هر انسانی مرتکب اشتباه می شود ؛اما فقط انسان های احمق اشتباه خود را تکرار می کنند.(سیسرون)
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

دیدار جنجالی جاستین بیبر و سلناگومز دوباره خبرساز شد

http://www.campfa.ir/wp-content/uploads/2013/12/btowVUcqrxpLpkGF.jpg

عکس جاستین بیبر

تقریبا مدت زیادی از جدایی های بحث بر انگیز و جنجالی سلنا گومز و جاستین بیبر میگذرد و این بار این زوج جوان هالیوودی دوباره تیتر اول رسانه ها قرار گرفته اند.

در تمام مدت جدایی این زوج “سلنا گومز” در جشنواره ها و پارتیهای مختلف شرکت میکرد و “جاستین بیبر” نیز با رفتارهای عجیب و خشنش خبر ساز شده بود.
خبرها نشان میدهد این زوج اخیرا یک ملاقات غیر منتظره داشته اند که نشان میدهد شاید رابطه رومانتیک آنها دوباره آغاز شود. جاستین بیبر این روزها در نروژ به سر میبرد و در حال اجرای برنامه های زنده در این کشور است و گفته میشود “سلنا گومز” ستاره ۲۲ ساله موسیقی و تلویزیون امریکا برای دیدن او با جت شخصی به نروژ سفر کرده است و بعد از اجرای برنامه اش در پشت صحنه دیداری خصوصی با او داشته است.
یک منبع نزدیک به این زوج میگوید اگرچه از سال گذشته آنها همواره قهر و آشتی بوده اند و شایعات زیادی پیرامون جدایی آنها به گوش میرسید اما آنها هرگز نتوانسته اند برای مدت زیادی از هم دور باشند.
چندی پیش گومز عنوان کرده بود دوست ندارد هیچ عکسی از او در کنار جاستین بیبر دیده شود اما به نظر میرسد او خیلی زود تغییر عقیده داده و همه چیز را فراموش کرده است.

منبع:پرداد

همچنین : بخوانید  خواننده معروف برای ازدواج دومش لباس عروس سیاه به تن کرد! + عکس