امام حسين(ع):اگر دين نداريد لااقل آزاده باشيد.
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

آگهی عجیب گوگل برای تمسخر ویندوز ۸ هشت

گویا این‌بار گوگل، شمشیر را از رو بسته است و ویندوز ۸ را گیج کننده خطاب کرده! حالا باید منتظر جواب مایکروسافت بمانیم!

در حالی که واکنش‌های عمومی نسبت به ویندوز ۸ مختلف بوده، شرکت‌های بزرگ رقیب مایکروسافت هم برای جلوگیری از موفقیت احتمالی این سیستم عامل وارد عمل شده‌اند.

به نقل از ان.بی.سی نیوز، از جمله این شرکت‌ها گوگل است که یک آگهی را برای تبلیغ محصولات خود در برابر مایکروسافت منتشر کرده است.

در آگهی یاد شده با ویندوز ۸ شوخی شده و به کنایه این سیستم عامل گیج کننده توصیف شده، سپس به کاربران گفته می‌شود که می‌توانند گوگل خودشان را با مشاهده این آگهی بازپس بگیرند.

آگهی یاد شده در واقع تبلیغی برای سایت getyourgoogleback.com است که در صورت ورود به آن کاربران امکان نصب برنامه جست‌وجوی گوگل را بر روی ویندوز پیدا می‌کنند.

این برنامه پس از افزوده شدن به صفحه اول ویندوز دسترسی به خدمات این جست‌وجوگر را ممکن می‌کند. در مرحله بعد سایت یاد شده کاربران را به نصب مرورگر کروم توصیه می‌کند.

کارشناسان می‌گویند این تازه‌ترین پیکار تبلیغاتی گوگل برای افزایش سهم کروم و جست‌وجوگر خود در مقایسه با مرورگر IE و همین طور جستجوگر بینگ مایکروسافت است.

پیش از این مایکروسافت هم بارها با انتشار تبلیغات آنلاین تلاش کرده بود کیفیت و کارآیی محصولات و خدمات گوگل را زیر سوال برده و آنها را به سخره بگیرد.

همچنین : بخوانید  آدرس و شماره تماس دفاتر پلیس +10 در شهر مشهد