افراد موفق کارهای متفاوت انجام نمی دهند، بلکه کارها را بگونه ای متفاوت انجام می دهند. (کوروش کبیر)
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

خواسته های جنسی مردان از زنان

  خواسته های جنسی مردان از زنان www.campfa.ir

انتقاد از خانم ها بسیار مشکل است. شما چگونه می توانید بدون ایجاد عکس العمل بدی در شریک جنسیتان ، خواسته های جنسی خود را با او در میان بگذارید؟هرچند این امر هرگز بطور کامل تحقق نمی یابد ولی شما به کمک روان شناسی می توانید تقاضاهای جنسی خود را بدون جریحه دار کردن احساساتش، با وی مطرح کنید و یا این که از رفتار جنسی او انتقاد نمایید.

 

در اینجا به برخی از شایعترین مشکلات مردها و راه برطرف کردن آن ها اشاره شده است:
۱- پیش قدم نشدن زن برای رابطه جنسی
برای او یک داستانی ( فانتزی) را تعریف کنید که اشاره کند او رابطه جنسی را شروع کرده است و جزئیات تحریک خودتان توسط او را برایش شرح دهید.

اگر بازهم موثر واقع نشد به او بگویید: من از این که همیشه شروع کننده هستم ناراحتم،اگر گاهی تو هم بسوی من بیایی و مرا تحریک کنی خیلی لذت می برم.یادتان باشد که هر بار که او این کار را انجام می دهد عکس العمل خوبی از خود نشان بدهید.
۲- رابطه جنسی دهانی(مکیدن)
هنگامی که او درمقابلتان نشسته چیزهایی را که دوست دارید برایتان انجام دهد برایش بگویید.موقعی که او مشغول این کار شد با بکار بردن کلمات و عباراتی مانند: اوه…عزیزم خیلی خوبه…همین رو ادامه بده و…،لذت خود را بیان کرده و او را به سمت کاری که بیشتر دوست دارید،راهنمایی کنید.
۳- بوی بد واژن
بدون آن که چیزی در مورد بوی بد واژن به او بگویید،با یکدیگر به حمام رفته و بدن او را بشویید.سپس از او بخواهید تا همین کار را برای شما انجام دهد.بعد از حمام او را بو کرده و بگویید از این تازگی و بوی خوب بدنش خیلی لذت می برید.
۴- تنفر از بعضی رفتارهای جنسی
هیچوقت احساس نارضایتی خود از یک نوع رفتار جنسی خاص را بطور مستقیم بیان نکنید.یکبار در اتاق خواب جای خود را با هم عوض کنید و از او بخواهید تصور کند که جای شماست.حالا با انجام کارهایی که از آن لذت می برید و دوست دارید او برای شما انجام دهد،راهنماییش کنید.اگر این شیوه هم موثر واقع نشد خواهش خود را بطور غیرمستقیم با او در میان بگذارید.مثلا” به او بگویید که سینه هایتان خیلی حساس است و از مکیدن آن لذتی نمی برید.
بعضی از زن ها،همه مردها را مثل هم دانسته و فکر می کنند همه آن ها فقط از یک چیز لذت می برند.بدون شک این تفکر اشتباه است.بدون آن که با خشونت یا بی احترامی رفتار کنید،تقاضا های جنسی خود را به او بگویید تا چیزهای موردعلاقه شما را یاد بگیرد.

همچنین : بخوانید  مردان زودتر متوجه خیانت می شوند یا زنان؟!

برای اینکه ارتباط شما پایدار باقی بماند شما و شریک جنسیتان باید یکدیگر را از همه جنبه ها خوب بشناسید و رابطه جنسی یکی از جنبه های مهم شماست.

 

منبع : مجله مادر