باورها و ارزش‌ها، بهترين راهنما و مشاور زندگي شما هستند.(آنتوني رابينز)
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

فال روز ۳۰ خرداد ۹۲

فروردین: امروز به خلق و خوی خودتان توجه داشته باشید، برای اینکه ممکن است شما حتی قبل از اینکه متوجه بشوید اتفاق بدی افتاده است عصبانیت شدیدی از خود نشان بدهید. احساسات شما به طور ناگهانی می‌توانند شما را غافلگیر کنند، به خصوص اگر شما برای دور شدن از آنها تلاش می‌کنید. شدید بودن این احساسات می‌تواند هر کسی را شگفت‌زده کند، حتی خود شما هم تحت تأثیر این احساسات شگفت‌زده می‌شوید. قبل از اینکه با زدودن یک گرفتاری غیر ضروری از ذهنتان خودتان را خلاص کنید، بیشتر به آن توجه کنید.

 

 

اردیبهشت: اگر شما باید وفادارانه به خاطر یک دوست نزدیک یا یکی از اعضای خانواده‌تان بر سر یک موضوع پافشاری کنید، به نحوی این کار را انجام دهید که باعث بروز مشکلی غیر‌قابل حل نشود. اگرچه قصد و نیت شما می‌تواند پاک باشد، ولی وقتی خیلی با احساس عشق خود به دیگران را ابراز می‌کنید ممکن است آنها رنجیده شوند. قبل از اینکه شروع به دفاع کردن از یک فرد خاص یا از یک سلیقه بکنید، همه جوانب را در نظر بگیرید.
خرداد: زمانی که سیاره عطارد توقف می‌کند تا مسیر روشنش را تغییر بدهد، آرامشی غیر عادی در محیط وجود به وجود خواهد آمد، شما می‌توانید تغییرات علائم و قراین حس کنید. به جای اینکه از مقابل بهترین نظریه‌تان با شتاب بگذرید، آنچه را یاد گرفته‌اید تمام کنید و سپس شروع کنید که بینش جدیدتان را در طول چند روز آینده به کار ببندید.
تیر: فکر کردن به اینکه می‌توانید قدرت کنترل خود را از دست بدهید شما را ناراحت می‌کند، اما شما به حد کافی صبور هستید. نگرانی شما علامت خطری برایتان است، زیرا حتی اگر فکر کنید که همه کارها را درست انجام داده‌اید، می‌توانید ناخواسته زندگی‌تان را پیچیده کنید. به یاد داشته باشید مسأله اصلی برای شما نوع کاری که انجام می‌دهید نیست، بلکه بیشتر مربوط به شور و هیجانی است که در حین انجام این کار دارید. اگر شما زیاد اغراق نکرده و در مسیر خود به جلو پیش بروید احساس خیلی خوبی پیدا خواهید کرد.
مرداد: توانایی طبیعی شما برای بیان کردن احساس‌هایتان امروز می‌تواند بر ضد شما عمل کند، برای اینکه قدرت هدایت‌کنندگی شما می‌تواند در نظر یک فرد دیگر متکبرانه به نظر برسد. طبیعتاً این موضوع مهمی نیست، اما شما می‌توانید با همان دستی که غذا را در دهانتان می‌گذارید به کسی ضرر بزنید. اگر دیگران به شما پیشنهاد کمک دادند، این پیشنهاد را رد نکنید. فکر بازی داشته باشید و حمایتی که از شما می‌شود را قبول کنید.
شهریور: حتی اگر شما امروز نسبت به یک رابطه دوستانه جدید و پروژه‌ای خلاقانه خوش‌بین هستید، ممکن است کمی خود بازدارنده باشید. اگرچه متواضع بودن فکر خوبی است، اگر شما کاملاً کناره‌گیری کنید دیگران هم نخواهند فهمید که چه احساسهایی و چه نیازهای دارید. هدف اصلی شما این نیست که برای برنامه‌هایتان از آنها طلب کمک کنید، اما زمانی که بیشتر از همیشه به کمک نیاز دارید پذیرفتن کمک و حمایت آنان برایتان ضرری به همراه نخواهد داشت.
