نباید از خسته بودن خود شرمنده باشی بلکه فقط باید سعی کنی خسته آور نباشی.
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

پدر و دختری که عاشق یکدیگر شدند و دارای ۳ فرزند هستند !!

یک پدر ۴۷ ساله به جرم داشتن سه بچه از دختر خود زندانی شد.دیروز مردی که مانند یک شوهر با دختر بی پناه خود زندگی می کرد و از او صاحب سه فرزند شده بود ٰدستگیر و زندانی شد.به گفته قاضی دادگاه ولز در انگلستان ٰدختر مانند یک اسیر، بطورکلی تحت نفوذ پدر بود و همین امر باعث سوء استفاده پدرش از او شده بود.

به خاطر حمایت از دختر، نام او فاش نشد ولی پدرش تائید کرد که تا همین اواخر که دختر به سن بیست سالگی رسیده با او ارتباط جنسی داشته است.دادگاه او را به پنج سال و ده ماه زندان محکوم و نام او را برای تمام عمرش به عنوان یک متجاوز جنسی ثبت کرده است.
بازپرس تحقیق اعلام کرد که پدر وقتی که دخترش به سن ۱۵ سالگی رسیده بود ٰعاشق او می شود.
بنا به گزارش این روزنامه بعد از تولد اولین کودک، مقامات به این پدر و دختر شک می کنند ولی آنها می گویند: که پدر این بچه کسی دیگر است و بعد از آن دور خانه را حصار می کشند و در نهایت بعد از تولد سومین بچه مقامات به اصل قضیه پی می برند.
وکیل مدافع مرد اظهار داشت: “آنها در شرایط روحی بدی قرار دارند و دادگاه اجازه بدهد که پدر به خاطر انجام این کار فقط معذرت خواهی کرده و به پیش خانواده خود برگردد.”
او اضافه کرد: “حال دختر نیز شبیه پدرش است و دوست دارد در کنار پدرش باشد.”
شایان ذکر است این اتفاقات زشت و ناگوار نتیجه نگرش مادی مکاتب غربی است که با حذف حاکمیت دین و مشروعیت بخشیدن به اباحه گری و بی قیدی، تمام حریم ها را شکسته و بشریت را به پرتگاه سقوط نزدیک کرده است.
حال این سوال پیش می آید که آیا مجازات های اندک در قبال جرم هایی به این بزرگی از طرف کشورهای مدعی حقوق بشر چیزی به غیر از چراغ سبز نشان دادن برای نابودی کانون خانواده و اساس اخلاقی جامعه می باشد؟

همچنین : بخوانید  کفش های شما که نشانگر شخصیت شماست+تصاویر