دستانی که کمک می کنند پاکتر از دستهایی هستند که رو به آسمان دعا می کنند (کوروش کبیر)
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

جزییات جنایات هولناک ۲ برادر بی رحم

تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی جزئیات بیشتری از پرونده دو برادر مسلح که در استان فارس مرتکب جنایت های هولناک شده بودند را افشا کرد.
 ماجرا قتل های این دو برادر نخستین بار عصر دیروز از سوی رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان مطرح شد. سرهنگ حسین زاده در مصاحبه ای اعلام کرد ، دو برادر به نام های اباذر و یحیی را دستگیر کرده اند که به ارتکاب شش فقره قتل در استان فارس اعتراف کردند.
پس از این مصاحبه مسوولان پلیس استان فارس سکوت خبری کرده و تنها معاون اجتماعی استان در مصاحبه ای اعلام کرد، تحقیقات از دو برادر در اداره آگاهی ادامه دارد.
اعلام یک خبر کوتاه درباره دستگیری این دو برادر و سکوت ناگهانی پلیس در برابر آن باعث داغ شدن بازار شایعات در این زمینه شد. حتی برخی روزنامه های بر اساس شنیده های خود گزارش هائی را امروز در صفحه حوادث خود چاپ کردند.
رئیس پلیس آگاهی استان فارس سرانجام امروز پاسخگوی تلفن خود شد و با اشاره به این که تعداد قتل ها کمتر از ۶  نفر است اظهار داشت: امروز فرمانده انتظامی استان در این زمینه اطلاع رسانی می کند.
تعداد قتل ها ۴ فقره است
یک مقام مسئول در نیروی انتظامی گفت: این دو برادر از سال ۸۷ قتل های خود را در استان فارس آغاز کردند که بر اساس آخرین تحقیقات آنها چهار نفر را به قتل رسانده و به استان اصفهان گریخته اند.
وی افزود : اباذر و یحیی قربانیان خود را با شلیک گلوله اسلحه کلاشینکف به قتل می رساندند و تمام قربانیان آنها مرد بودند.
وی همچنین درباره انگیزه دو مرد جنایتکار گفت: انگیزه اصلی آنها انتقامجویی بود و اگر با فردی به مشکل بر می خوردند، با شلیک او را می کشتند.
 ماموران پلیس آگاهی استان فارس از چندی قبل موفق به شناسائی قاتلان فراری شده و با ردیابی های پلیسی مخفیگاه آنها را شناسائی کردند. از یک هفته قبل نیز ماموران مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی استان فارس در اصفهان مستقر شده و در عملیاتی مشترک با پلیس اصفهان آنها را دستگیر کردند.
وی ادامه داد  قتل های این دو برادر به هیچ عنوان سریالی نیست و تحقیقات از آنها در اداره آگاهی همچنان ادامه دارد.
همچنین : بخوانید  واکنش سحر قریشی بازیگر به حادثه حج سال 94 + عکس