دانشگاه تمام استعدادهای افراد از جمله بی استعدادی آن ها را آشکار می کند.(آنتوان چخوف)
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

برای آموزش کسب درآمد از اینترنت در خانه این فایل را دانلود کنید

برای آموزش کسب درآمد از اینترنت در خانه این فایل را دانلود کنید

کسب درآمد از اینترنت, کسب درآمد از تلگرام, کسب درآمد از اینستاگرام, کسب درآمد با سرمایه کم

 

 کسب درآمد از تلگرام

کسب درآمد از طریق تبلیغات متمرکز در تلگرام :

در این روش تبلیغاتی شما به یک کانال تبلیغاتی بسیار پر بازدید در دوره و بازه های زمانی خاص تبلیغات خود را سفارش می دهید، تا آن را به مدت ۱ تا ۲۴ ساعت قرار بدهند، شما بر اساس مقدار بازدیدی که پست تبلیغاتی شما از اعضای آن کانال تلگرام کسب می کند هزینه مورد نظر را پرداخت می کنید.

در روش دوم … ( لطفا به پکیج آموزشی انتهای مطلب توجه فرمایید )

کسب درآمد به وسیله تبلیغات گسترده در تلگرام :

قرار دادن تبلیغ محصول ، خدمات ، کانال ، پیج و یا وبسایت شما به صورت عظیم در ۱۰۰ کانال به بالا را تبلیغات گسترده تلگرامی می نامیم. از این رو که با این روش سیلی از افراد مختلف برای خرید یا دریافت خدمات از شما هجوم می آورند.

با ثبات در مسیر به کسب درآمد بالای خود ایمان داشته باشید

بیش از ۹۰ درصد پیغام هایی که دریافت می کنید از سمت خودتان است. منظور همان گفت و گو های درونی با خودمان است. صحبت با خویش دقیقا نواری است که داخل ذهن خود پخش می کنیم. اگر در این نوار ثبت در مسیر و ایمانی راسخ به فرصت های پیش رو را پخش کنیم بدون هیچ شکی موفقیت به دنبال ما خواهد بود.

« اگر فکر می کنید می توانید یا فکر می کنید نمی توانید ، در هر صورت حق با شماست » هنری فورد کسب درآمد

نیوزلند جمعیت کمتری از اکثر شهر های آمریکا در سال ۱۹۹۸ در بازی های بین المللی آتن مقام اول را در پرتاب دیسک کسب نمود. وقتی بئاتریس فومونیا مدال طلای این رشته را به گردن خود انداخت. تمام مردم به شادی پرداختند. تمام کاری که وی باید انجام می داد پرتاب دیسک کمی دورتر از رقبای خود بود اما این کار چندان ساده ای نیست. او کتاب کوچک جملات الهام بخش قهرمانان سابق المپیک را تهیه نموده بود و یکی از سخنان انگیزشی این کتاب را نوشته بود و در دیوار اتاقش در مسابقات نصب کرده بود. جمله به این شرح بود :

« تفاوت بین پیروزی و شکست ساده است… ایمان »

کسب درآمد از اینستاگرام

قدرتی که شبکه اجتماعی ایسنتاگرام در اطلاع رسانی ، فروش و کسب درآمد دارد کم نظیر است. به صورتی که می شود روزانه حتی ۱۰ میلیون نفر از محصول یا مجموعه تبلیغ شده شما را مشاهده کنند. برای اینکه محصولی بفروشید ، سایت یا پیج خود را تبلیغ کنید باید یک جایگاه تبلیغاتی را به صورت ساعتی ، روزانه و یا هفتگی اجاره کنید.

اهداف خودتان در راه کسب در آمد را به صورت مکتوب و مشخص یادداشت کنید

اهداف به قول عموم رویایی ( بلند پروازانه ) به زندگی تان انرژی و ثابت قدمی می بخشد. شهامت قدم گذاشتن در مسیر آرزو های بزرگ را داشته باشید.

