اتحادتان را در تمام زندگی حفظ کنید تا همیشه پایدار و سرافراز باشید.(کوروش کبیر)
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

فال روز چهارشنبه ۲۸ فروردین ۹۲

 

 

فروردین: حالا که ماه به نشانه شما بازگشته است، شما آمادگی کامل دارید که مسئولیت‌های بیشتری قبول کنید، اما این کار دردسرهایی برایتان به همراه دارد. این سخن بدین معنی نیست که شما توانایی انجام دادن کارهای خاص و خارق العاده را ندارید، بلکه بدین معنی است که شما به دلیل اینکه به نیازهایتان واقع بینانه نگاه نمی‌کنید، طاقت شکست خوردن را هم ندارید. با کم کردن سطح توقعات خود شانس خوشبخت شدن خودتان را بیشتر کنید.

اردیبهشت: امروز ماه در دوازدهیمن خانه شما یعنی خانه رازها قرار دارد و بعضی چیزها را از دید شما مخفی نگه می‌دارد، بنابراین شما نمی‌توانید منشأ ناراحتی های خود را پیدا کنید. برای شما خیلی مهم است که بفهمید چه چیزهایی را از دست داده اید، اما اطلاعات حیاتی جلوی چشم‌های هوشیار شما ظاهر نمی‌شوند. به جای اینکه برای یافتن حقیقت خوتان را عذاب دهید، در حالیکه شکیبایی را پیشه خود می‌سازید، سعی کنید به اطلاعاتی که دارید قناعت کنید.


خرداد: امروز پنجمین خانه و دوازدهمین خانه شما یعنی خانه های عشق و محبت داغ شده‌اند و بنابراین شما نمی‌توانید در محل کار به راحتی حواستان را روی کارتان تمرکز کنید. عجیب است که اورانوس غیر قابل پیش بینی نیز به سمت آنها کشیده شده و حتی پیدا کردن راه درست برای شما سخت می‌شود. سعی نکنید به خاطر حس مسئولیت خودتان را در محل کار عذاب بدهید، بلکه در عوض امروز را دست از کار کردن شسته و به تفریح کردن بپردازید.

تیر: امروز نیازی نیست که منتظر دستورالعمل های رئیس خودتان بمانید، برای اینکه شما می‌توانید به راحتی بفهمید که او از شما چه می‌خواهد. ولی باز هم باید حواس خود را جمع کنید، وگرنه فرجام بدی خاوهید داشت که اصلاً قابل توجیه نخواهد بود. به جای اینکه با انجام دادن کارهای بی‌اهمیت وقت باارزش خود را تلف کنید، از نگرش‌های سازنده خود بهره بگیرید.

مرداد: شما امروز زیاد سعی نمی‌کنید شور و هیجان خود را کنترل کنید. این موضوع دوستان و همکارانتان را حسابی شگفت زده خواهد کرد، اما آنها از گوش کردن به آرزوهای بزرگ شما خیلی زود خسته نمی‌شوند. با کمتر حرف زدن و بیشتر عمل کردن می‌توانید به کسانی که از شما انتقاد می‌کنند نشان دهید که شما فقط ادعا ندارید. اینک عمل کردن به وعده های خود خیلی مهم‌تر از داشتن نگرش‌های بزرگ است.

شهریور: امروز یکی از دوستان و یا یکی از همکارانتان می‌تواند با انجام دادن کاری کاملاً زشت و زننده شما راشگفت زده کند. شما می‌توانید مخالفت خود را نسبت به حرفهایی که بیان می‌شود ابراز کنید، اما اکنون عاقلانه است که تعجب خود و یا قضاوت منفی خود را نشان ندهید. به جای عکس العمل نشان دادن موقعیت خود را حفظ کنید و بر اعصاب خود مسلط باشید.

مهر: در حالی که اورانوس با ما در مورد بی‌تفاوت بودن صحبت می‌کند، ونوس یعنی سیاره بخت شما می‌تواند خواسته‌ها و علایق شما را نشان دهد. شما امروز به فرد یا چیزی در محل کارتان خیلی وابسته شده‌اید، البته این نشانه عشقی رمانتیک نیست، چرا که شما می‌خواهید تمام آزادی‌های خود را داشته باشید. در حالیکه سعی می‌کنید میانه روی را پیشه خود سازید به سمت منازعه و کشمکش نروید.

همچنین : بخوانید  فال روز پنجشنبه 12 اردیبهشت 92


آبان: شما امروز ایده‌های جدیدی برای اینکه کارهایتان را سریعتر انجام دهید دارید، اما چیزی فکر شما را عذاب می‌دهد و شما نمی‌دانید که بین نوآوری و ابتکار و کارهای روزمره همیشگی کدام را برگزینید. باوجود اینکه شما دوست دارید با چند تن از دوستان خاص خود به استراحت و تفریح بپردازید، ولی اکنون وظایف کاریتان در اولویت قرار دارند. اهمیت دادن به این اولویت‌ها به شما کمک می‌کند فرد موفق‌تری باشید.

آذر: امروز اصلاً اهمیتی ندارد که شما چقدر کار برای انجام دادن دارید، شما به راحتی قول می‌دهید و بعد به تفریح کردن مشغول می‌شوید. متأسفانه امروز وقت تفریح و بازی کردن نیست، شما در روزهای دیگر می‌توانید این کار را بکنید، ولی امروز اول باید وظایف کاری خود را تمام کنید. اگر امروز سخت کار کنید، روزهای دیگر شانس این را خواهید داشت که با خیال راحت تفریح کنید.

دی: شما امروز فکرهای زیادی در سرتان دارید، اما وقتی یک دوست صمیمی ‌و یا یکی از اعضای خانواده‌تان به شما نیاز دارد نمی‌توانید در محل کارتان توجه کافی روی کار خود داشته باشید. به نظر می‌رسد وقتی که شما در محل کارتان گرفتار می‌شوید، می‌توانید از زیر بار مسئولیت‌هایتان در خانه فرار کنید، اما این موضوع اصلاً حقیقت ندارد. پس امروز به مشکلات خانوادگی و شخصی خود رسیدگی کرده و کارهای خود را به روز دیگری موکول کنید.

بهمن: شما امروز می‌خواهید تغییراتی در کار خود بدهید، اما باید بدانید که شانس همیشه به کمکتان نمی‌آید. اولین کاری که باید بکنید این است که یکی از کارهایتان را با روشی جدید انجام دهید، چراکه شما همیشه در جستجوی راه حل و روش‌های مؤثر و مناسب هستید. اما اگر فقط به خاطر اینکه شما از روش‌های قبلی‌تان خسته شده‌اید، بخواهید این کار را با روشی متفاوت انجام دهید، اصلاً کار خوبی نکرده‌اید. پس روش‌های مناسب و درست را تغییر ندهید.

اسفند: امروز آرزوهای غیر شخصی شما که با آرزوهای افراد دیگر تفاوت دارد باعث می‌شود همکاری بین شما و آنها قطع بشود. این موضوع باعث ناامیدی شما می‌شود، چرا که شما به یک نفر که شاید دوست صمیمی‌تان یا یکی از همکارانتان باشد خیلی وابسته شده بودید. اما شما نمی‌خواهید روش خود را هم تغییر دهید. با همه این احوال اگر می‌بینید که نمی‌توانید به تنهایی از پس کارهایتان بر بیایید دوباره به دوستانتان ملحق شوید.

اختصاصی سیمرغ