برخي برده به دنيا مي آيند، ديگران برده مي شوند و باز عده اي به سوي برده داري جذب مي شوند.
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

بهرام رادان و این چهره فتوژنیک

در مباحث ذیل سعی شده به طور اجمالی و خلاصه به بخشی از عواملتاثیرگذار در ظاهر و شکل افراد اشاره شود./ رادان چهره ای متعادل دارد، بهاین معنا که در اعضای چهره اش تناسب دیده می شود

عوامل شکل گیری ظاهر افراد عبارت است از:

عوامل ژنتیک – عوامل اقلیمی- عوامل اجتماعی و طبقاتی

عوامل ژنتیک:مجموعه ویژگی هایی که از طریق وراثت به انسان منتقل می شود و انسان هیچنقشی در انتخاب و چگونگی آن ندارد. مثل آناتومی استخوان، بافت ماهیچه ای،قد، رنگ پوست، فرم بینی، فرم صورت، رنگ چشم، رنگ مو و…که از طریق ژن بهانسان منتقل می شود.

عوامل اقلیمی و محیطی: یکیدیگر از عواملی که در ظاهر افراد تاثیر مستقیم دارد، شرایط آب و هواییمنطقه ای است که فرد در آن رشد می کند. به طور مثال ویژگی افرادی که درمناطق معتدل زندگی می کنند با افرادی که در مناطق گرمسیری زندگی می کنندمتفاوت است.

عوامل اجتماعی و طبقاتی:شرایط اجتماعی و طبقاتی از تاثیرگذارترین عوامل در شکل ظاهری افراد محسوبمی شود. نحوه لباس پوشیدن، آرایش مو، ریش همه و همه متاثر از جامعه است.هر یک از افراد جامعه با توجه به نوع کار، تخصص و حرفه ای که دارند به سمتنوعی از طراحی برای ارائه شخصیت خود در جامعه گرایش پیدا می کنند. در واقعهر یک از افراد جامعه خود تعیین می کنند که فرم موها، ریش، سبیل و نحوهلباس پوشیدن شان به چه صورتی باشد.

بازیگران به واسطه شغل شانبیشتر از مردم عادی در معرض دید و قضاوت قرار می گیرند و به تبع آن الگویطیف وسیعی از افراد می شوند. مجموعه رفتار، حرکات، لباس پوشیدن شان و مدلموی بازیگران توسط مردم عادی تقلید می شود.

همچنین : بخوانید  7 درس از زندگي ترانه عليدوستي، به بهانه 22 دي‌، سالروز تولدش

رادان چهره ای متعادل دارد، به این معنا که در اعضای چهره اش تناسبدیده می شود و از نظر چهره پردازی، چهره متعادل چهره بیضی است که دارایخطوط منحنی و حجم های کاملا مشخص است، مثل برجستگی گونه، چانه و برجستگیبالای ابروها و همچنین فک های مشخص. یکی از مشخصه های صورت این هنرمندفتوژنیک بودن چهره اش است.
هماهنگی بین رنگ مو، ریش، رنگ پوست و چشمان روشن از عوامل موثر در چشمو دید بیننده است. نوع نگاه و جدی بودن ظاهر آراسته در صورت او شده است.

هماهنگی رنگ در پوشش این بازیگر با وسواس خاصی صورت گرفته، از مدپیروی نمی کند بلکه نوع لباس پوشیدنش طراحی می شود که متناسب با کاراکتر وشخصیت ایشان است.