خداوندا مرا از کسانی قرار دِه که دنیاشان را برای دینشان میفروشند نه دینشان را برای دنیاشان. (دکتر علی شریعتی)
خوش آمدید - امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳

اکبر گنجی در کنار رقاصه و مطرب فراری گوگوش + عکس

اکبر گنجی کسی که منکر وحیانی بودن قرآن و وجود امام زمان (عج) است در مطلبی که در شبکه سلطنتی بی‌بی‌سی فارسی منتشر کرده است ضمن اشاره به این مطلب که بین اپوزیسیونی که پیاپی نشست برگزار می‌کند و گروهک تروریستی منافقین فرقی وجود ندارد، ناخواسته به تعریف و تمجید از جمهوری اسلامی پرداخته است.اکبر گنجی در مقاله‌ای که در سایت شبکه سلطنتی بی‌بی‌سی فارسی منتشر کرده است اپوزیسیون جمهوری اسلامی را با گروهک تروریستی منافقین یکی گرفته و ناخواسته به تعریف و تمجید جمهوری اسلامی پرداخته است.

 

این ضد انقلاب فراری که پیش از این وجود امام زمان (عج) را انکار کرده بود در مطلب خود با اشاره به ضد اخلاقی بودن رفتار اپوزیسیون اعمال آنان را شبیه عملکرد گروهک تروریستی منافقین دانسته و برای این حرف خود نیز شاهد مثال‌هایی آورده است.

این منکر وحیانی بودن قرآن کریم در ادامه با اشاره به مواردی از عملکرد سازمانی و تشکیلاتی منافقین که البته دیگر اپوزیسیون که نشست‌های پیاپی و بی‌حاصلی برگزار می‌کنند هم در این موارد با منافقین مشترک هستند می‌پردازد. گنجی به مواردی چون، عدم گردش رهبری و ساز و کار انتخاب رهبر، نبود گردش رئیس جمهور، عدم آزادی و نقد و برخورد حذفی با مخالفان و منتقدان در عملکرد گروهک تروریستی منافقین و اپوزیسیون اشاره می‌کند.

 اکبر گنجی در کنار رقاصه و مطرب فراری گوگوش + عکس | www.campfa.ir

اکبر گنجی در کنار رقاصه و مطرب فراری در تجمع منافقین و سلطنت‌طلب‌ها

گنجی در پایان با طرح این سئوال که با گذشت چند سال چرا گروهک تروریستی منافقین حتی حاضر نیست کوچک‌ترین اطلاعاتی درباره زندگی و مرگ «رهبر مخفی» خود و محل زندگی او در اختیار مردم بگذارد، از عدم اعتماد مردم به منافقین و اپوزیسیونی که شعار دانستن حق مردم است سر می‌دهند و از هیچ سانسوری درباره اخبار خود دریغ نکرده و اوج دیکتاتوری ضد انقلاب سخن به میان آورده است. وی همچنین منافقین و اپوزیسیون را مزد بگیر و لابی‌ کننده با کشورهای خارجی چون آمریکا و انگلیس معرفی کرده که تنها به دنبال منافع خود می‌باشند.

همچنین : بخوانید  حمله به ایران در آمریکا کلید خورد!

لازم به ذکر است که این مقاله گنجی به مذاق برخی دیگر از اعضای ضد انقلاب خارج‌نشین نیز خوش نیامده و لب به اعتراض گشوده‌ و گنجی را مواجب بگیر رژیم کودک‌کش و غاصب صهیونیستی خوانده‌اند. این طیف از ضد انقلاب همچنین دریافت کمک‌های مالی از کشورهای مرتجع و دیکتاتوری چون عربستان را نیز بی‌عیب می‌دانند.

برچسب ها : ,