پس به یاد من باشید تا به یاد شما باشم (خداوند)
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

فال روز یکشنبه ۱۳ مرداد ۹۲

فروردین:

خلاقیت خودتان را زنده نگه دارید و امروز درباره ی خودتان مثبت اندیش باشید. شما اغلب رهبری دیگران را برفعده می گیرید و عاشق دستور دادن و فرماندهی هستید. مراقب باشید که گاهی اوقات عاقلانه رهبری نمی کنید. از این خصلتتان فقط به عنوان یک راهنما استفاده کنید تا کارها را بهتر انجام دهید

فال روزانه,عکس,فال یکشنبه 13مرداد 92

.

اردیبهشت:

وقتی سعی می کنید کسی را نجات دهید و یا به کسی کمک کنید، یک احساس خیلی خوب و عمیق سرتاسر بدنتان را میگیرد. فکر میکنم که به کسی چیزی جدید آموخته اید و یا کسی را از خطر محافظت کرده اید. شما پر از عشق و فهمیدگی هستید. به کارتان ادامه دهید. یک دوست قدیمی را پیدا کنید و امشب با او یک نوشیدنی خوب بخورید.

خرداد:

رهبر باشید و مراقب خانه تان باشید.به زودی مجبور خواهید شد که بگذارید کسی از زندگیتان بیرون برود و این برایتان سخت خواهد بود. همیشه کارها را آنگونه که می دانید درست است انجام دهید. امروز مراقب سلامت خود و خانواده تان باشید.

تیر:

انقدر دنبال اشتباهات دیگران و به ویژه معشوقه تان نباشید. باید از اطرافیانتان محافظت و صیانت کنید. سعی کنید امروز جروبحث نکنید، برای سلامتیتان اصلا خوب نیست.

مرداد:

امروز از نظر روحی و معنوی در خودتان تغییراتی ایجاد کنید. خودتان مشکلاتتان را حل کنید و به کمک دیگران تکیه نکنید. به اعتقاداتتان پایبند باشید و خودتان را بشناسید.

شهریور:

امروز چقدر انرژی دارید! مراقب باشید قبل از فرارسیدن شب همه آنرا نسوزانید. برای کاری که می خواهید انجام دهید یکپارچگی و بی نقصی خودتان را حفظ کنید. مراقب باشید که همیشه به درونتان گوش فرادهید.

مهر:

امروز کاریزما و شخصیتتان خیلی به کمکتان خواهد آمد. خواهید دی که بسیار ی از افراد به شما گوش می دهند، جذبتان می شوند و به دنبالتان خواهد آمد. روحیه ی بالای خود را حفظ کنید.

همچنین : بخوانید  فال روز یکشنبه 29 اردیبهشت 92

آبان:

امروز بسیار کله شق شده اید که احتمالا برایتان خوب نخواهد بود. با افرادی که با آنها کار می کنید مصالحه کنید. همچنین شاید نیاز به این پیدا کنید که با معشوقه تان مصالحه کنید. به نصایح عاقلانه ی دیگران گوش کنید. به هر نصیحتی به خوبی فکر کنید.

آذر:

آنچه که امروز در کسب و کار و زندگی خانواده گیتان انجام می دهید، در تمام طول سال تاثیر گذار خواهد بود.اگر چه در اواسط تابستان هستیم ولی کارتان هیچ وقت تعطیل نمی شود. روی مسئولیت های خانه کار کنید و همه ی آنها را تمام کنید. بعد از آنها هم کارهای دیگری خواهید داشت.امروز برای سلامتیتان وقت بگذارید و بعد از ناهار کمی قدم بزنید.

دی:

اگر از کسی خوشتان نیاید، مایلید که او را دست کم بگیرید و تحقیر کنید. سعی کنید این کار را نکنید و همکارانتان را تحقیر نکنید. خودتان را بیشتر بشناسید و مراقب باشید که با دیگران چطور کار می کنید. خونسرد بودن با دیگران برای شغلتان خوب نیست.

بهمن:

قبل از اینکه به مسایل کاریتان برسید و آنها را حل کنید، مراقب مشکلات خانواده گیتان باشید. در کار کردن با افرادی که درست مثل خودتان هستند جادوی فراوانی است!

اسفند:

وقت هایی که نیاز باشد، می توانید بسیار محکم باشید، و ممکن است برای راهنمایی آن دسته از اطرافیانتان که در دردسر افتاده اند، نیاز به این پیدا کنید که از قدرتتان استفاده کنید. اول مراقب خانواده تان باشید، سپس به دوستان و همکارانتان برسید.

 زیگیل