کیش خوب همانند فوتبال خوب است، حرف نمی زند ، عمل می کند.
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

تعطیلی مدارس سه شنبه ۲۱ آبان ۹۲

خبرهایی از تعطیلی مدارس روز سه شنبه ۲۱ ابان ۹۲تعطیلی
تعطیلی مدارس سه شنبه ۲۱ آبان ۹۲
خبرهایی از تعطیلی مدارس روز سه شنبه ۲۱ ابان ۹۲

به گزارش خبرنگار فارس، در جلسه کمیته کاهش آلودگی هوا تعطیلی مدارس ابتدایی استان تهران به غیر از دماوند و فیروزکوه سه شنبه ۲۱ ابان ۹۲  تصویب شد.

در این جلسه افزایش محدوده زوج  و فرد و متوقف شدن فروش آرم طرح ترافیک روزانه هم تصویب شد.

بر اساس این گزارش، کاهش ساعت کاری ادارات شهر تهران در این جلسه تصویب شد و قرار است کارمندان ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه تعطیل شوند

در جلسه امروز کمیته اضطرار کاهش آلودگی هوا اجرای طرح زوج و فرد سراسری از ساعت ۷ صبح تا ۶ بعد از ظهر از در منازل تصویب شد.

این نخستین جلسه کمیته اضطرار کاهش آلودگی هوای استانداری تهران است که در سال ۹۲ تشکیل می شود.

در این جلسه فروش آرم طرح ترافیک روزانه و هفتگی نیز فعلا متوقف می شود.همچنین تصمیم گرفته شده مهدهای کودک، پیش دبستانی و مدارس ابتدایی استان تهران به غیر از دماوند و فیروزکوه فردا و پس فردا تعطیل باشند. کاهش ساعت کاری ادارات شهر تهران در این جلسه تصویب شد و قرار است کارمندان ساعت ۱۴:۳۰ تعطیل شوند.

یکی دیگر از مصوبات این جلسه برخورد پلیس با موتورسیکلت‌های دودزا بود. ضمن اینکه فعالیت اتوبوس های آلاینده ممنوع شد و پلیس راهور موظف شد مینی‌بوس‌ها و اتوبوس های آلاینده درون شهری را متوقف کند.

وزرش صبحگاهی در پارک‌ها و مدارس در مواقع قرار گرفتن وضعیت هوا در شرایط هشدار تعطیل شد. مانند گذشته آمبولانس‌های اورژانس هلال احمر در میادین شهر در حالت آماده باش هستند. ضمن اینکه توصیه شد از تردد کودکان و بیماران قلبی در محیط باز خودداری شود.

همچنین : بخوانید  قیمت دقیق خرید سربازی در سال 95 برای افراد غایب بیشتر از 8 سال

تاکنون خبری از تعطیلی دبیرستانی ها و راهنمایی ها و همچنین دانشگاه ها منتشر نشده است، به محض دریافت خبر جدید از تعطیلی اخبار متعاقبا در سایت گذاشته خواهد شد.