آیا می پنداری که جسم کوچکی هستی ؟ولی درون تو جهان بزرگی نهفته است.(امام علی علیه السلام)
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

تست شخصیت شناسی با انگشتر

یکی از مواردی که موجب تمایز افراد از یکدیگر می شود، شخصیت است.
 
تست شخصیت شناسی با انگشتر www.campfa.ir


  هرچند که تعاریف مختلفی از شخصیت ارائه شده و از نظر روانشناسی می توان شخصیت افراد را از طریق آزمونها، پرسشنامه ها و طرق دیگر سنجید، اما گاه افراد را می توان از رفتار ظاهری و یا حتی از سلایقشان از یکدیگر تمیز داد که از جمله آنها رنگ مورد علاقه و یا انتخاب یک نوع پوشش و … است.


یکی از این موراد به نوعی به سلیقه افراد نیز بر می گردد، این است که افراد از کدام انگشت جهت پوشاندن انگشتر استفاده می کنند.

انگشت شست:شما مجذوب کارهای مدرن و مد روز بوده و از مورد توجه قرار گرفتن لذت برده و علاقمند به تفریح هستید، از زندگی لذت می برید و همیشه آماده هستید تا با چیزهای جدید روبرو شوید.

انگشت اشاره:شما دارای اعتماد به نفس و مسئولیت پذیر هستید، رهبری و هدایت را دوست دارید و در ظاهر بسیار جدی و خشن اما در باطن ملایم و حساس هستید.

انگشت وسط:بیشتر افرادی که در این گروه قرار دارند، از رشد و بالندگی سرباز می زنند و بیشتر خودمحورند و با این وجود همیشه و به خصوص نسبت به خانواده و دوستانشان بی ریا هستند.

انگشت انگشتری:شما فردی حساس و رمانتیک و عمیقا امیدوار به یافتن عشقی گرمابخش و ابدی هستید.

انگشت کوچک:شما فردی مهربان و متواضع و علاقمند به توجه به جزئیات بوده و به هیچ وجه کوچکترین اشتباه در کارها برایتان قابل تحمل نیست و بیش از حد خود را به کار مشغول می کنید.

همچنین : بخوانید  مدل های انگشتر 2013

در چند انگشت:آن عده از افراد که در دو انگشت و یا بیشتر انگشتر دارند، اعتماد به نفس ندارند و همیشه مراقب هستند تا عشق واقعی شان را بیابند، عاشق تجملات بوده اما آن را جایگزین ناقابلی برای دوستان و عاشق خود می دانند.

انگشتر به دست نمی کنید:
شما خواستار زندگی ساده و بدون تجملات هستید، افرادی که در این گروه قرار می گیرند، بی ریا، قابل اطمینان، آرام، باهوش و سخت کوش و خواستار زندگی ساده و بدون تجملات بوده و همیشه دوستدار آموختن چیزهای تازه اند، اما به دلیل احساس خجالتی که دارند، از جمع دوری کرده و تا جایی که بتوانند از مشاجره پرهیز می کنند.

گفتنی است؛ هرچند که ظاهر می تواند به عنوان وسیله ای جهت تشخیص شخصیت افراد مورد توجه قرار گیرد، اما باید توجه داشت که نوع پوشش و ظاهر افراد در مواقعی صرفا به دلیل سلیقه و علاقه مندی فرد به آن نبوده و گاه به دلیل الگوبرداری و یا تبعیت از مد است.

لذا ظاهر افراد و موارد ذکر شده در این گزارش را به عنوان امری مطلق جهت شناسائی شخصیت افراد در نظر نگیریم و در صورتی که واقعا درصدد شناسایی شخصیت خود و یا فردی هستیم، مراجعه به یک روانشناس و استفاده از آزمونهای روانشناختی به عنوان موثرترین امر در این راستا تلقی می شود.