اتحادتان را در تمام زندگی حفظ کنید تا همیشه پایدار و سرافراز باشید.(کوروش کبیر)
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

فال روز چهارشنبه ۲۲ خرداد ۹۲

 

فروردین: شما چگونه می‌توانید هم به وظایفتان در محل کار عمل کرده و هم از پیش‌آمدهای متنوعی که اکنون وارد زندگی شما شده لذت ببرید؟ در حالی که شما سعی می‌کنید هر دو جنبه ذاتی خود را نشان دهید، جواب دادن به این سؤال مستلزم داشتن هنر مهارتی سازگاری داشتن است. پذیرفتن تفاوت بین تلاشهایی که وجودشان لازم است و سرگرمی‌های مورد علاقه، یک نقطه شروع است، اما شما مجبور خواهید بود که در طول روز متعادل تر شوید تا شانسی برای راضی بودن داشته باشید.


اردیبهشت: شما امروز نمی‌توانید هرکاری که دلتان می‌خواهد انجام دهید، برای اینکه امکان دارد امکانات مالی‌تان نتوانند خیلی شما را به جلو ببرند. به جای اینکه به هر پیشنهادی جواب مثبت داده و بعد فکر کنید که چگونه می‌توانید از پس این مسئولیتهای بزرگ برآیید، قبل از اینکه دست به اقدامی بزنید از حجم برنامه‌هایتان کم کنید. اهل عمل بودن بهتر از این است که در طول مسیر تغییر جهت بدهید.

خرداد: شما امروز در محیط طبیعی خود قرار دارید، اما تقاضاهایی که از شما می‌شود زمان شما را محدود کرده و بهتان اجازه نمی‌دهند آنگونه که دوست دارید زندگی کنید. شاید شما مسئولیت مالی را قبول کرده‌اید و این موضوع اکنون زندگیتان را آشفته کرده است. یا شاید موفقیت شما به واسطه رویدادهایی که خارج از حیطه کنترل شما هستند به تعویق افتاده است. هرقدر مشکل هم که جلوی راهتان باشد شما فقط باید با آنها روبرو شده و یکی یکی به آنها بپردازید تا بهترین کاری را که می‌توانید انجام دهید. همه آنها تا آخر هفته سر و سامان پیدا می‌کنند.

تیر: از یک طرف ممکن است که اکنون فردی وارد زندگی شما شود و راه حلی منطقی برای یک مشکل پیچیده به شما پیشنهاد کند. از طرف دیگر شاید برای شما غیر ممکن باشد که از کسی کمک بگیرید، برای اینکه بخشی از این پیشنهاد را متوجه نشده‌اید. امروز شما به دنبال یافتن راهی هستید که بتوانید با وقار یاری دیگران را قبول کنید، حتی اگر یک راه حل ناقص برای خواسته‌های شما باشد.

مرداد: با وجود اینکه شما می‌دانید امروزه پیروی کردن از قوانین اهمیت ویژه‌ای دارد، اما شما کارهایتان را بر مبنای منطق خودتان انجام می‌دهید. حتی اگر این رفتار غیر قانونی شما باعث شود که احساس کامل بودن بکنید، توجیه کردن آن کار سختی است. برخی از قابلیتهای‌تان را باید به خاطر پذیرفته شدن توسط اجتماع زیر پا بگذارید. شاید امروز به عضویت یک گروه در آمدن مهم تر از پرکار بودن باشد.

شهریور: در مقابل شما راههای متفاوتی دیده می‌شود که می‌توانند شما را به سرنوشت مطلوبتان برسانند. با وجود این اگر همه این راهها به یک مقصد منتهی شوند، آیا برای اینکه یک راه در مقایسه با راه دیگر مورد قبول واقع شود دلیلی وجود دارد؟ اکنون که شما جایی را که می‌خواهید بروید را از نظر دور داشته‌اید، شاید در جواب دادن به این سؤال سر درگم بشوید. وقتی که بالاخره شما فهمیدید که حرکت کردن به جلو مهم تر از این است که به دلیل انتخاب کردن یک راه در مقایسه با راه دیگر فکر کنید، هدفهای شما به واسطه این درک تحقق پیدا خواهند کرد.

