هرچه اکنون هستیم محصول افکاری است که سابقاً داشته ایم و حالا داریم.
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

فال روز شنبه ۲۳ دی ۹۱

فروردین: امروز هر کاری که که انجام می‌دهید می‌تواند  مانند یک بازی باشد،‌ حتی اگر آن کار، کار بسیار سختی باشد. همچنانکه کودک درون خود را پیدا کرده اید و می‌توانید  به هر وظیفه و کاری به عنوان فرصتی برای تفریح  نگاه کنید.  اما شما مانند گذشته دیگر  تا آنجا که می‌توانید سریع وارد کاری نمی‌شوید، به خاطر اینکه عطارد منطقی  به یازدهمین خانه از آینده شما بازگشته است، و به شما پیشنهاد می‌کند که قبل از اینکه وارد کاری شوید خوب مسیر خود را بشناسید و آن را بررسی کنید، مخصوصا اگر آن کار یک مسیر تازه باشد.

 

 

 
اردیبهشت: اینکه از خودتان مطمئن باشید یک چیز است،‌ اما امروز این اعتماد به نفس کاذبتان می‌تواند شما را با مشکل بزرگی مواجه کند، چرا که ناگهان درمی‌یابید که نمی‌دانید چه کاری درست است و چه کاری غلط! شما دوست دارید به دیگری به طور نمایشی نشان دهید که کاری که او  اکنون دارد انجام می‌دهد غلط است، اما نیازی به این نیست که دیگری را وارد مسئله ای کنید که خودتان نمی‌توانید در آن پیروز شوید. درنهایت، ‌مهم نیست که چه کسی برنده می‌شود؛‌ مهم حفظ عزت نفس  است که به نظر می‌رسد زیاد برای شما سخت  نباشد.
 
خرداد: شما می‌توانید بدون اینکه تلاش زیادی برای پنهان کردن احساسات تان کنید این کار را براحتی انجام دهید و احساسات خود را در دل تان نگه دارید. شما حتی نیازی ندارید که لباس مبدل یا ماسک بر چهره بگذارید. هر طور که شما خودتان  را ببینید،‌ دیگران نیز همانطور شما را خواهند دید. شما مشغولتر و گرفتارتر از همیشه به نظر می‌رسید و این به شما کمک می‌کند تا کار اضافی انجام ندهید. به جای اینکه هاله‌ای از خیالات واهی در اطراف خود ایجاد کنید، حد و مرزی برای خود ایجاد کنید و آن را به دیگران منتقل کنید؛ ‌برایشان توضیح دهید که چه کاری را می‌توانید انجام دهید و چه کاری را نمی‌توانید! 
 
تیر: اگر شما از چگونگی  موقعیت مالی خود نامطمئن هستید،‌ نیازی نیست که پشت نگرانی خود از دیگران مخفی شوید. دراین روزها بسیار  مهم  است که درباره چگونگی خرج کردن پول تان برای دیگران تجدید نظر کنید، چرا که شما تاکنون می‌خواستید به آنها نشان دهید که روی گنج نشسته‌اید یا اینکه کارخانه پول سازی دارید!! این نمایش‌های پنهان کارانه ممکن است برای مدت کوتاهی چاره‌ساز باشد چرا که بعد از آن شما را در موقعیتی بسیار سخت تر از آنچه که الان  در آن قرار دارید درگیر می‌کند. استوار باشید و بهترین کاری را که می‌توانید انجام دهید و اجازه دهید دیگران هر چه دلشان می‌خواهد بگویند.
 
مرداد: ورود ماه به نشان شما ممکن است اختلافاتی را که بین شما و دوست تان یا شریک تان بوده را آشکار کند. اول شما ممکن است فکر کنید که هر دو شما یک چیزی را می‌گویید، اما درگیری و کشمکش‌ها افزایش می‌یابد و حتی می‌تواند به درگیری کاملا آشکار تبدیل شود. اکنون روی این اختلاف تمرکز نکنید، در عوض، برای پیدا کردن یک زمینه عادی تلاش کنید. می‌توانید از این درگیری‌های عاطفی با اجتناب کردن از بحث و جدل‌های بی فایده و غیر ضروری جلوگیری کنید. یکی دو روزی صبر کنید بعد، سعی کنید دلیل این بحث‌ها را پیدا کنید.
 
شهریور: بعضی چیزها باید داده شوند و اگر شما هنوز هم بر ایجاد تغییرات اصرار دارید،‌ پس باید آماده باشید که نیروهایتان را برای یک تحول اساسی ذخیره کنید. ممکن است زمانی طول بکشد تا این کار انجام شود، اما شما احتمالا می‌دانید این درگیری‌ها از کجا ناشی می‌شوند و چه کار باید بکنید تا برای آنها راه حلی بابید و  آنها را حل کنید. پیش بروید و همه نقشه‌هایی را که در ذهن تان دارید را امتحان کنید،‌ اما یک راه حل را قبل از اینکه ببینید شرایط و اوضاع چگونه است انتخاب نکنید.
 
