شب آنگاه زیباست که نور را باور داشته باشیم.
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

حامد بهداد هم در دام دوربین مخفی افتاد!

 

http://www.campfa.ir/wp-content/uploads/2013/12/btowEcsx21Hd0WsO.jpg

فرید مرسی درباره تولید مجموعه گفت: «اینجا ایرانه…؟» شامل بخش‌های مختلف و جذابی مانند حضور ستاره‌های سینمایی و ورزشی در «دوربین مخفی» است.
وی در ادامه گفت: این مجموعه اولین مینی‌سریال اکشن ایرانی است که «بارکد»، «یک فنجان چای» و «پارکور» عنوان قسمت‌های این سریال است.
مرسی اضافه کرد: در دوربین مخفی ما از بازیگرانی چون حامد بهداد و اشکان خطیبی توسط رامبد جوان دعوت به عمل آوردیم و آن‌ها را در موقعیت‌های جذابی قرار داده‌ایم. در پایان نیز به همراه خود این هنرمندان به تحلیل و چرایی واکنش‌شان پرداخته‌ایم. البته در سری‌های بعدی مجری برنامه نیز تغییر خواهند کرد.
کارگردان «اینجا ایرانه…؟» درباره روند تولید سری بعدی این مجموعه نیز گفت: به محض پخش سری اول مجموعه، تولید سری جدید ادامه پیدا خواهد کرد. مذاکراتی با چند چهره سرشناس سینمایی داشته‌ایم و به‌زودی با آنان به توافق می رسیم.
وی در ادامه گفت: در بخش «بارکد» نیز که در سری اول مجموعه استثنائا ۱۰ دقیقه خواهد بود، از بازیگران ناشناخته استفاده کرده‌ایم و در سری‌های بعدی – که مدت‌زمان آن به ۲۰ دقیقه افزایش پیدا می‌کند – نیز از یک ستاره سینما در آن استفاده خواهیم کرد. در بخش «یک فنجان چای» در این قسمت رامبد جوان با هنرمندانی چون کامبیز دیرباز، آناهیتا همتی، حامد بهداد، اشکان خطیبی، فرزاد فرزین، سیروان خسروی به گفت‌وگو نشسته است.
این کارگردان در پایان درباره اختصاص یکی از آیتم‌های برنامه به آموزش دفاع شخصی نیز گفت: از جمله ویژگی‌های دیگر این برنامه اختصاص بخشی چند دقیقه‌ای به آموزش دفاع شخصی توسط قهرمان ایرانی کیک بکس جهان است که بسیار جذاب خواهد بود.
همچنین : بخوانید  «شقایق فراهانی» هم کبریتی شد!