آیا او (خدا) برای بنده اش کافی نیست؟ (قران کریم)
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

واکنش کتایون ریاحی به تصاویرش در کنسرت ابی + عکس

واکنش کتایون ریاحی به تصاویرش در کنسرت ابی + عکس - www.campfa.ir

 دیروز بعد از انتشار عکسی از کنسرت یک خواننده لس آنجلسی و تصویر زنی که بعضی از سایت ها منتسب به کتایون ریاحی می دانستند واکنش های زیادی ابراز شد. واکنش هایی که اگر با خبر زلزله ۷٫۵ ریشتری سراوان قطع نمی شد، می توانست این عکس جنجالی را تا چند روز در سر خط اخبار سایت ها نگه دارد.


شتابزدگی های پی در پی. این شاید بهترین عبارتی باشد که بتوان با آن اتفاقات دیروز جامعه هنری را تفسیر کرد. عکس هایی از یک کنسرت منتشر شد و هنوز سوژه اصلی عکس ها درباره آن اظهار نظر نکرده بود که سایت های خبری، معاون اجتماعی پلیس، فرج الله سلحشور به حاشیه های این عکس ها دامن زدند. حالا در ۲۴ساعتی که از این اتفاق گذشته، مشخص شده است که تصاویر نه مربوط به کتایون ریاحی، که مربوط به همسر ابراهیم حامدی -ابی-بوده است.
چند ساعت بعد از انتشار این تصاویر، وقتی هنوز کتایون ریاحی خبر حضورش در کنسرت ابراهیم حامدی را تکذیب نکرده بود، فرج الله سلحشور با رسانه ها مصاحبه کرد و گفت: «من در گذشته گفته‌ بودم که این سینمای صهیونیستی که مبانی و اصول بازی‌اش را هالیوود تعیین و تبیین کرده، درست بشو نیست. این سینما عوامل خودش را هم غرق می‌کند. حتی آنهایی که سعی می‌کنند وارد این بازی نشوند نیز از خطر مصون نخواهند بود.»



اظهارات شتابزده سلحشور به همین جا ختم نشد. او گفت: «این اتفاق مطلب ما را تایید می‌کند که در شرایط فعلی و با این جریان، عوامل سینمای ما نمی‌توانند درست رفتار کنند و این سینماست که معمولا سینماگرانش را در آلودگی و فساد خودش غرق می‌کند. حال فرقی ندارد که آن بازیگر «یوسف» باشد یا فرد دیگری.»
همزمان با انتشار این اخبار، سردار منتظرالمهدی، معاون اجتماعی نیروی انتظامی در نشست خبری که دیروز داشت، خبر از برخورد با پوشش های خارج عرف بازیگران سینما از طریق اینترپل داد و گفت: «به باور ما بسیاری از سینماگران، اندیشمندانی متعهد هستند که در راه ترویج انقلاب و دفاع مقدس تلاش‌های بسیاری کرده‌اند و تنها عده قلیلی هنجار ستیز بوده و دارای پوششی خارج از عرف هستند که با آنها برخورد می‌شود. تلاش پلیس این است که سینما تقویت شود و اگر درصد کمی هنجار شکنند باید اصلاح شوند… بدحجابی هنرمندان در فستیوال‌های خارجی را از طریق پلیس بین الملل (اینترپل) پیگیری کرده و به آن رسیدگی می‌کینم.»
در آخرین ساعات دیروز کتایون ریاحی در گفتگویی که با «بانی فیلم» داشت، حضور در کنسرت خواننده لس آنجلسی را تکذیب کرد و گفت: «عکس های منتشر شده از من در فضای مجازی صحت ندارد. متأسفم از اینکه در جامعه مترقی ایران، برخی از مردم از روی بی خبری و بی اطلاعی در صدد تخریب چهره های شناخته شده هستند. بعضی ها با غرض ورزی در صدد از بین بردن محبوبیت افراد شناخته شده هستند و من برای آنها متأسفم.»
امروز اما با انتشار عکس های بیشتری از این مراسم و مطابقت دادن آن با عکس های خانوادگی ابراهیم حامدی، خواننده لس آنجلسی مشخص شد که شتابزدگی رسانه ها در انتشار این خبر، کتایون ریاحی را به جای همسر ابراهیم حامدی -ابی-جا زده است. اتفاقی که اگرچه کتایون ریاحی را از اتهامات پاک کرد اما قضاوت شتابزده سلحشور را در ذهن ها ماندگار کرد.
منبع : مجله مهر
همچنین : بخوانید  ماجرای دختر با حجاب در آکادمی گوگوش
امتیاز 5.00 ( 1 رای )