هرچه اکنون هستیم محصول افکاری است که سابقاً داشته ایم و حالا داریم.
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

چه رنگ های لایتی برای موها مناسب تر است؟

چه رنگ های لایتی برای موها مناسب تر است؟ www.campfa.ir

با استفاده از هایلایت می‌توانید رنگ موهای خود را از حالت یکنواختی و سادگی خارج کنید و ظاهری خیره‌کننده داشته باشید. اما هر هایلایتی برای هر رنگ مو مناسب نخواهد بود. پس مهمترین مسئله موجود انتخاب رنگ هایلایت خواهد بود!

 

 

آیا فکر می‌کنید انتخاب هایلایت مناسب کار آسانی است؟ دوباره فکر کنید. هایلایت‌های بسیار متنوعی وجود دارند اما کدامیک برای شما مناسبند؟ اگر تا به حال تجربه‌ای از هایلایت کردن نداشته‌اید مطالب زیر به شما در انتخاب هایلایت مناسب بسیار سودمند خواهد بود:

 

چرا هایلایت؟

با استفاده از هایلایت می‌توانید رنگ موهای خود را از حالت یکنواختی و سادگی خارج کنید و ظاهری خیره‌کننده داشته باشید. اما هر هایلایتی برای هر رنگ مو مناسب نخواهد بود. پس مهمترین مسئله موجود انتخاب رنگ هایلایت خواهد بود!

شما می‌بایست مواردی چون رنگ ضمینه مو، رنگ پوست و مدل مو را در انتخاب هایلایت دخیل کنید.

 

هایلایت قسمت جلوی مو

این روش ابتدایی‌ترین روش است و این هایلایت‌ها دقیقاً کنار صورت قرار خواهد گرفت. در واقع این هایلایت‌ها چهره شما را در بر می‌گیرند و صورت شما را روشن‌تر خواهند کرد و بسیاری از خانم‌ها اعلام کرده‌اند که این هایلایت‌ها طراوت جوانی را به صورتشان بازگردانده‌ است.

این هایلایت‌ها در زیر مو قرار می‌گیرند تا با رشد مو زیبایی هایلایت از بین نرود و ریشه‌ها مشخص نشوند.

 

هایلایت‌های بسیار روشن

اکثراً هنگامیکه یک خانم از آرایشگر خود می‌خواهد که موهای او را هایلایت کند به این معناست که او خواهان هایلایت‌های پلاتینه و روشن است. گرچه این هایلایت‌ها لزوماً برای هر فردی مناسب نخواهند بود.

همچنین : بخوانید  بهترین رنگ های سایه برای چشمان قهوه ایی

 

هایلایت‌های روشن با رنگ‌های زیر بسیار همخوانی خواهند داشت :

–   بلوند خاکستری

–   بلوند دودی

–   قهوه‌‌ای روشن یا عسلی

 

هایلایت‌های تند

این هایلایت‌ها مورد پسند هر فردی نخواهند بود اما طرفداران خاص خود را دارد. آن‌ها باعث جلب توجه هر کسی خواهند شد زیرا این هایلایت‌ها معمولاً صورتی، آبی یا نارنجی هستند.

اگر می‌خواهید از این هایلایت‌ها استفاده کنید و در عین حال غیرعادی بنظر نیایید و باعث جلب توجه نشوید از رنگ‌های نزدیک به رنگ موی خود الهام بگیرید. برای مثال اگر رنگ موی شما تیره است رنگ‌های سرمه‌ای و بادمجانی انتخاب خوبی برای هایلایت به نظر می‌رسند و اگر موی بلوند دارید تم‌های نارنجی متناسب هستند.

منبع : banoyealvand.com