هیچ می دانی فرصتی که از آن بهره نمی گیری ،آرزوی دیگران است.(جک لندن)
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

عکس های دختران مدل تهرانی روی مجله ی FSHN

عکس های دختران مدل تهرانی روی مجله ی FSHN

عکس دختران مدل

دختران مدل تهرانی

مجله ی FSHN که یکی از مجلات معتبر دنیای مد و فشن در سانفرانسسیکو است، برای اولین بار پرونده ای مختص فشن  ایران پدید آورده است. عکس های این مجموعه توسط افرا پورداد در تهران گرفته شده است

الیزابت تیریوت، ناشر اف.اس،اج.ان  گفته است که هدف  مجله این است که مرزهای موجود در جهان را بشکند و استعداد های دنیای مد در سراسر جهان را به نمایش درآورد. به همین دلیل است که در این شماره به طراحی های «زریر دیزاین» پرداخته و عکس هایی از تهران به نمایش گذاشته تا دنیا از زندگی روزمره در ایران، مطلع شود.

عکس دختران مدل

دختران مدل تهرانی

سردبیر مجله، گاتام گاسوامی ضمن تمجید از عکس های افرا پورداد گفته که او از با استعدادترین عکاس های سانفراسیکو است و امیدوار است در آینده دوباره با وی همکاری کنند.
عکس های این مجموعه با همکاری حدود ۲۰ نفر، از عکاس گرفته تا مدل و طراح و آرایشگر در بازار تجریش، خانه ی منوچهری و حمام کاشان گرفته شده است.

عکس دختران مدل

دختران مدل تهرانی

با توجه به شعارهای تبلیغاتی این شماره ی مجله، به نظر می رسد داشتن عکس های اختصاصی از ایران، برای آنها بیشترین افتخار و اعتبار را داشته است و به همین دلیل در کاور مجله و در اخبار انتشاراتی خود، بیشتر از هر چیز، به داشتن عکس اختصاصی از ایران، اشاره کرده اند.  این مطلب از سایت رسمی مجله  FSHN  و وبلاگ افرا پورداد، تهیه و تنظیم شده است.

همچنین : بخوانید  طرز چیدمان قاب و تابلو بر روی دیوار