باران باش و ببار و نپرس کاسه های خالی از آن کیست.(کوروش کبیر)
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

موفقیت قابل تحسین این دختر کارتن خواب +عکس

موفقیت قابل تحسین این دختر کارتن خواب +عکس

دختر کارتن خواب

یک دختر کارتن خواب اهل منچستر انگلیس موفق شد به دانشگاه کمبریج راه پیدا کند. این دختر ۱۷ ساله چند ماه قبل از امتحانات ورودی به دانشگاه سراسری دچار بحران خانوادگی شد بطوریکه مجبور شد مدتی در خانه دوستش اقامت کرده و بعد از چند روز آواره خیابانها باشد.

موفقیت قابل تحسین این دختر کارتن خواب +عکس

در کمال ناباوری همگان این دختر موفق شد در امتحان تستی و عملی و مصاحبه این دانشگاه معتبر پذیرفته شده و از سال جدید تحصیلی دانشجوی آنجا باشد.
او که اکنون زندگی اش کاملا متحول شده و هنوز باور نمیکند به این دانشگاه راه پیدا کرده است میگوید : من همه این موفقیتها را مدیون معلم کالجم هستم. او وقتی شرایط مرا فهمید و چون میدانست شاگرد درسخوانی هستم از من خواست به کالج برگردم و در امتحانات شرکت کنم. او بهترین مشوق من در زمینه ادامه تحصیل بود.

او اضافه میکند: سخت ترین کار مصاحبه با مدیران کمبریج بود. اگرچه همه معلمان در طول دوران تحصیلم معتقد بودند من میتوانم در آکسفورد و یا کمبریج پذیرفته شوم اما هنوز هم این اتفاق را باور نمیکنم.
او اکنون در یک رستوران شبانه ،هفته ای سه شب مشغول کار است و توانسته است یک اتاق کوچک اجاره کرده است. او که قرار است در رشته روانشناسی ادامه تحصیل دهد امیدوار است بتواند آینده بهتری داشته باشد.

همچنین : بخوانید  جملات زیبا و انرژی بخش برای موفقیت