آسمان برای گرفتن ماه تله نمی گذارد، آزادی خود ماه است كه او را پایبند می كند.
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

فال روز دوشنبه ۱۰ تیر ۹۲

فروردین:

بهرام سیاره بخت شما امروز می تواند شما را به مکانهایی ببرد که از نظر احساسی مکانهایی مطبوع برای شما هستند، برای اینکه شما می دانید که زمان خیلی سریع می گذرد. امروز مدت زمان خیلی زیادی بهرام با برج اسد روبرو می شود و قرار است هرچیزی که باعث یادآوری تجربه های ناخوشایند در شما می شود را ازتان دور نگه دارد. فقط به یاد داشته باشید که اگر زیاد به خودتان سخت بگیرید نیتهای پاک شما نتیجه ای معکوس می دهند، بنابراین اگر کسی از شما دلجویی کرد سعی کنید که با او ملایم تر رفتار کنید.

 

 

اردیبهشت:

امروز زمانی که مسائل خانوادگی باعث می شود در موقعیتی استرس زا قرار بگیرید قوه تشخیص شما می تواند مفید واقع شود. خوشبختانه شما حالا می توانید برای این مشکلی که مدتها باعث ناراحتی شما شده است راه حلی بیابید. اما زمانی که شما تشخیص دادید زمان با سرعت در حال گذر است و نباید برنامه های خود را به تعویق بیندازید، این بحرانها کمتر و کمتر می شوند.

 

خرداد:

شما امروز مجبور هستید که با فردی قدرتمند مخالفت کنید، حتی اگر فکر کردن به آن هم آزارتان بدهد باید اینکار را بکنید. خوشبختانه بار اولی که با او وارد مذاکره بشوید، نسبت به آنچه که فکر می کردید ملایم تر خواهد شد. بزرگترین توانایی شما زرنگی معنوی شماست، بنابراین در برابر این تنش زیاد انعطاف ناپذیر نباشید. اگر شما انعطاف پذیر باقی بمانید و بخواهید از یک مشکل چیزی بیاموزید، درعوض به احتمال زیاد به چیزهایی که نیاز دارید خواهید رسید.

 

تیر:

مسائلی که برای شما ارزشمند هستند با آنهایی که برای یک گروه ارزشمند هستند به طور عجیبی به هم وابسته اند، حتی اگر در نظر اول جدا از هم به نظر برسند. ممکن است امروز شما بیشتر به خودتان اطمینان داشته باشید، برای اینکه شما می توانید قدرت احساسات خود را درک کنید. اگر توانایی های شما سیر نزولی پیدا کرده از اینکه از دیگران درخواست کمک کنید هراس نداشته باشید. طبیعتاً مسئولین شما در محل کار نیاز دارند که به درخواست شما اهمیت بدهند، و اگر این اتفاق بیفتد از نظر مالی هم وضع بهتری پیدا خواهید کرد.

 

مرداد:

شما احساس می کنید که در باغی سحرآمیز با شکوفه های زیبا قرار گرفته اید، برای اینکه امروز بهرام قبل از اینکه نشانه شما را ترک کند با پلوتو روبرو شده است. اگر درگیر یک پروژه خلاقانه یا یک موضوع عاطفی شده اید، تا زمانی که تلاش کنید به نحو احسن خودتان را مطرح کنید، می توانید خیلی بیشتر پیشرفت کنید. مادامی که شما از رویاهایتان فاصله نگرفته اید و سعی می کنید که به آنها جنبه واقعیت ببخشید، روزی خاطره انگیز خواهید داشت.

 

شهریور:

شما قصد دارید آشفتگی های خود را کاهش دهید، بنابراین می توانید به طور کامل بر روی چیزهایی که نیاز دارید و می خواهید امروز اتفاق بیفتد تمرکز کنید. اما وقتی حس کنکاوی شما تحریک شود، موضوع پیچده تر می شود. برایتان سخت است که اطلاعاتی را که در اطرافتان وجود دارد را نادیده بگیرید، برای اینکه بخشی از آنها بسیار مهم هستند. از طرف دیگر اطلاعات بیشتر داشتن احتمالاً باعث می شود که طرز فکرتان تغییر کند. الان شما خودتان می دانید که چه کاری باید انجام دهید، پس همان کار را انجام دهید.

