کارتان را آغاز کنید، توانایی انجامش بدنبال می آید. (کوروش کبیر)
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

دلایل زیبایی زنان در کشورهای مختلف

دلایل زیبایی زنان در کشورهای مختلف - www.campfa.ir

زنان ژاپنی دارای پوستی زیبا هستند. راز آنها چیست؟ بیایید با هم به گوشه و کنار جهان سر بزنیم و نکات و ترفندهای زیبایی را در برخی از نقاط مشهور جهان جستجو کنیم، نکاتی که حاصل قرن ها تجربه است!


هرچند امروزه شیوه های بسیاری برای مراقبت از زیبایی به وجود آمده اما از دیرباز زنان در سراسر دنیا روش هایی برای حفظ زیبایی داشتند که بسیار مفید و موثر بوده است و در هر جایی به نوعی تکامل یافته، حالا تصور کنید که اگر همه روش های آنها را کنار هم قرار دهیم، چقدر زیباتر خواهیم بود؟

ضد پیری از چین:
این کاملا واضح است که زنان آسیایی پوستی زیبا دارند، در هر سنی که باشند! برای بررسی به چین رفتیم تا ببینیم زنان چینی چه ترفندی به کار می برند تا همیشه پوستشان را جوان نگه دارند. چیزی که فهمیدیم این بود که برای محافظت پوست از رادیکال های آزاد، باید همان کاری را بکنیم که آنها می کنند یعنی نوشیدن چای سفید!
.
رفع حلقه های تیره دور چشم از اسپانیا:
این نکته را از خانم های اسپانیایی بیاموزید. آنها برای خلاصی از تیرگی دور چشم چه می کنند؟ اگر ورقه های خیلی نازک سیب زمینی را برای ۱۰ دقیقه روی چشمتان قرار دهید از حلقه های دور چشم خلاص می شوید! به همین سادگی
.
از خواب بیدار شدن از زیمبابوه:
قهوه، راک استار و ردبول را فراموش کنید، زن زیمبابوه ترفند بهتری در آستین دارد. به منظور افزایش انرژی، پاکسازی سیستم بدن و شروع سوخت و ساز بدن، آنها چای داغ همراه آبلیمو می نوشند.
.
لب های لطیف از ایتالیا:
برای لطافت لب ها وقتی که آنها خشک، پوسته پوسته و یا آفتاب سوخته هستند، از زنان ایتالیایی بیاموزید، از روغن زیتون استفاده کنید.
.
مراقبت از پوست در ژاپن:
زنان ژاپنی دارای پوستی زیبا هستند. راز آنها چیست؟ آنها از روغن درخت کاملیا برای همه چیزاستفاده می کنند از جمله برای خلاص شدن از چین و چروک، پس از زایمان، جوان سازی و رساندن مواد مغذی به مو و تسکین دهنده سوختگی. با تشکر از این خانم ها، من تا به حال هیچ چیز درباره کاملیا نمی دانستم!
.
رهایی از سلولیت از برزیل:
زنان برزیلی یکی از بهترین اندام ها را در جهان دارند، بنابراین اگر بگویند چگونه می توان با سلولیت مبارزه کرد، ما به حرفشان اعتماد می کنیم! فکر می کنید رازشان در چیست؟ آنها ماسه را به بدنشان می مالند، که باعث تحریک پوست شده و به از بین بردن سلولیت کمک می کند.
.
مراقبت از مو در هند:
همه می دانند که زنان هندی موهای فوق العاده ای دارند. می دانید راز قدیمی آنها چیست؟ روغن نارگیل! هفته ای یک بار، مقداری از آن را گرم کرده و پوست سرتان را با آن ماساژ دهید. سپس همانطوریک شب را با آن بخوابید تا موهای زیبا و درخشانی داشته باشید.

همچنین : بخوانید  توصیه هایی برای یک آرایش لب زیبا