مهر: شما امروز به عنوان عضوی از یک تیم بسیار مورد احترام هستید، اما ممکن است یک سری نظرات مخالف ظاهر شود و به کار تعاونی دسته‌جمعی شما لطمه بزند. حتی اگر شما دلیل خوبی برای انجام دادن عملی برخلاف میل گروه دارید، عملکردهای شما می‌توانند توسط افرادی از گروه که مشکل‌ساز هستند سوءتعبیر شود. اگر شما اجازه دهید همه چیز به روال عادی خود پیش برود اثربخشی شما نهایتاً زیادتر خواهد شد.
آبان: این روزها برای شما روزهای بسیار سختی است، بنابراین پیدا کردن یک روش مفید برای ابراز کردن احساسهایتان امری حیاتی است. در حالیکه واکنش سریع به عملکرد دیگران نشان ندادن ابتدا از شخصیت شما بعید به نظر می‌رسد، اما قبل از اینکه کاملاً تنش‌ها را فرو بنشاند شما را قادر می‌سازد آنها را مدیریت کنید.
آذر: امروز ممکن است کسی فکر کند که شما شخص بسیار پرنفوذی هستید، حتی اگر خودتان اصلاً اینگونه فکر نکنید. متأسفانه امروز برای شما سخت است که شاهد  این باشید که دیگران در موردتان نظر می‌دهند. هدفهای خود را با دقت به کار ببندید، برای اینکه در حالیکه بیشتر از آن چیزی که از شما انتظار می‌رود پایداری نشان می‌دهید، می‌توانید به راحتی واکنشی نامعقول نشان دهید. اکنون دوستان و همکارانتان می‌خواهند به شما کمک کنند، اما نه در صورتی که شما برای قبول کردن کمک آنها خیلی سخت‌گیر و ایرادگیر باشید. چند نفش عمیق بکشید و هنر سازش کردن با دیگران را تمرین کنید.
دی: زمانی که بحرانها به نقطه‌ای شکننده می‌رسند، باید عملی انجام دهید. انعطاف ناپذیری شما باعث شده است که در موقعیت خود باقی بمانید، موجهای شوکه‌کننده عظیم‌تری هستند که می‌توانند زندگی شما را با خود ببرند و نابود کنند. اما تمرین کردن انعطاف پذیری، هم از نظر جسمی و هم از نظر روحی، به شما قدرت برداشتن گامهای بلند به سمت اهدافتان را می‌دهد. اینجا واقعاً جمع اضداد وجود دارد ،هرچقدر که شما کمتر به سمت هدفهایتان پیش بروید، آنها به شما نزدیک‌تر می‌شوند.
بهمن: زمانی که همه چیز در زندگی از آن رو به این رو می‌شود، ممکن است که شما در نقش یک کشتی ساحل پیما ظاهر بشوید. اما آنگونه که به نظر می‌رسد هم اوضاع نگران کننده نیست، برای اینکه در پشت این صحنه‌های پر سر و صدا، پایداری درونی شما می‌تواند به شما قدرت و قوه تشخیصی را که برای کامل کردن هدفهایتان به آنها  نیاز دارید را به شما بدهد. به یاد داشته باشید شما به هرجهت نمی‌توانید بررسی کنید که افراد دیگر چه واکنشی نشان می‌دهند، بنابراین همان آزادی و اختیاری را که برای خودتان می‌خواهید را به هر فرد دیگری که در زندگیتان است بدهید.
اسفند: امروز شما کارهای بسیار زیادی دارید که باید در محل کار به آنها بپردازید، به گونه ای که حتی شاید نفهمید که از کجا شروع کرده‌اید. به جای اینکه دیگران را درگیر مشکل خود بکنید، بهتر است که سریع دست به کار شده و تا حد توانتان تلاش کنید. حتی اگر امروز پیچ و تابهای غیر منتظره‌ای ایجاد شد، فقط نقش موجهای پیشروی کننده را ایفا کنید. زمانی که به جای کنترل کردن یک موضوع فقط تظاهر به انجام دادن این کاری می‌کنید در حالیکه واقعاً آن را انجام نداده‌اید، این رفتار شما بسیار مشهود و بارز است.

سیمرغ

همچنین : بخوانید  فال روز چهارشنبه 18 اردیبهشت 92