همچنین : بخوانید  فال روز پنجشنبه 3 مرداد 1392

 

مهر:

در حال حاضر شما نسبت به برنامه های جدیدتان احساس بهتری دارید، اما اهمیت ندارد که چقدر موفق بوده اید، در ذهن شما موضوعی وجود دارد که هنوز شما را ناراحت می کند. امروز شما باید فعالیتهای خود را محدود بکنید، به خصوص اگر نمی توانید از فکر کردن به گذشته آزاد شوید. به جای اینکه از گذشته خود فرار کنید، به بررسی کردن آن بپردازید. یک بار که ما بتوانید در تاریکی ضمیر ناخودآگاه خود راهتان را پیدا کنید، بنابراین بیشتر از منفی بافی دوری خواهید کرد.

 

آبان:

عصبانیت غیر منتظره شما کمی تحلیل رفته و تبدیل به رنجشی شده است که دیگر بیشتر از این ادامه نخواهد داشت. امروز بهرام و پلوتو می توانند احساسات شما را تحریک کنند. خوشبختانه فعالیت کردن طبق اهدافتان نسبت به قبل برایتان راحت تر شده است. دنبال کردن غرایز خود اکنون بهترین سلاح در مقابل نگرش های منفی می باشد. انتخاب راه طولانی مطمئناً بهترین گزینه شماست.

 

آذر:

شما امروز رفتاری شاد و پر نشاط ندارید، برای اینکه به دنبال یپدا کردن راهی برای بازگو کردن احساسات غیر معمول خود هستید. اما عدم تمایل شما برای اقرار کردن به جنبه های بی تکلف ذاتتان باعث می شود از شخصی که به نظر می رسد زیاد جدی رفتار نمی کند، عصبانی شوید. سعی نکید که افراد دیگر را تغییر دهید؛ در عوض توجهتان را بر روی احساسات خود متمرکز کرده و سعی کنید که بر روی رفتارتان کار کنید تا تبدیل به رفتاری مثبت بشود.

 

دی:

ممکن ست که شما از افرادی که زیادی با شما مهربان هستند خسته شده باشید، برای اینکه فکر می کنید رفتار آنها نشانه ضعفشان است. به فکر اثبات کردن تواناییهایتان نباشید. درسی که از این موضوع می توانید بگیرید این است که می توانید توانایی هایتان را بیشتر کرده و بیشتر هم نتیجه بگیرید، درحالیکه انعطاف پذیر بودن کمکتان می کند که روز بهتری داشته باشید.

 

بهمن:

وقتی که شما احساس می کنید خلاق بودن و شاد بودن باعث می شود شما سازنده تر باشید، دوباره نیروی تازه ای می گیرید. اما نگرش های بی تکلف شما می تواند فریبتان دهد. اگرچه شما با مهارت خاص خود می توانید پرخاشگری فرد دیگری را به آرامش تبدیل کنید،  همچنین برای قبول کردن یک شغل جدی نیز آمادگی کامل دارید. برای اینکه بتوانید شرایط مناسبی را فراهم کنید، از توانایی تان بهره بگیرید تا بتوانید بین شرایط خیلی جدی و موقعیتهای شاد و بی تکلف تعادل ایجاد کنید.

 

اسفند:

ممکن است شما فکر کنید که در روزهای آینده یکی از اطرافیان شما می تواند برایتان مشکلی ایجاد کند. تلاش برای جلوگیری کردن از پیشروی این مشکل می تواند سازنده باشد، اما نباید سعی کنید که مانع بیان کردن ترسها و خشمهای طبیعی بشوید. اگر شما واقعاً می خواهید این مشکل حل شود باید به دیگران هم اجازه بدهید که در مورد خود صحبت کنند، آن وقت قادر خواهید بود که با فکری باز تصمیم بگیرید.

 

منبع: سیمرغ