مهر: دوستان و همکلاسی‌های شما امروز بسیار رک و صریح به نظر می‌رسند، اما اوضاع آن جوری نیست که چشم‌هایتان می‌بیند، ‌بلکه خبرها بیشتر از اینهاست! قبل از اینکه کاری را به اتمام برسانید مواظب باشید، چرا که ممکن است همه جوانب را در نظر نگرفته باشید. اگر چیزی درست نبود حتما سئوال کنید و از درست بودن آن مطمئن شوید؛ اگر اهداف و نیات شما ضعیف باشند اشتباه از خود شماست نه دیگری، پس فکر نکنید دیگری زیر پای شما را خالی کرده است.
 
آبان: شما معمولا از اینکه کاری را درست انجام دهید راضی و به آن قانع هستید، اما امروز ماه وارد دهمین خانه یعنی خانه”وضعیت” شما می‌شود و نیازهای شما را به آگاهی از آنچه که انجام می‌دهید نشان می‌دهد. این حرف به این معنی نیست که اعتماد به نفس شما پایین است یا اینکه از کاری که دارید می‌کنید مطمئن نیستید.  بلکه درباره این است که کاری را بکنید که شایسته آن هستید. اگر مجبور شدید راه تان را بازبینی کنید و آن را دوباره بررسی کنید، از این بابت شرمنده نباشید. حتی ممکن است  باعث شود شما احساس ناخوشایندی بکنید، یا برعکس ممکن است به طور شگفت انگیزی قدردانی شایسته‌ای از شما بشود.
 
آذر: اکنون زمان بسیار خوبی برای ثبت نام در یک رشته جدید درسی یا در دست گرفتن و خواندن کتاب جدیدی درباره فلسفه است،‌ یا اصلا می‌توانید دیدگاه جدیدی در زمینه سیاست  برای خود ایجاد کنید یا انگیزه‌های دینی خود را تقویت کنید. خوشبختانه،‌ شما این توانایی را دارید که ایده‌های خود را با افکار قدیمی‌خود تطابق داده و آنها را با هم هماهنگ کنید بدون اینکه بنیادهای عقلانی شما را تهدید کنند. همچنان ذهن خود را برای دریافت ایده‌های جدید باز بگذارید و این موقعیت خوب را برای بسط دادن ذهن تان از دست ندهید.
 
دی: ممکن است امروز نسبت به روز قبل احساس پریشانی و نگرانی بیشتری کنید چرا که به نظر می‌رسد اوضاع به پایداری و ثبات دیروز نیستند، اما این به معنی این نیست که هر چیز کوچکی ناپایدار به نظر می‌رسد؛ ‌فقط به این معنی است که شما امکان تغییر و تحول را در فضا می‌بینید و این شما را نگران می‌کند. به جای اینکه مدام سعی کنید تا  از شرایط غیر قابل اجتناب  جلوگیری به عمل آورید،‌ تصور کنید که اگر نتوانید شرایط به روال گذشته برگردانید، باید چه بکنید.
 
بهمن: امروز باید به دقت مواظب حرفی که می‌زنید باشید به خاطر اینکه شما به سرعت صحبت می‌کنید و ممکن است کلمات متفاوت با آنچه که در ذهن تان  می‌شنوید از ذهن تان بیرون بیاید. وقتی در مورد حرفهای شما برداشت نادرستی می‌شود بسایر برای تان سخت خواهد بود که بخواهید شفاف سازی کنید و این کار هم زمان و هم انرژی شما را هدر می‌دهد، پس بهترین راه این است که آرام بگیرید و با آرامش صحبت کنید تا در همان بار اول منظورتان را بدرستی به دیگران برسانید.
 
اسفند: شما هدفی دارید که باید آن را امروز انجام دهید و بهترین کار این است که با گفتار شفاهی یا ارتباط کتبی آن را دنبال می‌کنید. اگر چه شما همان کارها و وظایف هر روزه را انجام می‌دهید که در برنامه هر روزه تان دارید و به روال همیشه است،‌  اما امروز برای اینکه مشکل خود را به دیگران نشان دهید کارهایتان را بیشتر نمایشی انجام می‌دهید. اما شما  اجازه ندارید که دیگران را بدون اینکه خودشان بخواهند مجبور به توجه کنید. بهترین کاری را که می‌توانید انجام دهید و بعد از آن اجازه دهید چند روزی کارها به حال خود باشند قل از اینکه دوباره بخواهید برای حل آن دوباره تلاش را از سر بگیرید.
 

 

همچنین : بخوانید  معنی شعر فال حافظ | روش های گرفتن فال