هر برادری که از منافع برادر خود مانند نفع خویش حمایت کرد به کار خود سامان داده است (کوروش کبیر)
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

اجاره سوئیت ارزان در مشهد | تفاوت هتل و سوئیت

اجاره سوئیت ارزان در مشهد | تفاوت هتل و سوئیت

تفاوت سوئیت با هتل آپارتمان


 

کابانا : Cabana اتاقی است هم کف، که پنجره آن به محوطه ای باز می شود که متصل به استخر شناست. ساکن چنین اتاقی می تواند برای تعویض لباس از اتاق مخصوص خود استفاده نماید.این اتاقها شرایط وخصوصیات سایر اتاق های هتل را بسته به درجه هتل دارند.

فیستا سوئیت Fiesta Suite : این نوع سوئیت ها معمولاً در هتل هائی قرار دارند که دارای تالار عروسی است و پس از پایان مجلس عروسی ، برای استراحت و خواب در اختیار عروس و داماد قرار می گیرد. معمولاً مخارج این سوئیت قبلاً جزو هزینه های مجلس عروسی منظور گردیده و حساب جداگانه ای ندارد . اتاقهای دیگری هم در هتلها و متلها وجود دارند که بنا به علاقه وتمایل مسافران دراختیار آنان گذاشته می شود.


سوئیت چیست

سوئیت: (به انگلیسی: Suite) یا سراچه به اتاقی گفته می‌شود که در قسمت جلویی محل پذیرایی و در قسمت پشت آن اتاق یا اتاق‌های خواب قرار گرفته است، در بعضی از هتل‌ها قسمت پذیرایی در پایین و چند پله بالاتر اتاق خواب و حمام قرار دارد (دوبلکس) البته می‌توان در سوئیت یک آشپزخانه کوچک دایر نمود. این اتاق‌ها باید دارای مبلمان شیک و راحت، فضای بزرگ، سیستم‌ های صوتی و تصویری، یخچال و ملزومات اولیه آشپزخانه و پذیرایی باشند.

درروزهای اوج سفر، اتاقی را در یک هتل چهار یا پنج ستاره رزرو کرده‌اید، وقتی مراجعه میکنید و اتاقتان را تحویل می‌گیرید.در کمال تعجب اتاق مورد نظرتان با آنچه که تصور می‌کردید فرق دارد. شما اتاق سه نفره رزرو کردید اما فضای اتاق برای دو نفر هم کافی نیست.. در دنیا برسر در هتلها ستاره هایی طلایی نصب شده است که کیفیت خدمات ارایه شده در هتل را نشان می‌دهد. این خدمات شامل، اتاقهای هتل، سرویسهای پذیرایی و رستوران ،خدمات ترانسفر داخل شهر وفرودگاه را دربرمی‌گیرد. در این میان اتاق‌ های هتل بر اساس فضای اتاق و امکانات داخلی دسته بندی می شود. برای شناخت بیشتر اتاقها در میان مهمانان هتلها به معرفی آنها می پردازیم.


اجاره سوئیت در مشهد

آپارتمان چیست

آپارتمان : Apartment عبارت است ازیک هال و پذیرایی با یک ، دو و یا سه اتاق خواب که هر کدام دارای دو تخت است. در صورتی که دواتاقه باشد، معمولاً یک اتاق ( دبل ) ویک اتاق توئین، خواهد داشت .هر آپارتمان یک حمام مشترک دارد و یک آشپزخانه کوچک که به صورت اپن OPEN می باشد. معمولاً در قسمت پذیرایی به تعداد کافی میز و صندلی ، مبلمان راحتی وجود دارد. سیستمهای صوتی و تصویری در همین بخش قرار می گیرند.

همچنین : بخوانید  دکوراسیون به سبک شب یلدا !

استودیو : STUDIOاتاقهایی گفته می شود که در بدو ورود به شکل اتاق پذیرایی دیده می شود ولی در صورتی که مبل ها یا کاناپه ها را به صورت تختخواب در آورند حکم اتاق خواب را خواهد یافت، از این رو روزها اتاق پذیرایی و شبها اتاق خواب است . اتاق استودیو حمام نیز دارد، استودیو می تواند آشپزخانه کوچکی نیز داشته باشد. این اتاقها نیز همانند سایر اتاقهای هتل از امکانات وخدمات برخور دارند.

کانکتد روم : Connected Room دو اتاق تودرتو را می گویند، هر دو اتاق به راهرو اصلی هتل راه دارد و هر کدام به تنهایی یک اتاق کامل است و حمام جداگانه دارد، این دو اتاق به وسیله یک در از وسط به هم متصل است. چنانچه یک خانواده چهار نفره ، چنین اتاقی را درخواست نماید ، بچه ها در یک اتاق و پدر و مادر در اتاق دیگر اقامت خواهند نمود ، بدون این که درب راهرو اصلی را باز کنند، دو اتاق از درب وسط می توانند با هم در ارتباط باشند.

اتاق یک نفره: SINGEL اتاق یک نفره که سینگل نامیده می شود، اختصاراً با علامت SGL نشان داده می‌شود. این اتاقها باید دارای امکانات تک نفره ای همچون تخت تک نفره، میزوصندلی، کاناپه،چراغ خواب،یخچال،تلوزیون(بسته به ستاره هتل LCD ، یا تلوزیون های معمولی)،به اضافه تمامی خدمات ROOM SERVES .


اتاق دو نفره: DOUBLE اتاق دو نفره که دبل یا DOUBLE توئینtwin نامیده می شود . دبل اتاقی است که یک تخت دو نفره به هم چسبیده دارد واختصارا علامت DBL نشان داده می شود. توئین دو تخت مجزا دارد. اتاقهای دبل یا تویین باید فضایی نسبتا بزرگ داشته باشند و دارای کاناپه و میز و صندلی،چراغ مطالعه و آباژور، لوازم صوتی وتصویری،یخچال وتمامی خدمات که مربوط به سرویسهای اتاق دو نفره را دارا باشند.

اتاق سه نفره: TEREPLاتاق سه نفره که تریپل نامیده می شود . دارای ۳ تخت تک نفره و یا یک تخت تک نفره و یک تخت دونفره به هم چسبیده می باشد و اختصاراً با علامت TPL نشان داده می‌شود . این اتاقها باید تمامی امکانات و تسهیلات اتاقهای دو نفره رادر فضایی بزرگتر داشته باشند.


سوئیت ارزان در مشهد

نظافت منزل در مشهد

اجاره سوئیت ارزان در مشهد | تفاوت هتل و سوئیت