اسایش و راحتی امروز حاصل رنج و زحمت دیروز است.(کوروش کبیر)
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

فال روز سه شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۱

فال روز سه شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۱

wWw.CampFa.Ir

از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!…

 

 

 


متولد فروردین : شما امروز پاداش بلند پروازی خود را می‌بینید، ولی خبرهای جدیدی که شما امروز دریافت می‌کنید ممکن است رابطه آشکاری با کارهایی که اخیراً انجام داده‌اید نداشته باشند. درهایی که معمولاً به رویتان بسته بودند در حال باز شدن هستند و فرصتهایی زیادی به شما پیشنهاد می‌شود. اگرچه شما بسیار مشتاق و علاقه‌مند هستید، ولی زمانی که جواب مثبت دادید لازم است که سخت کار کنید.

متولد اردیبهشت : شما امروز وسوسه شده‌اید که از مشغولیتهای اجتماعی کناره گیری کنید، اما به این معنا نیست که شما می‌خواهید تنها باشید. همچنانکه آرزوهای مادی شما بسیار قوی می‌شوند، شما احساسات زیادی را که ظاهر شده‌اند تجربه می‌کنید. اما احتمالاً شما حس و حال بیرون رفتن و یا مهمانی رفتن را ندارید. آزمایش کردن توانائیهایتان کلیدی است برای اینکه بتوانید قدرت بیانی آفریننده و پر اهمیت داشته باشید.

متولد خرداد : شما در سابق افکاری داشتید که ممکن بود شما را به خطر بیندازد اما اکنون و در حال حاضر از این افکار رهایی پیدا کرده اید. شما به سادگی نگران و غصه دار می‌شوید، بهتر است روی این جنبه روحی تان کار کنید زیرا اگر به همین روند ادامه دهید به مرور زمان دچار افسردگی می‌شوید. بر عکس شما انسان خوش شانسی هستید فقط شما شانس‌های خود را به راحتی از دست می‌دهید و حواس تان به اتفاقاتی که می‌افتند نمی‌باشد.

متولد تیر : اگر شما دیشب از رویایی زنده و واضح برنخواسته اید خواب شما ممکن است بیشتر از همیشه شما را بی قرار کند. خوشبختانه شما قادر هستید که خود را بحرکت واداشته و امروز را به روزی پرمشغله تبدیل کنید. ماه جدید امروز می‌تواند ترس‌های ناخودآگاه شما را از بین ببرد و شما می‌توانید با آگاه بودن از آنها بر ایشان غلبه کنید. به یاد داشته باشید هر چه بیشتر فعال باشید راحت تر می‌توانید اعتماد به خود و زندگی تان را بدست بیاورید.

متولد مرداد : گرفتگی کامل ماه در چهارمین خانه از “اصول زندگی” شما می‌تواند به عنوان نور راهنمایی باشد که توجه شما را به بنیان خانواده جلب کند. اگر چه سفر و حرکت الان در نشان شما دیده نمی‌شود در عوض ‌شما می‌توانید در ذهن تان به نقاط دور و ناشناخته سفر کنید. ممکن است بخواهید از فرهنگ‌های بیگانه چیزی بیاموزید یا اینکه مایل باشید که تاریخ اجداد و نیاکان خود را بشناسید. به یاد داشته باشید نیازی به ژست و ادا درآوردن و آب و تاب دادن به ماجرا نیست‌؛ آنها فقط شما را از راه اصلی که در نظر دارید باز می‌دارند.

متولد شهریور : شما امروز خیلی پرانرژی نیستید، برای اینکه زیاد مورد توجه واقع نشده‌اید. اما احتمالاً موفقیتهای مهمی ‌کسب خواهید کرد. شما اکنون واقعاً آنقدر توانایی دارید که بدانید دقیقاً چه حرفهایی می‌خواهید بزنید و حتی این‌گونه به نظر می‌رسد که شما توانایی خواندن فکر دیگران را هم دارید. ذهن شما قابلیت‌های خیلی بالایی دارد و بنابراین زود قضاوت کرده و عجولانه تصمیم‌گیری می‌کنید و به نظر می‌رسد که اطلاعات زیادی دارید.

