عشق، فراموش كردن خود در وجود كسی است كه همیشه و در همه حال ما را به یاد دارد.
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

مشهورترین مدلهای جهان چه کسانی هستند؟ +تصاویر

در این خبر شما را با مدلهایی از صنعت مد آشنا میکنیم که علاوه بر زیبایی از استعداد فوق العاده ای نیز برخوردار میباشند . شاید دختران زیادی وجود داشته باشند که از آنها زیباتر باشند اما این بانوان موفق شده اند در صنعت مد نام خودرا جهانی و جاودانه سازند.

 

 

 مشهورترین مدلهای جهان چه کسانی هستند؟ +تصاویر|www.campfa.ir

گیلسی بانچن: او کارش را از سن ۱۶ سالگی و به همراه خواهرش آغاز کرد. او زمانیکه همچنان در حال آموزش بود توسط آژانس مدلینگ “مک دونالد” حمایت میشد. او لقب پر درآمد ترین مدل دنیا را یدک میکشد و نامش در لیست ثروتمندترین زنان جهان در رده ۱۶ قرار دارد.

آدریانا لیما: او در دوران دبیرستان برند جشنواره های زیادی بوده است و هرگز به مدلینگ به عنوان یک حرفه نگاه نمیکرد. وی در سن ۱۵ سالگی به همراه دوستش وارد این صنعت شد و خیلی زود به شهرت رسید.ا و عنوان سوپر مدل برزیل را در کارنامه خود دارد و رتبه دوم سوپر مدلهای برتر دنیاست.

هیدی کلوم: او در سال ۹۲ و با ورود به مسابقه “مدل ۹۲” توانست برنده رقابتها باشد و بعد از آن قرار دادی ۳۰۰ هزار دلاری با یکی از صنعتگران دنیای مد امضا کند. عکس او روی مجلات معروف دنیای مد به چاپ رسیده است و علاوه بر مدلینگ در زمینه هنرپیشگی و خوانندگی هم فعالیت دارد.

تیارا بنکز: او کارش را از سن ۱۱ سالگی آغاز کرده است و امروز یکی از موفقترینهای این صنعت است. او یک برنامه تلویزیونی را میزبانی میکند که با نام خودش روی آنتن میرود. به تازگی کتابی منتشر کرده است که رازهای زیبایی درون را برای زنان واکاوی میکند.

همچنین : بخوانید  رونمایی از جديدترين دستاورد دنياي مد +عکس

کیت موس: او توسط “سارا داکاس” یک مدیر آژانس مدلینگ است به این صنعت معرفی شد و به خاطر ظرافت اندامش شهرت دارد. او در دهه میلادی یک مدل افسانه ای بود.

نائومی کمبل: او نیز این حرفه را از سن ۱۵ سالگی آغاز کرد و در اواخر دهه ۹۰ میلادی نامش در میان ۳ مدل محبوب دنیا به چشم میخورد و در میان ۶ سوپر مدل جهانی جای داشت . او یکی از موفقترین زنان سیاه پوست در این صنعت است و همواره علیه تبعیض نژادی و پایمال شدن حقوق سیاهان در این زمینه مبارزه میکند.