هر برادری که از منافع برادر خود مانند نفع خویش حمایت کرد به کار خود سامان داده است (کوروش کبیر)
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

نسرین مقانلو و کوروش تهامی در سریال «عصر پاییزی»

مجموعه تلویزیونی طنز «عصر پاییزی»

مجموعه تلویزیونی طنز «عصر پاییزی» برای پخش از اوایل مهر از شبکه یک آماده می‌شود.

به گزارش روابط عمومی سریال «عصر پاییزی»، در این سریال بازیگرانی چون نسرین مقانلو، علی عمرانی، کورش تهامی، مهتاج نجومی، بهنوش بختیاری، سپیده خداوردی و علیرضا خمسه ایفای نقش می‌کنند.

علی عمرانی در نقش مردی به نام عطا، سی سال بعد از مرگ همسرش، در شصت سالگی، مجددا ازدواج میکند و همسر جدیدش مهشید را که نسرین مقانلو ایفاگر نقش اوست، در منزل مادر زن سابقش اسکان می‌دهد.

در پی این اتفاق، کوروش تهامی، قهرمان داستان، در نقش پسر عطا تمام ذهنیت و زندگی اش به هم می‌ریزد و در این وانفسا کارش را نیز بر اثر یک سو تفاهم عجیب از دست می‌دهد.اختلافات مهشید با مامان پری، مادر همسر مرحوم عطا، ماجراهای رفیع در محل کار، اسکان تدریجی خانواده مهشید در عمارت قدیمی مامان پری و بازگشت برادر او، جمشید ،که علیرضا خمسه نقشش را بازی میکند، این جمع ناهمگون را درگیر وقایعی میکند که پیش برنده داستانهای غریب این عمارت است.

نسرین مقانلو و کوروش تهامی در سریال «عصر پاییزی»

به گفته جمال شیر محمدی، تهیه‌کننده «عصر پاییزی»، این مجموعه که فیلمبرداری‌اش از ۲۱ بهمن سال گذشته آغاز شد، بالغ بر ۱۵۰۰ دقیقه زمان دارد که اول قرار بود در ۵۰ قسمت سی دقیقه‌ای پخش شود، اما در آخرین تصمیم گیری برای اینکه زمان پخش با ایام محرم تداخل پیدا نکند، تعداد قسمت‌ها کوتاه‌تر و زمان هر قسمت بیشتر شده‌است. عصر پاییزی کار مشترکی است از گروه فیلم و سریال شبکه یک و وزارت تعاون، کار و امور اجتماعی.

همچنین : بخوانید  خبر عروسی حدیث میر امینی و مجتبی رجبی بازیگر

کارگردان این مجموعه اصغر نعیمی و سرپرست گروه نویسندگان آن علی میرمیرانی است. تدوین کار نیز به طور همزمان با تولید، توسط سیامک مهماندوست در حال انجام است.

امیرحسین صدیق، علی سلیمانی، سینا رازانی، رویا میر علمی، رضا آهادی، شهرزاد عبدالمجید، سعید پیردوست و مرحوم رامین نعمتی، دیگر بازیگران عصر پاییزی هستند.