هر انسانی مرتکب اشتباه می شود ؛اما فقط انسان های احمق اشتباه خود را تکرار می کنند.(سیسرون)
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

با این روش ۵ دقیقه شارژ رایگان بگیرید

با این روش ۵ دقیقه شارژ رایگان بگیرید - www.campfa.ir

شرکت همراه اول در راستای شعار خود «هیچ کس تنها نیست» با عرضه مجموعه سرویسهای چتر اضطراری، مشترکین اعتباری را در هنگام تمام شدن شارژ حمایت می نماید.
به گزارش روابط عمومی شرکت ارتباطات سیار ، سرویسهای چتر اضطراری شامل موارد زیر است:


”مکالمه اضطراری”، “درخواست تماس” و “درخواست شارژ” (خرید شارژ همراه اول )

این سرویسها با کد میانبر #۲۶*۱۱۱* قابل استفاده می باشد.
در سرویس “مکالمه اضطراری”، مشترکینی که شارژ کافی برای مکالمه ندارند می توانند از همراه اول بخواهند که پنج دقیقه مکالمه رایگان داخل شبکه به ایشان ارائه دهد. در شرایط اضطراری (اتمام شارژ) با ارسال کد #۲۶۱*۱۱۱* از همراه اول ۵ دقیقه مکالمه رایگان با شماره های همراه اول و تلفن ثابت، قابل درخواست است. مهلت استفاده از این «پنج دقیقه» تا یک روز می باشد.
از طریق سرویس “درخواست تماس”، مشترکینی که شارژ به اندازه کافی ندارند خواهند توانست از دیگر مشترکین همراه اول بخواهند که با ایشان تماس بگیرند. در شرایط اضطراری با ارسال کد #۲۶۲*۱۱۱* و اعلام شماره مشترک مورد نظر، از سایر مشترکین همراه اول می توانید درخواست تماس نمایید. این درخواست از طریق ارسال پیام کوتاه به مشترک اطلاع داده خواهد شد.
با سرویس ”درخواست شارژ” مشترکهایی که شارژ ندارند می توانند از دیگر مشترکین همراه اول بخواهند که برای آنها شارژ انتقال دهند. در شرایط اضطراری با ارسال کد #۲۶۳*۱۱۱* و اعلام شماره مشترک مورد نظر، می توان از سایر مشترکین همراه اول درخواست شارژ کرد. مبلغ این شارژ ۱۰۰۰ تومان خواهد بود. درخواست شارژ از طریق پیام کوتاه به اطلاع مشترک خواهد رسید و این امکان را به مشترک خواهد داد تا با ارسال عدد ۱ انتقال ۱۰۰۰ تومان شارژ را تائید و یا با ارسال عدد ۲ درخواست را رد نماید. در صورت تایید مشترک انتقال دهنده شارژ، مبلغ ۱۰۰۰ تومان به حساب وی منظور می گردد و با کسر ۴۰ تومان به عنوان کارمزد انتقال، مبلغ ۹۶۰ تومان به اعتبار متقاضی انتقال می یابد.
مشترکین همراه اول می توانند برای کسب اطلاعات بیشت

همچنین : بخوانید  خواستگاری رومانتيک آقای مجری حين اجراي زنده اخبار +تصاویر
امتیاز 4.00 ( 1 رای )