کسی را که به تو شنا یاد داد، غرق مکن.
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

هشدار رایتل به مشترکان تلفن همراه

 

شهروندان باید توجه کنند که هیچ فردی نمایندگی فروش سیم‌کارتهای این اپراتور را ندارد و مردم می‌توانند در صورت تماس اشخاصی با چنین ادعایی موارد را به رایتل و یا مراجع ذی صلاح اعلام کنند. مدیر کل برند و ارتباطات رایتل اعلام کرد: مردم شهرهای تهران، کرج، شیراز، مشهد، تبریز و اراک که مایل به خرید سیم‌کارت‌های رایتل هستند توجه داشته باشند که قیمت سیم‌کارت‌های دائمی و اعتباری این اپراتور به ترتیب ۱۲۰ و ۲۰ هزار تومان است و نباید قیمت بیش از رقم اعلام شده برای خرید این سیم‌کارت‌ها پرداخت کنند.

, شاهین آرپناهی در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه سیم‌کارت‌های رایتل تنها از دو کانال معتبر، یعنی وب سایت رسمی و دفاتر پیشخوان منتخب دولت به مشترکان عرضه می‌شود، اظهار کرد: با توجه به امکان اقدامات سودجویانه در فروش رایتل با قیمت‌های بالاتر، مشترکان باید از کانال‌های معرفی شده به خرید اقدام کنند

آرپناهی همچنین تصریح کرد: شهروندان باید توجه کنند که هیچ فردی نمایندگی فروش سیم‌کارتهای این اپراتور را ندارد و مردم می‌توانند در صورت تماس اشخاصی با چنین ادعایی موارد را به رایتل و یا مراجع ذی صلاح اعلام کنند.
مدیر کل برند و ارتباطات رایتل تصریح کرد: شماره تلفن ۲۹۲۰-۰۲۱ در تمام طول شبانه روز پاسخگوی سوالات مشترکان است و مردم میتوانند سوالات خود را از این طریق پیگیری کنند.

 

همچنین : بخوانید  رایتل بدقول است