهردار این شهر به ذهن او خطور کرده است ، آنها در مورد خشونت های استفاده از اسلحه صحبت میکردند وی اضافه میکند شاید احمقانه باشد که یک طراح جواهرات در مورد خشونت صحبت کند اما من زمانیکه فهمیدم میتوانم این کار را انجام دهم کاملا هیجان زده شدم.
این شهر یکی از شهرهای پر خطر امریکاست که بالاترین میزان خرید و فروش اسلحه را دارد. او اضافه میکند امیدوار است که روزی مردم به جای خرید اسلحه از این زیور آلات استفاده کنند و این طرحها به جای اسلحه نماد این شهر باشد.ا و ۲۰ درصد فروش این محصولا ت را به یک موسسه خیریه بخشیده است.

همچنین : بخوانید  آموزش زوجین جهت آماده سازی زنان در شب زفاف