همچنین : بخوانید  فال روز جمعه 13 اردیبهشت 92

مهر: امروز که ماه به نشانه شما بازگشته است، ممکن است که مجبور شوید با حالتهای دوگانه در وجود خودتان مبارزه کنید. اما احساسات شما وارد یک سیستم کامل منطقی می‌شوند که شما از این سیستم برای توضیح دادن رفتارهایتان استفاده می‌کنید. متأسفانه اکنون تجزیه و تحلیل کردن احساسهایتان و اعلام کردن یافته‌هایتان به دیگران فقط موجب هدر دادن تواناییهای مثبت شما می‌شود. به جای اینکه به بحثهای طولانی در مورد مسائل قدیمی بپردازید، آرام بنشینید و فکر کنید که چگونه می‌توانید کارهای خودتان را توجیه کنید.

آبان: اگرچه تنبل بودن و یک گوشه نشستن از خصوصیات ذاتی شما نیست، ولی وقتی که لازم باشد شما خیلی خوب این کار را انجام می‌دهید. با وجود این اکنون با دقت برنامه ریزی کردن برای امروز می‌تواند برایتان بسیار سودمندتر باشد. حتی اگر شما ترجیح می‌دهید که جزئیات چیزی را شرح دهید، اگر به برنامه‌های تقویمتان توجه نکنید به زودی فرصتهای زیادی را از دست خواهید داد.

آذر: امروز مثل قدیمی ” پیام آوران را شکار نکنید” شامل حال شما می‌شود. اگر امروز فردی تعادل شما را به هم زد، تسلیم نشوید. بهتر است که اصلاً به فرد مذکور توجه نکنید. در عوض بدون فکر کردن به مقصد بی‌درنگ افکار بهم ریخته خود را تجزیه و تحلیل کنید. شما در درون خودتان به جواب هم می‌رسید و این موضوع ربطی به افراد دیگر ندارد.

دی: ژوپیتر در تمام سال در نشانه شما قرار می‌گیرد و هنگامی که شما در مقابل فرصتها واکنش نشان می‌دهید در محدوده رسیدن به رشد تجربی قرار دارید. در حالیکه شما می‌خواهید فقط به جنبه مثبت هر موضوع ناراحت کننده‌ای توجه کنید، اما ظاهر خورشید مانند امروز ژوپیتر، نشان دادن واکنش مثبت را مشکل کرده است. زمانی که بالاخره شما فهمیدید ترسهایتان باعث وجود آمدن ابهام می‌شوند، در آن صورت شما می‌توانید به عقب برگشته و به راحتی فکرتان را اصلاح کنید.

بهمن: شما امروز فردی آرام و خوش قول هستید و قادر هستید دیگران را با هوش و نبوغتان جذب کنید. ذهن شما حتی قبل از اینکه شما بتوانید واکنشان را تغیر بدهید، عکس العمل نشان می‌دهد و موضوعات جنجالی را افشا می‌کند. وقتی که یک نفر با تجاوز کردن به محدوده‌تان شما را ناراحت می‌کند، ممکن است خیلی زود فکر انتقام به ذهنتان خطور کند. سعی نکنید که عملکردهایتان را توجیه کنید. فقط به خاطر خطاهای‌تان عذرخواهی کرده و به راهتان ادامه بدهید.

اسفند: صحبت کردن در مورد گذشته شاید ایده خوبی به نظر بیاید، اما احتمالاً نتیجه‌ای را که شما انتظار دارید به همراه نخواهد داشت. رک‌گویی بدون منظور شما ظاهراً می‌تواند تأثیری در برداشته باشد که در حقیقت این تأثیر دقیقاً با نیات شما مغایرت پیدا می‌کند. وقتی که اتفاقی می‌افتد شما یکی دو روز تغییر رویه می‌دهید، بنابراین اگر اتفاق بدی افتاد نگرانی به خودتان راه ندهید. اجازه بدهید که پیش آمدهای غیر منتظره دوره خود را طی کنند و سپس به این فکر کنید که در آینده انجام دادن چه کارهایی برایتان سودمند است.
 

سیمرغ