عمر آنقدر کوتاه است که نمی‌ارزد آدم حقیر و کوچک بماند.
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

آیا سلنا گومز همجنس باز است ؟ + عکس

آیا سلنا گومز همجنس باز است ؟ + عکس

آیا سلنا گومز همجنس باز است ؟ + عکس

سایت دیلی میل با ارائه گزارشی با عنوان “ستارگان هالیوودی در خدمت جامعه همجنسگرایان” به علت لغو کنسرت “سلنا گومز” ستاره جوان موسیقی هالیوودی در روسیه پرداخته است ، در حالیکه هنوز بسیاری از کشورهای جهان ارتباط همجنسگرایانه را غیرقانونی دانسته و با آن مبارزه میکنند بسیاری از امریکایی ها بر قانونی بودن این امر نامشروع اصرار دارند. به طوریکه بسیاری از ورزشکاران ، ستارگان هالیوودی و همچنین شخص رئیس جمهور این کشور از این افراد حمایت میکنند. در جدیدترین اتفاق مرتبط با این امر ، سلنا گومز ستاره جوان هالیوودی اعلام کرد به دلیل وجود قوانین ضد همجنس بازی در روسیه در این کشور برنامه اجرا نخواهد کرد.

البته شواهد ارائه شده مسئله دیگری را نشان میدهد، دولت روسیه اعلام کرده است این خواننده ۲۱ ساله درخواست ویزا جهت اجرای برنامه در دو شهر این کشور داشته است اما از آنجائیکه ستارگانی چون لیدی گاگا و مدونا سابقا در کنسرتهای خود در این کشور در رابطه با آزادی حقوق همجنس بازان صحبت کرده بودند دولت روسیه با درخواست ویزای ستارگان هالیوودی مخالفت میکند.
شنیده میشود که قرار بوده است در تاریخ ۲۳ و ۲۵ ماه سپتامبر سال جاری سلنا گومز در مسکو و سن پطرزبورگ برنامه اجرا کند اما به نظر میرسد لغو این اجراها توسط دولت روسیه به مذاق امریکاییها خوش نیامده است.
محافظه کاران روسی از دو ستاره سرشناس هالیوودی که آاوازه بدنامی آنان در سراسر دنیا پیچیده است به اتهام ترویج روابط جنسی غیر متعارف به افراد زیر سن قانونی طرح دعوی کرده اند..
سال گذشته میلادی مدونا و لیدی گاگا در برنامه های زنده خود در روسیه حمایت خود از جامعه همجنسگرایان را اعلام کرده بودند. این درحالی است که روابط همجنسگرایانه در روسیه یک عمل غیر قانونی است و با آن شدیدا برخورد میشود.

همچنین : بخوانید  شرط کوچک سلنا گومز برای آشتی با جاستین بیبر

منبع : دیلی میل