کارتان را آغاز کنید، توانایی انجامش بدنبال می آید. (کوروش کبیر)
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

نکته هایی برای زیباتر شدن در روز عروسی

عروس

آرایش شما در روز عروسی به مواد اولیه به کار رفته، داخل سالن بودن مراسم یا فضای باز بودن آن، رنگ لباس یا موارد دیگر مشابه همین لیست، وابسته است.

۱ -ریملی را انتخاب کنید که ضد آب باشد، این نوع ریمل ها بادوام تر و در مقابل اشک مقاوم تر هستند. اگر شما ریمل های ضد آب را نمی پسندید، می توانید یک لایه ریمل معمولی استفاده کنید، سپس آن را با لایه نازکی از ریمل ضد آب بپوشانید.

۲ – اگر جشن عروسی شما در فضای باز و روشن برگزار می شود، مشکی ذغالی، لاجوردی یا قهوه ای مایل به قرمز بهترین انتخاب برای خط چشم هستند، سیاه یا قهوه ای شاید خشک به نظر آید،

۳ – اگر پوست روشنی دارید از سایه سفید برای های لایت خط ابرو در آرایش روز عروسی تان استفاده کنید، بسته به رنگ چهره می توانید از رنگ های گرم تر مثل رنگ های هلویی یا وانیلی به عنوان سایه استفاده کنید.

۴ – اگر فاصله بین چشمان شما زیاد است، از آرایش غلیظ آنها خودداری کنید. با آرایش غلیظ فاصله چشمها بیش تر نمایان می شود.

۵ – برای مشخص کردن ابرو از مداد همرنگ ابرو استفاده کنید.

۶ – اگر چشم ها خسته و قرمز به نظر می رسد، از قطره چشم استفاده کنید. اما برندی را استفاده کنید که قبلا امتحان کرده اید که ناگهان به مشکل بر نخورید.

۷ – سرخی گونه ها در آرایش عروس فراموش نشود. قرمز کردن گونه ها مثل لیفت کردن صورت است. برای پوست های روشن رنگ صورتی خوب جواب می دهد و برای پوست های تیره تر می توانید از رنگ گلی استفاده کنید.

همچنین : بخوانید  تکنیک های آرایشی برای صورت های لاغر

۸ – اگر چند روز قبل از عروسی لکه یا عارضه ای روی صورتتان ظاهر شد، به صورتتان دست نزنید. اگر آن را به حال خود رها کنید زودتر التیام می پذیرد. برای جوش هایی که ناگهان روی صورت می زنند، به متخصص پوست مراجعه کنید و از او تزریق کورتوزون بخواهید که موجب کوچک شدن سریع جوش می شود.

۹ – برای آرایش کردن عروس بهترین نور، نور طبیعی است، اگر برایتان مقدور است میز آرایش را کنار پنجره قرار دهید. اگر به نور طبیعی دسترسی نداشتید، از یک لامپ پر قدرت استفاده کنید، بهترین پیشنهاد لامپ هالوژنی است.

۱۰ – برای قفسه سینه و گردن از پودر برنزه درست استفاده کنید. این کار موجب درخشندگی پوست شما در روز عروسی تان می شود و همچنین مطمئن شوید که پوست صورت با گردن و قفسه سینه زیاد متفاوت به نظر نرسد.

۱۱ – از رژ لبی استفاده کنید که مقداری روشن باشد، لب های رنگ پریده یا استفاده از رژ لب قهوه ای موجب کم جلوه شدن شما در عکس ها می شود، به خصوص که شما سفید هم پوشیده اید. در آرایش روز عروسی تان اگر از رژ لب های تیره استفاده می کنید، حتما روی آن یک مقدار صورتی روشن بزنید و اگر از رژلب های روشن استفاده می کنید، حتما روی آن از رنگ قرمز گلی یا صورتی استفاده کنید.

۱۲ – شما می توانید نرم ترین لب ها و زیبا ترین رژلب را داشته باشید، ولی اگر دندان های سفیدی نداشته باشید، نمی توانید لبخند بزنید، روش های بدون خطر زیادی برای سفید کردن دندان ها وجود دارد، یکی از آن ها را انتخاب کنید.