هرچه اکنون هستیم محصول افکاری است که سابقاً داشته ایم و حالا داریم.
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

فال روز پنج شنبه ۱۰ مرداد ۹۲

فال روزانه,عکس

فروردین:

امروز می خواهید کاری بکنید که خیلی برایتان مفرح باشد. ولی مساله اینست که احساس می کنید نمی دانید با زندگیتان چه کار کنید. تغییراتی در حال و هوای زندگیتان است که اگر سعی کنید برایتان قابل کنترل است

.

اردیبهشت:

اوقات رمانتیک و گذشته های شیرین تنها چیزی است که شما می خواهید. پیشروی به سمت یک عشق قدیمی شما را شاد خواهد کرد، ولی مطمئن نیستید که  چطور با شما رفتار خواهد کرد. خب پیش بروید و ببینید چه می شود!

خرداد:

از مسیری که همه میروند امروز اجتناب کنید. ایده ها و تفکرات جدید در کار شما را به جاهای جدید می کشاند. در کسب و کارتان یک دوست جدید پیدا کنید که برای شما احترام قایل شود و حقوق مورد نیازی برایتان فراهم کند.

تیر:

امروز خیلی بامزه و شیطان شدهاید! از لاک خودتان بیرون آمده اید و با یک دید جدیدی به اطرافتان نگاه می کنید. بعضی کارها که می کنید و بعضی چیزها که می گویید ممکن است کمی عجیب و غریب باشند، ولی این تغییر نسبت به حالت تودار و سنگین گذشته تان خیلی بهتر است!

مرداد:

امروز روز عجله و تمایلات ناگهانی است! بلند پرواز باشید و این را حس کنید که چقدر خوب است که زنده اید و امتحانات مدرسه تان را با موفقیت پشت سر گذاشته اید. امیدها و آرزوهایتان را زنده نگه دارید و با آنچه که می توانید انجام دهید شاد باشید.

شهریور:

اگر بیرون آمدن از لاکتان و شروع یک کار تازه مشکل دارید، یک کتاب خودآموز برای خودتان پیدا کنید. از تغییراتی که باید در زندگیتان ایجاد کنید پشیمان نخواهید شد. سعی کنید طرز لباس پوشیدن و تفکرتان را تغییر دهید. همه چیز متفاوت و خیره کننده خواهد شد.

همچنین : بخوانید  فال روز سه شنبه ۱۳ فروردین ۹۲

مهر:

ممکن است با یک فرد عزیز مکالمه سخت و یا برعکس یک مکالمه ی شیرین داشته باشید. ممکن است به این نیاز پیدا کنید که با عزیزانتان درمورد احساساتتان سخن بگویید. سعی کنید وقتی کسی به شما نیاز پیدا کرد کنارش باشید.

آبان:

نسبت به کسانی که به نصیحت و کمکتان نیاز دارند حالت تمسخر نشان ندهید. اگر فکر می کنید که مهارت های ارتباطیتان کمی مشکل دارد، بهتر است سعی کنید آنرا بهتر کنید و کمتر خجالتی و ترسو باشید.یاد بگیرید که با فهم و درک بهتری ارتباط برقرار کنید.

آذر:

سیاست های اداره کمی عجیب و غریب هستند. گویی نمی توانید پیش بینی کنید که چه وقت و چه مساله ی جدیدی برایتان پیش خواهد آمد. اصلا هیچ توجهی به سیاست های اداره نکنید و در آنها هم شرکت نکنید.

دی:

اگر می خواهید با افراد خانواده تان ارتباط برقرار کنید، باید انقدر عصبی و تند نباشید. این نوع رفتار و برقراری ارتباط شما را به هیچ جایی نمی رساند. با خنده و لبخند افراد را به خود جذب کنید، نه با داد و فریاد.

بهمن:

باید امروز صبح زود بیدار شوید و خیلی سریع باشید. اگر احساس عدم تعادل درونی می کنید، به دنبال دلیل آن باشید. اگر نامتعادل هستید کمی مدیتیشن به دردتان می خورد. ریتم موجود در محل کار می تواند مشوق و کمک کننده باشد.

اسفند:

چرخه ی درونیتان بسیار هشدار دهنده است. انگار معلوم نیست که از کجا آمده اید. امروز بسیار ترسناک شده اید و هر چه داستان ترسناک درمورد پایان دنیا می دانید تعریف می کنید. همهی این اتفاقات عید گذشته برایتان رخ داده است. انقدر همکارانتان را نترسانید و افکار عجیب و غریبتان را برای خودتان نگه دارید.

 زیگیل