کسی را که به تو شنا یاد داد، غرق مکن.
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

رسوایی اخلاقی سارا پالین فاش شد

http://www.campfa.ir/wp-content/uploads/2013/12/btow4AMZRDUS9fEH.jpg

 

سارا پالین یک ورزشکار ۶ فوتی است که در رشته بسکتبال فعالیت می کند بر اساس گزارش یک مجله آمریکایی وی رسوایی‌های اخلاقی، دروغ‌‌های بزرگ و استعمال مواد مخدر زیادی دارد.

در سال ۲۰۰۹ “جو مک‌گینیس” “Joe McGinnis”، نویسنده معروف آمریکایی قراردادی مبنی بر نوشتن زندگی‌نامه سارا پالین امضا کرد. برای نوشتن این کتاب او به آلاسکا محل زندگی پالین مراجعه کرد و خانه‌ای در همسایگی سارا پالین اجاره کرد. به گزارش “لس‌آنجلس تایمز”، پالین به وی هشدار می‌دهد تا از فرزندان او دوری کند.

در سال ۲۰۱۱، جو مک گینیس Geo McGiinniss کتاب خود را به نام “در جستجوی سارا پالین واقعی” منتشر کرد که فروش بسیار بالایی داشت.

بر اساس تحقیقات و مصاحبه‌هایی که گینیس انجام داده است، سارا پالین روابط خارج از خانواده بسیاری داشت و به “مواد مخدر” اعتیاد داشته است. بنا بر این گزارش، خانم پالین ۵۰ ساله، حتی با ستاره بسکتبال آمریکایی تیم Miami Heat””، Glen Rice less”” نیز در ارتباط بوده است.

گفته می‌شود پالین این ورزشکار ۶ فوتی را در حالی که عضو تیم دانشگاه خود در آلاسکا بوده است و به عنوان گزارشگر ورزشی برای شبکه KTUU کار می‌کرده، ملاقات کرد.
در این کتاب همچنین ادعا شده است که وی حدود ۶ ماه با “Brad Hanson” همکار همسر وی رابطه داشته است که باعث شد رابطه تجاری همسر سارا با این همکار تجاری به هم بخورد.
مجله آمریکایی “National enquirer”، به نقل از یک “منبع ناشناس” اعلام کرد: یادم می‌آید سارا از اینکه با ستاره سیاه‌پوست بسکتبالی بود بسیار خوشحال بوده است. گفته می‌شود که این ورزشکار رابطه با خانم سیاستمدار را تایید کرده است.

گفته می‌شود حتی قبل از انتخاب پالین به عنوان فرماندار آلاسکا، “کوکایین” مصرف می‌کرده است. تاد همسر سارا نیز در سال ۱۹۸۶ به خاطر رانندگی در مستی دستگیر شد بسیار از کوکایین استفاده می‌کرد.

یکی دیگر از مواردی که پالین را دچار دردسر کرده است، دروغ‌های او است. به گزارش “روزنامه دیلی‌تلگراف”، سارا پالین معاون اول جان مک‌کین نامزد انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده در سال ۲۰۰۹ برنده نشان افتخار “بزرگترین دروغ سیاسی سال ۲۰۰۹″ شد.

همچنین : بخوانید  حرکت وحشيانه و غیر انسانی علیه یک زن باردار هندي!

هیات کارشناسان وب‌سایت «PolitiFact»که هر ساله با بررسی اظهارات سیاستمداران آمریکایی بزرگ‌ترین دروغ سیاسی سال آمریکا را اعلام می‌کنند، اظهارات پالین درباره برنامه‌های دولت اوباما را به عنوان گمراه‌کننده‌ترین اظهارات سال ۲۰۰۹ تشخیص داده‌اند.
پالین که در آن زمان ۴۵ سال داشت در اظهارات خود با اشاره تلویحی به برنامه اصلاح خدمات درمانی در آمریکا اعلام کرده بود که اوباما در نظر دارد «برنامه مرگ» را در ایالات متحده به اجرا بگذارد.
این اظهارت پالین در “فیس‌بوک” باعث به وجود آمدن بحث‌های بسیاری در این باره شد و بیش از ۶ هزار بار به عنوان منبع به آن اشاره شده است.

به گزارش روزنامه انگلیسی “ایندیپندنت”، “سارا پالین” شخصیت مشهور جمهوری‌خواهان که از وی به عنوان “کاندیدای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری آینده آمریکا” نام برده می‌شد، با دردسری که نامزد سابق وی برایش به‌وجود آورده مواجه شد.

بنا بر این گزارش، پالین که برای جلب آرا نیازمند ارائه شخصیتی کاریزماتیک از خود بوده و لذا سعی کرد خود را به عنوان زنی اجتماعی و علاقه‌مند به ورزش نشان دهد، ادعا کرده بود که اهل تفریحاتی همچون ماهی‌گیری و شکار است. اما نامزد سابق وی در اظهاراتی وی را متهم به دروغ‌گویی کرد و اظهار داشت که همسر سابقش نه ماهی‌گیری بلد است و نه “شیوه استفاده از اسلحه” را می‌داند.

“آلوی جانسون” نامزد سابق سارا پالین در این خصوص اظهار داشت: “مردم فکر می‌کنند که سارا اهل ماهی‌گیری، شکار و کوهنوردی است، اما چنین تصوری غلط است. من ندیده‌ام که او حتی یکبار وسایل ماهیگیری را لمس کرده باشد، او یک اسلحه در اتاقش داشت، اما شیوه استفاده از آن را بلد نبود و از من خواست تا به او یاد دهم چگونه باید از آن استفاده کند.”
گفته‌های جانسون چندان جدی گرفته نشد تا آن‌که قرار شد از یکشنبه آتی نمایش‌های شخصی خانم پالین در شبکه ویدئویی آغاز شود. یکی از این نمایش‌ها مربوط به ماهی‌گیری کردن سارا پالین است. کسانی که این تصاویر را دیده‌اند تایید کرده‌اند که به احتمال قوی جانسون راست می‌گوید.