خداوندا مرا از کسانی قرار دِه که دنیاشان را برای دینشان میفروشند نه دینشان را برای دنیاشان. (دکتر علی شریعتی)
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

۶ رنگ مد در سال ۲۰۱۳

 ۶ رنگ مد در سال ۲۰۱۳ - www.campfa.ir

دنیای مد همواره با سرعت بالایی درحال تغییر است، و برای همیشه به روز بودن، باید دائما پیگیر آنچه مد می شود و از مد می افتد باشید. این ۶ رنگ چنان به شدت در فشن جهانی ظاهر شده اند که مطمئنا شما را شیک و باب روز خواهند کرد. با رنگ هایی که سال نو با خود آورده خودنمایی کنید.

 


۱. هلویی

(Nectarine) با پوشیدن این رنگ پر هیجان، نه تنها به چشم می آیید، بلکه بسیار شیک هم به نظر خواهید رسید. حتی تنها یک جلوه از این رنگ، مثلا در کیف دستی، گوشواره یا گردن آویزتان، به مجموعه ی لباس هایتان جلا می دهد.

هلویی www.campfa.ir

۲. آبی سیر

(Monaco blue) بنفش (رنگی که معمولا سلطنتی محسوب می شود) هیچوقت به خوبی آبی سیر به چشم نمی آید. همچون یک شاهزاده ی اشرافی، پوشنده ی این رنگ، باکلاس و باشکوه به نظر می آید. دوشس کمبریج کیت میدلتون، چندین بار در لباس هایی با این رنگ دیده شده است.

آبی سیر www.campfa.ir

۳. سبز زمردی

(Emerald green) اگرچه سبز تیره رنگ سال ۲۰۱۲ بود، اما امسال سبز زمردی در مرکز توجه قرار گرفته است. و طیف جدیدی از رنگ سبز، برای گذراندن غروبی در یک مهمانی، شام و یا مجلس رسمی است. این رنگ درخشان و جواهرنشان، پوشنده اش را چون یک ستاره ی سینما جلوه گر می کند. فقط باید جواهراتتان را به حداقل برسانید، چرا که این رنگ ذاتا پرزرق و برق است.

سبز زمردی www.campfa.ir

۴. زرد خاکی

(Dusty yellow) زرد لیمویی در سال های ۲۰۱۱ و ۲۰۱۲ مد بود. در حالی که طیف شبرنگ این رنگ هیچوقت به لیست رنگ های سال راه پیدا نکرد (خدا را شکر!)، آخرین طیفی از این رنگ که خودنمایی می کند مدل خاکی آن است. رنگی بین زرد لیمویی، و رنگ کمی جدی تر و شاید خسته کننده ای به اسم زرد اخرایی.

همچنین : بخوانید  آموزش گام به گام آرایش چشم به رنگ سال 2013

زرد خاکی www.campfa.ir

۵. خاکستری مات

(Muted grey) امسال پوشیدن خاکستری مات با جواهرات نقره ای، فلزی و قطور کار عاقلانه ایست. خاکستری همیشه رنگ کسل کننده و رسمی ای تصور شده، ولی جفت کردن آن با جواهرات فلزی یا در تضاد قرار دادنش با رنگ هایی مثل قرمز شقایقی و زرد لیمویی به این رنگ مثلا کسل کننده روح می بخشد و شما نیز رویایی به چشم خواهید آمد.

خاکستری مات www.campfa.ir

۶. آبی فولادی

(Steel blue) آبی فولادی انقدر رنگ جالبی ست که باید همیشه مد باشد! این طیف نوگرایانه از آبی، شما را در هر جمعی برجسته می کند، و همچنین نگاه ها و نظرات ستایشگرایانه ی زیادی را برایتان به همراه خواهد داشت. اگر شهامت کافی را دارید این رنگ را گاهی امتحان کنید.

آبی فولادی www.campfa.ir

 

برچسب ها : , , , , ,