شما بدون تسلط بر خود نمی توانید فاتح دیگران باشید.
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

تبلیغ چاپی فوق‌العاده جالب پژو برای کیسه هوا در یک مجله!

تبلیغات چاپی این روزها تقریبا در حال کمرنگ شدن است و شرکت‌ها معمولا رسانه‌های آنلاین را روشی پردوام‌تر برای تبلیغ می‌دانند (البته در جهان برخلاف ایران!) اما گویا با این روشی که یک شرکت تبلیغاتی برای تبلیغ کیسه هوا در محصولات شرکت پزو برگزیده می‌توان گفت همچان نشریات چاپی امکانات بهتر و یا شاید جذاب‌تری برای جلب توجه بازدیدکنندگان به یک تبلیغ دارند.

 

این شرکت تبلیغاتی در تبلیغ جدید شرکت پژو در خصوص کیسه هوا، یک کیسه هوای واقعی را در صفحات میانی یک مجله جای داده است یعنی جایی دقیقا در صفحه پشتی تصویر یک خودرو پژو که بر روی ان نوشته شده که برای درک بهتر عملکرد کیسه هوا بر روی خودرو با مشت بزنید!.

 بله! پس از انکه با مشت نقطه تعیین شده ضربه بزنید دقیقا در صفحه پشتی کیسه هوای کوچکی از تصویر داخلی خودرو و دقیقا از داخل فرمان بیرون می‌زند و متن کناری نیز وجود ۶ کیسه هوا در این ماشین را یادآور می‌شود. در ادامه می‌توانید فیلم این تبلیغ و نحوه عملکرد آن را ببینید و البته امیدواریم فکری برای حمع کردن کیسه هوای باقیمانده بر روی کاغذ کرده باشند چون به هر حال باید بتوان آن را به راحتی آرشیو کرد! راستی در آنجا هم کیسه هوای خودرو آپشن محسوب می‌شود!؟

همچنین : بخوانید  نصب و استفاده از فلش پلیر بر روی اندروید