اینترنت همانند دریاست ، کسی که آن را نمی شناسد همانند کسی ست که شنا را نمی داند.
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

دانلود سیستم عامل اندروید Android OS v2.2 R2

دانلود سیستم عامل اندروید Android OS v2.2 R2
| توضیحات نصب نرم افزار و بازی همراه با نسخه ی جدید تر سیستم عامل اندروید به پست اضافه شد |
| برای اولین بار در میان وب سایت های ایرانی با لینک مستقیم |
| دانلود رایگان سیستم عامل اندروید Android OS v2.2 قابل نصب و اجرا در کامپیوتر و لپ تاپ |

در این پست وب سایت میهن دانلود سیستم عاملی را با عنوان Android برایتان آماده کرده ایم. این سیستم عامل که توسط کمپانی معروف گوگل عرضه شده در مدت زمانی بسیار کم در لیست پرطرفدارترین سیستم عامل گوشی های موبایل قرار گرفت و جالب است بدانید که یکی از رقبای اصلی سیستم های iOS و Symbian می باشد. شاید این اولین باری است که می شنوید، می توان یک سیستم عامل موبایل را بر روی کامپیوتر نصب کرد. در واقع کمپانی گوگل سیستم عامل اندروید را در چندین نسخه مختلف منتشر کرده که علاوه بر کاربران موبایل، دارندگان کامپیوترهای خانگی و لپ تاپ ها و نیز تبلت ها بتوانند از آن استفاده کنند. همچنین شما به راحتی می توانید سیستم عامل اندروید را در کنار سیستم عامل اصلی کامپیوتر خود یعنی ویندوز نصب کنید و از آن استفاده نمایید. البنه نسخه های سازگار این سیستم عامل با کامپیوترهای خانگی هنوز مراحل آزمایشی را سپری می کند و گوگل صرفآ آنرا جهت آشنایی بیشتر کاربران با سیستم عامل جدید خود منتشر کرده است. از دیگر ویژگی های این سیستم عامل می توان به امکان Live اشاره نمود که با این امکان نیازی نیست که شما حتی آنرا روی سیستم خود نصب کنید، فقط کافیست تا آنرا روی یک سی دی یا فلش ذخیره کنید و سپس آنرا اجرا نمایید.
جهت دانلود و توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

 

دانلود سیستم عامل اندروید Android OS v2.2 R2

قبل از دانلود حتمآ مطالعه کنید:
– به دلیل تحریم، کاربران ایرانی نمی توانند این سیستم عامل را از سایت گوگل دانلود کنند، وب سایت میهن دانلود افتخار دارد به عنوان اولین وب سایت ایرانی جدید ترین نسخه این سیستم عامل محبوب را به صورت کاملآ رایگان و با لینک مستقیم برای دانلود شما کاربران محترم قرار دهد.
– نسخه i2.2 R2سیستم عامل اندروید از روی سایت حذف گردید و به جای آن نسخه ۲٫۲ که کامل تر می باشد اضافه شد. همچنین کاربرانی که قادر به نصب نسخه ی قبلی سیستم عامل اندروید بر روی کامپیوتر یا لپ تاپ خود نبودند می توانند از این نسخه جدید، بدون مشکل استفاده کنند.
– دارندگان کامپیوترهای با ماذربورد شرکت های مختلف به غیر از شرکت ASUS حتمآ فایل “دانلود نسخه سازگار با تمام کامپیوترهای دسکتاپ از لینک مستقیم – ۸۲ مگابایت” را دانلود و نصب کنند.
– دارندگان کامپیوترهای با ماذربورد شرکت ASUS حتمآ فایل “دانلود نسخه سازگار با کامپیوترهای با ماذربورد ASUS از لینک مستقیم – ۷۲ مگابایت” را دانلود و نصب کنند.
– دارندگان تبلت، نت بوک و نوت بوک شرکت های مختلف به غیر از شرکت ASUS حتمآ فایل “دانلود نسخه سازگار با تمام کامپیوترهای دسکتاپ از لینک مستقیم – ۸۲ مگابایت” را دانلود و نصب کنند.
– دارندگان لپ تاپ و تبلت های شرکت ASUS حتمآ فایل “دانلود نسخه سازگار با لپ تاپ ASUS از لینک مستقیم – ۷۳ مگابایت” را دانلود و نصب کنند.
– دارندگان لپ تاپ های شرکت Dell حتمآ فایل “دانلود نسخه سازگار با لپ تاپ Dell از لینک مستقیم – ۸۴ مگابایت” را دانلود و نصب کنند.
– دارندگان لپ تاپ های شرکت های مختلف به غیر از ASUS و Dell می توانند نسخه مخصوص این دو شرکت را دانلود کنند اما ممکن است که بر روی لپ تاپ آنها نصب نشود در نتیجه مسئولیت دانلود و تست این سیستم عامل بر روی لپ تاپ شرکت های دیگر بر عهده خود کاربر می باشد زیرا هنوز برای لپ تاپ سایر شرکت ها فایل مخصوص منتشر نشده.