« اگر خود را به سوی ماه پرتاب کنید و به آن نرسید، حداقل به میان ستاره ها قدم گذاشته اید. »

شما می توانید کلیه ویژگی های یک استاد کسب درآمد را داشته باشید. یعنی عزم راسخ برای موفقیت و کسب درآمد میلیونی، مهارت های اشخاص کاردان، توجه کردن به فرصت های شگفت انگیز پیش رو و نگرش مثبت اما با همه این ها اگر فاقد نظم و انظباطی سخت گیرانه در راه فروش و موفقیت باشید فایده محرزی نخواهند داشت.

همچنین : بخوانید  نکات خواندنی در مورد فواید و خواص دارچین ادویه

کسب درآمد از اینترنت, کسب درآمد از تلگرام, کسب درآمد از اینستاگرام, کسب درآمد با سرمایه کم

روش ویژه اسپانیایی کسب درآمد از طریق اینترنت با خرید یک سایت دارای درآمد ثابت

خیلی ها علاقه ای ندارند از صفر کیلومتر یک سایت خریداری بکنند و هزینه و وقت و سرمایه خودشون رو صرف کاری بکنند که ریسک جواب دادنش به طور معمول زیر ۵۰ درصده. بدین صورت با خرید یک سایت دارای درآمد ثابت شما سود خودتون رو ضمانت می کنید. اما در این رابطه نیز باید نکات ریز بسیار مهمی رو مد نظر قرار بدید. توجه داشته باشید که دور خرید سایت های فیلم و موسیقی رو خط بکشید چون ریسک بالایی دارند با توجه به امکان فیلترشد این وبسایت ها در ایران. طبق فرمول کلی برای مثال سایتی با ارزش ۸ میلیون تومان ماهیانه بین ۶۵۰ تا ۱,۰۰۰,۰۰۰ درآمد دارد.

چه کسی می خواهد یک میلیونر باشد ؟

برای بسیاری از اشخاص تبدیل شدن به یک میلیونر و کسب درآمد بالا و ثابت تنها یک آرزوست. ما با اشتیاق زیادی مسابقات تلویزیونی را که جایزه های هنگفتی دارند، تماشا می کنیم. و برای شخصی که در یک جدال تلویزیونی یا قرعه کشی شرکت کرده آرزوی موفقیت و برنده شدن می کنیم. تعدادی از افراد رویاهای بزرگ تری دارند و تلاش می کنند با امتحان شانس خویش در آن مسابقه شرکت کرده بلکه جایزه ای بزرگ را با خود به خانه ببرند.

کمی بالاتر افرادی هستند که اهمیتی به شانس های اینچنین نمی دهند و از آموزش های مطمئن برای موفقیت مایل و اقتصادی خود بهره می برند. آن ها میاموزند تا از طریق کمترین امکانات ممکن با آموزش های اصولی بیشترین بهره وری را داشته باشند.

باید بیاموزید سعی خود را برای میلیونر شدن را با بهره بردن از روشی مناسب به گونه ای بسیار هیجان انگیز و با شور و اشتیاق دنبال و اداره کنیم ! این سبک و روش به شما اعتماد به نفس بیشتر همراه با احساس رضایت و استقلال مالی می دهد و باعث ترقی شخصیتی شما نیز خواهد شد.

به روز باشید

مردم به آن چیزی که جدید، خاص و بهترین باشد بیشتر علاقه نشان می دهند. به روز باشید و از داغ ترین موضوعات در برنامه خود استفاده کنید. مکمل های غذایی از کسل کننده ترین نمونه ها برای فروش هستند. بر اساس اطلاعاتی که از محصول فعلی خود دارید با شروع تحقیقات گسترده در رابطه با کالای خود ایده های خلاقانه ای را در آن به کار ببرید. مستند های تلویزیونی را تماشا کنید، در اینترنت به جست و جو بپردازید.

متمرکز باشید

افتخار اصلی شما به هیچ وجه نباید بروشور ، سمینار یا مسابقه ای که طراحی کردید باشد. شما باید بتوانید به کار خود در مقام فروشنده و محصولی که به فروش می رسانید حقیقتا افتخار کنید. قبل از هر برنامه ای برای معرفی کالای خود به خروجی ای که خواهید داشت تمرکز کامل و ویژه ای داشته باشید.