دستانی که کمک می کنند پاکتر از دستهایی هستند که رو به آسمان دعا می کنند (کوروش کبیر)
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

نارنجی پوش پولدار

 

یو یوژن” در دهه ۸۰ میلادی یک کشاورز ساده بود که سبزیجات مختلف برداشت می کرد ولی بعد از سال ها تلاش توانست یک خانه سه طبقه در روستا برای خودش ایجاد کند.
به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، رفتگرها در هر کجای دنیا از جمله قشر زحمت کش جامعه هستند و کاری که انجام می دهند در اصل یکی از سخت ترین و البته مهمترین کارهای شهرداری است.

رفتگران چینی از جمله افرادی هستند که حقوق زیادی دریافت نمی کنند و در کل به عنوان بخش ضعیف جامعه شناخته می شوند اما دریکی از شهر های چین یک رفتگر میلیونر نیز وجود دارد.

”یو یوژن” در دهه ۸۰ میلادی یک کشاورز ساده بود که سبزیجات مختلف برداشت می کرد ولی بعد از سال ها تلاش توانست یک خانه سه طبقه در روستا برای خودش ایجاد کند..

مرد پولدار عاشق رفته گری است+عکس

او بعد از مدتی اتاق های خانه اش را به مسافرانی که مکانی برای اقامت نداشتند با قیمت های پایین اجاره می داد و با پول این اجاره ها توانست خانه های دیگری نیز بسازد. پس از چند سال او توانست در روستا ۳ اپارتمان ۵ طبقه درست کند که همه آن ها تقریبا پر بود.

مرد پولدار عاشق رفته گری است+عکس

این مسئله باعث شد که پول خوبی گیر خانواده اش بیاید و وضع مالی آن ها رو به بهبودی رفت تا اینکه این روزها به یکی از میلیونرهای چین تبدیل شده اند.

او البته در سال ۱۹۹۸ برای اینکه فرزندانش شروع به خرج این پول ها در راه های خلاف نشوند تصمیم گرفت به یک الگوی مناسب برای آن ها تبدیل شود از همین رو برای استخدام در شهرداری اقدام کرد.

همچنین : بخوانید  فیلم همجنس‌گرایی دو دختر ثروتمند ایرانی + عکس”

مرد پولدار عاشق رفته گری است+عکس

از آن سال تا به حال او در شهرداری شهر “Huojiawan” کار می کند و مجبور است روزانه یک خیابان ۳ کیلومتری را کاملا تمیز کند. او مجبور است از ساعت ۳ صبح به مدت ۶ ساعت کار کند.

او که هدف خود را تبدیل شدن به یک الگوی خوب برای فرزندانش می داند این روزها از این شغل خود بسیار لذت می برد و کمک به مردم را یک افتخار بزرگ برای خودش می داند.

مرد پولدار عاشق رفته گری است+عکس