پس به یاد من باشید تا به یاد شما باشم (خداوند)
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

فال روز دوشنبه ۶ خرداد ۹۲

 

 

فروردین: مشغله فکری امروز به شما اجازه نمی‌دهد که بیشتر استراحت کنید. درحقیقت، این مشغله فکری نمی‌گذارد که حتی به راههای ساده‌تر کردن زندگی‌تان فکر کنید. اگر به نظر می‌رسد که هیچ راه آسانی برای خارج شدن از این موقعیت دشوار وجود ندارد، خودتان را نگران نکنید. برای شما اهمیت ویژه‌ای دارد که به جای اینکه هر پیشنهاد کاری‌ای را بپذیرید، دست از کار بکشید تا ببینید که در اطرافتان چه اتفاق می‌افتد.
اردیبهشت: شما تاحدی نسبت به راهی که در حرفه خود می‌خواهید برگزینید نامطمئن هستید، برای اینکه رویاهای شما که در ظاهر حقیقی به نظر می‌رسند، درواقع غیر قابل دسترس هستند. هنگامی که شما چیزهایی را که می‌خواهید در زندگی داشته باشید اما در زمان حال آنها را ندارید می‌شمارید، تا حدودی احساس افسردگی پیدا خواهید کرد. زیاد به خودتان و دیگران سخت نگیرید؛ واقع‌بینی مهم است، اما بدبینی ابداً شما را به هیچ هدفی نمی‌رساند.
خرداد: امروز زمانی که عطارد، سیاره بخت شما، در تعارض با ماه جوزا قرار بگیرد، حتی مؤثرترین برنامه شما نیز به هم می‌خورد. شاید شما برای رسیدن به هدفهایتان به راه جدیدی فکر کنید، اما سنت حکم فرمایی خواهد کرد و شما به راهی رایج‌تر و معمولی کشیده می‌شوید. به جای تسلیم شدن، در هفته‌های آینده قبل از اینکه بخواهید کار خودتان را شروع کنید، آن را تقویت کنید.
تیر: مرز باریکی بین قاطعیت و وسواس داشتن وجود دارد، اما زمان کشف کردن این تفاوتها رسیده است. این لزوماً فکری بزرگ نیست زیرا شما نتوانسته‌اید به روشی خاص دست پیدا کنید. در حقیقت، اگر ترسهای شما اکنون عامل محرک قوی‌ای هستند، قبل از اینکه بخواهید با توجه به احساساتتان عمل کنید، قدری صبر کنید. به جای اینکه برای چیزهایی که نمی‌خواهید نقشه بکشید، خوش بین بوده و برای آنچه می‌خواهید تلاش کنید.
مرداد: شما امروز باید خودتان را با دوستانتان مقایسه کنید و بفهمید که چه کاری را شما آنگونه که از شما انتظار می‌رفته به خوبی انجام نداده‌اید. اگرچه شما به مسائل مهم توجه می‌کنید، استدلالهای شما محتملاً اینک به سوی نگرش منفی کشیده می‌شوند. از آنجایی که نگرشهای مثبت‌تر باید در یک یا دو روز آینده دوباره به وجود آیند، سعی کنید تا زمانی که نتوانسته‌اید آینده روشنتری برای خودتان تصویر کنید، تصمیمات مهمتان را به تعویق بیندازید.
شهریور: کار کردن به خاطر تغییرات برنامه‌ریزی شده و مسیر نامشخص رئیستان شاید پیچیده شود. یا شاید شما به سادگی احساس حق نشناسی و کمی حقوق را داشته باشید. اما وقتی این مسائل آنگونه که شما می‌خواهید هموار نمی‌شوند، فکر نکنید که همه چیز خراب شده است. اگر شما فکرتان را به جای مشکلات به سمت دیدن توانایی‌ها سوق دهید، می‌توانید این دوره سخت را تبدیل به دورانی سازنده کنید.
مهر: شما برای اینکه متوجه شوید که خط سیر جدیدتان شما را به جایی که می‌خواهید نمی‌رساند، شاید نیاز داشته باشید که زمان کافی صبر کنید. با تجدید نظر کردن در آنچه که شما هر روز انجام می‌دهید، این حس در شما به وجود می‌آید که این کارها مسیر زندگی همیشگی شما است. شما باید هدفهای بلند مدت خود را تغییر داده و لازم نیست برای سیر تکامل طبیعی آنها پافشاری کنید.
آبان: اگر یک دوست یا همکار طبق رفتاری که شما می‌پسندید با شما برخورد نمی‌کند، به این فکر کنید که شاید انتظارات شما به قدری بالا است که خودتان و دیگران باعث شکست خوردن می‌شوید. اما شما نباید انتظاراتی که معقول و استاندارد هستند را کم کنید. فقط باید تا زمانی که یاد نگرفته‌اید چگونه منعطف‌تر باشید تحمل داشته باشید.
آذر: یک نفر امروز شاید حرفی بزند و سپس کار دیگری را انجام دهد (حرف و عملش یکی نباشد)، که این موضوع می‌تواند روز شما را قدری آشفته کند. در مورد مسائلی که به دیگران بستگی دارد محتاط باشید، برای اینکه یک سوء تفاهم ساده می‌تواند تبدیل به مشکلی بزرگ بشود. دانستن اینکه چه کسی هستید و چه کاری میخواهید انجام دهید اکنون برای شما از رابطه دوستی‌ای که به نقطه پایان نزدیک شده مهم‌تر است.
دی: شما امروز مثل بچه گربه‌ای که درگیر یک گلوله کاموا شده است بیشتر درگیر جزئیات شده‌اید. شما هرچه بیشتر تلاش می‌کنید کمتر می‌توانید از این پیچیدگی رهایی یابید. امروز از آن روزهایی است که شما می‌توانید کنترل خود بر امور را دوباره به دست آورید. حتماً لازم نیست سخت کار کنید.
بهمن: امروز برای شما این امکان وجود دارد که تمرکز کنید و جنبه‌های بسیار جدی را در روز معتدل کنید. حتی با علاقه اخیر شما برای خلاقیت، برایتان سخت است که از علائق ناپسند دوری کنید. فقط به یاد داشته باشید که برخی از افراد نسبت به شما و هر فرد دیگری که هدایای متفاوتی را به روی میز می‌گذارد پرشورتر هستند.
اسفند: تصورات درونی شما اکنون بسیار قوی شده‌اند، اما آنها از تفسیر شدن سر باز می‌زنند. و این موضوع می‌تواند فاصله عمیقی بین شما و آن کس که دوست دارید ایجاد کند. به جای اینکه خودتان را ناامید کنید، از نعمت‌های زود گذری که به دستتان رسیده قبل از اینکه تمام شود استفاده کنید.
همچنین : بخوانید  فال 5 شنبه 26 اردیبهشت 92