دانلود سیستم عامل اندروید Android OS v2.2 R2

روش نصب روی فلش دیسک:
پس از دانلود سیستم عامل با کمک نرم افزار Winrar (از اینجا دانلود کنید) آنرا از حالت کمپرس شده خارج نموده و سپس فایل ISO استخراج شده را فقط با استفاده از نرم افزار UNetbootin (از اینجا دانلود کنید) بر روی یک فلش دیسک با حداقل حجم ۲۵۶ مگابایت ذخیره نمایید. برای اینکار ابتدا محتویات موجود در فلش دیسک خود را حذف کنید و سپس نرم افزار UNetbootin را اجرا نمایید. در پنجره ظاهر شده گزینه Diskimage را فعال کنید و سپس فایل ISO را که دانلود کرده اید وارد نرم افزار کنید و با انتخاب درایو فلش دیسک خود، اقدام به ذخیره سازی اطلاعات در آن کنید. همچنین روش اجرای این سیستم عامل مانند نصب ویندوز است یعنی ابتدا فلش دیسک را به کامپیوتر متصل کنید و سیستم را رستارت نماید. سپس وارد منوی بوت شده و با انتخاب گزینه اجرا از طریق فلش دیسک، پس از چند ثانیه سیستم عامل اندروید به صورت خودکار اجرا می گردد.
روش نصب روی سی دی:
پس از دانلود سیستم عامل با کمک نرم افزار Winrar (از اینجا دانلود کنید) آنرا از حالت کمپرس شده خارج نموده و سپس فایل ISO استخراج شده را فقط با استفاده از نرم افزار UltraISO (از اینجا دانلود کنید) بر روی یک سی دی خام رایت نمایید. همچنین روش اجرای این سیستم عامل مانند نصب ویندوز است یعنی ابتدا سی دی را درون سی دی رام کامپیوتر قرار دهید و سیستم را رستارت نماید. سپس وارد منوی بوت شده و با انتخاب گزینه اجرا از طریق سی دی رام، پس از چند ثانیه سیستم عامل اندروید به صورت خودکار اجرا می گردد.
روش نصب بازی و نرم افزار:
برای نصب بازی و نرم افزار روی سیستم عامل اندروید ابتدا بازی و نرم افزار مورد نظرتان را درون یک فلش دیسک یا رم موبایل کپی کنید و سپس آنرا به کامپیوتر یا لپ تاپ خود متصل نمایید. سپس وارد قسمت File Manager سیستم عامل اندروید شده و بازی یا نرم افزار مورد نظرتان را نصب کنید. در صورتی که در موقع نصب فایل با اخطاری در پنجره Applications Setting مواجه شدید کافیست تا گزینه Unknown sources را انتخاب کنید و سپس به عقب برگردید و مجددآ وارد قسمت File Manager شده و فایل نصب را اجرا کنید.


همچنین : بخوانید  جدیدترین رنگ های لاک ناخن سال 2012