متولد مهر : امروز اولین کسی هستید که باید کار را رها کنید وبه بازی و تفریح بپردازید. به همین دلیل دیگران نمی فهمند چرا امروز اینقدر کار خود را خوب و با وجدان انجام می دهید. ستاره ها به شما گوشزد می کنند که چند دقیقه وقت خود را صرف جزئیات کار کردن چقدر بعدها شما را از دردسرهائی نجات می بخشد. بگذارید دیگران بدانند که شما قصد دارید تا مدت کوتاهی دیگر جشن گرفتن را شروع کنید.

همچنین : بخوانید  از دوستانتان ترول بسازید Rage Meme Camera v7.0

متولد آبان : حتی اگر شما اطمینان خیلی زیادی به خودتان داشته باشید، خیلی سخت است که حدس بزنید دیگران چه واکنشی نسبت به کار شما دارند. ممکن است که شما آمادگی انجام دادن عملکردی احساسی بر روی موضوعی که در حال پیشرفت است داشته باشید. حالا که شما شروع به فعالیت کرده‌اید، با وجود اینکه توانسته‌اید تا حدی که دوست داشتید مؤثر واقع شوید، ولی نمی توانید در مورد آن صحبت کنید. اگر دیگران نمی‌خواهند از شما حمایت کنند نگران نشوید، قدری طول می‌کشد تا بتوانید اثرات کارهایی را که انجام داده‌اید را ببینید.

متولد آذر : با وجود اینکه هم اکنون چندین سیاره در اطراف ششمین خانه شما که مربوط به پیشرفت و تعالی می‌باشد، تجمع کرده‌اند و شما با توجه کردن به جزئیات یک پروژه نتایج تأثیر گذاری را به دست آورده‌اید، ولی اکنون از سوی قلمروات مابعد طبیعی هیچ سودی به شما نمی‌رسد. با این حال قربانی دنیای مادی نشوید؛ سعادت واقعی فراتر از حواس پنج‌گانه‌تان قابل درک می‌شود.

متولد دی : امروز شاید عقیده شما با خواهر و یا برادرهایتان مخالف باشد، اما این دلیل نمی‌شود به راحتی حرف آنها را قبول کنید! شاید دیدگاه شما هوشمندانه تر از ایده‌های آنها باشد، اما هنوز آنقدر خوب نیست که حقایق را برایشان روشن کند. فقط تسلیم نشوید!! اما باور کردن اینکه می‌توانید با منطق و افکار هوشمندانه نظر آنها را عوض کنید کاری غیر عملی و نشدنی است. بگذارید آنها نظرتان را بفهمند و بعد تنهایشان بگذارید. آنها وقتی خودشان آمادگی لازم را پیدا کردند- و نه زودتر از آن!- نظرشان را عوض خواهند کرد.

متولد بهمن : امروز ممکن است وسوسه شوید تا از فرصت جدیدی که به شما روی کرده تا پولی بدست آورید یا یک سری از منابع اخیر خود را مدیریت کنید استفاده کنید. برای شما بسیار مهم است که قبل از اینکه وارد عمل شوید،‌ بدقت برنامه جدید خود را بررسی کنید به خاطر اینکه ممکن است این کار بیشتر از آن که واقعیت داشته باشد، سودمند و مفید به نظر برسد. به یاد داشته باشید که شما می‌توانید بیشتر از آن چیزی که الان دارید ،‌بخواهید ، اما بهتر است که قبل از این که شرایط شما را مجبور به عقب نشینی کنند، خودتان کمی به عقب بازگردید و روی کارهایتان فکر کنید.

متولد اسفند : اگر تنها کسی باشید که مسئولیت‌های افراد دیگر را بهشان یادآوری می‌کنید اعصابتان به هم می‌ریزد!! شما امروز می‌خواهید به اندازه هر فرد دیگری تفریح و سرگرمی‌داشته باشید، بنابراین دوست ندارید در موضع قدرت واقع شوید. اگرچه وسوسه شده بودید که قاطعانه دست به عمل بزنید، اما احتمالا رنجش و ناراحتی تان را بروز نداده و همانطوری که ازتان انتظار می‌رفت رفتار می‌کنید. دلسرد نشوید؛ شما بعدا در طول هفته برای تفریح کردن هم وقت خواهید داشت.