نباید از خسته بودن خود شرمنده باشی بلکه فقط باید سعی کنی خسته آور نباشی.
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

آموزش تصویری یک مدل موی جذاب و زیبا

حتما شما هم می دانید که امسال بافت مو چقدر مد شده و طرفداران زیادی هم پیدا کرده است. در  این مطلب  آموزش تصویری یکی از زیباترین مدل های مو همراه با بافت را برای شما گردآوری کرده ام.این مدل در عین سادگی بسیار جذاب و منحصر به فرد است و در مهمانی ها و جشن ها برای دختر خانم های جوان انتخاب بسیار خوبی محسوب خواهد شد. علاوه بر این اجرای آن برای شما بسیار آسان خواهد بود. اگر اینطور فکر نمی کنید همین الان دست به کار شوید و آن را امتحان کنید!

گالری مدل مو

آموزش تصویری یک مدل موی جذاب و زیبا www.campfa.ir

نکات مهمی که باید به یاد داشته باشید:
۱٫ قبل از هر چیز به یاد داشته باشید که قسمت جلوی موهای خود را قبل از بافتن جدا کنید چون در غیر اینصورت نتیجه رضایت بخشی در پی نخواهد داشت.
۲٫ موها را سفت نبافید چون ظاهر بدی پیدا خواهد کرد.
۳٫ نکته مهمی که خیلی از ما بعد از بافت از آن غافل می شویم باز کردن بافت موهاست. این کار باعث می شود که بافت شما زیباتر و پر تر به نظر برسد.
۴٫ هنگام بستن موها با کش باید مراقب باشید که موهایتان و قسمت بافت به هم نریزد. می توانید این کار را با کمک یک نفر دیگر انجام دهید.
۵٫ بعد از اتمام کار اگر موهایتان کمی به نظرتان آشفته می رسد می توانید از تافت برای ثابت کردن مدل و صاف کردن موهایی که مدل مویتان را بی نظم نشان می دهند استفاده کنید.
۶٫ بی شک این مدل روی مو های رنگ شده بافت خود را بهتر نشان می دهد اما جنس مو از هر چیزی مهم تر است. اگر موهای فر یا مجعد دارید که دم اسبی آن زیبا نمی شود این مدل برای شما مناسب نیست. باید مدل های بافت کامل را استفاده کنید.
همچنین : بخوانید  آموزش تصویری درست کردن مدل موی گوجه ای جدید