سعی کنید اشتباهات دیگران را ببخشید، حس انتقام انرژی منفی دارد.
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

فال روز ۱۴ خرداد ۹۲

فروردین: شما دوست دارید که دیگران احساسات صادقانه‌تان را بفهمند، اما نشان دادن آسیب پذیریتان کاری پرخطر است. گوش کردن به سخنان دیگران می‌تواند شما را از ترسهایی که به دردسرتان می‌اندازند رها کند. صحبت کردن در مورد احساسات امری دو طرفه است و ماه جدید در سومین خانه‌تان شما را نصیحت می‌کند که به همان اندازه که به دیگران اطلاعات داده‌اید، از آنها اطلاعات بگیرید.

اردیبهشت: اگر شما از درگیر شدن با مسائل مالی خسته شده‌اید، اکنون برای بررسی کردن آنچه که باید انجام بدهید تا به مسیر قبلیتان بازگردید زمان مناسبی است. ماه جدید خرداد در دومین خانه شما قرار دارد و سعی می‌کند تا به شما نشان بدهد که چگونه می‌توانید احساس امنیت بیشتری داشته باشید. با اینکه رسیدن به چیزهایی که دوست دارید زمانبر است، ولی همین الان هدفهایتان را طبقه‌بندی کنید و کارهایی را که شما را به آنها نزدیکتر می‌کند انجام دهید.
خرداد: امروز که ماه جدید در علامت شما قرار دارد روزی جدید و طالع بینانه در سال برای شما است. این اتفاق را با تعهد دادن در مورد آنچه که می‌خواهید در شش ماه بعدی انجام بدهید، جشن بگیرید. فراموش نکنید که عطارد رو به عقب رفته است، پس ممکن است که شما قدم اولتان را اشتباه بردارید. از اشتباه کردن نترسید؛ فقط اوضاع را سر و سامان داده و دوباره تلاش کنید.
تیر: امروز شما برای اینکه بتوانید به آرزویتان که همان سودمند بودن است برسید بیش از حد پریشان شده‌اید. اما به یاد داشته باشید که موفقیت گونه‌های متفاوتی دارد. چون که ماه در دوازدهمین خانه اسرار شما قرار دارد، شاید شما نتوانید هرچه را که دیگران می‌توانند بینند انجام دهید. زمانی که شما به احتمالاتی که هیچ وقت به حقیقت نمی‌پیوندند فکر می‌کنید، می‌توانید از تمرینات ورزشی فکری بهره بگیرید. هر فکر جدید را، حتی اگر غیر واقعی به نظر رسید رد نکنید. شما بعداً می‌توانید افکار غیر ضروری را از بقیه جدا کنید.
مرداد: ماه جدید در یازدهیمن خانه روابط اجتماعی شما می‌تواند وارد دوره جدیدی از فعالیت با دوستان و خانواده شود. حتی اگر شما در درون خود نامطمئن و نگران باشید، اکنون دیگران توانائیهای شما را می‌بینند نه ضعفهایتان را. به هر حال حواستان جمع باشد، شما نمی‌توانید نقطه ضعف‌هایتان را انکار کنید و نمی‌توانید خودتان را از کسانی که بیشتر از همه دوستشان دارید جدا کنید.
شهریور: اگرچه ماه جدید جوزا می‌تواند انرژی شما را به اطراف پراکنده کند، ولی زمان مناسبی فراهم آورده تا پروژه جدیدی را در محل کار شروع کنید. توانایی طبیعی شما در متمرکز کردن توجهتان بر یک موضوع قبلاً آزمایش شده و شما تلاش می‌کنید که کار بعدیتان را به گونه‌ای شروع کنید که هم زمان به موضوعات مختلف بپردازید. برخی از مردم می‌توانند از عملکرد چند تکلیفی حمایت کنند، با وجود این، حتی اگر مجبور باشید در تصمیم خود تجدید نظر کنید به نفعتان است که فقط یک انتخاب داشته باشید.
مهر: مطمئناً شما می‌توانید برنامه‌ریزی کنید که به مدرسه برگردید یا برای تعطیلات بعدی‌تان رویاپردازی کنید، اما اگر واقعاً می‌خواهید که اینها اتفاق بیفتند، نیاز دارید که جدی باشید. اکنون صحبت کردن برای شما راحت است و کلمه‌ها خیلی راحت به کمکتان می‌آیند. به جای آسمان ریسمان به هم بافتن یکی از اهداف مهمتان را بنویسید و به خودتان تعهد بدهید که هرکاری که شما را به این هدف می‌رساند انجام دهید.
آبان: امروز ماه جدید جوزا وارد هشتمین خانه شما شده است، و هنگامی که شما درباره موضوعاتی صحبت می‌کنید که دوستانتان ترجیح می‌دهند با شما وارد بحث نشوند، به آنها سخت خواهد گذشت. پس وقتی آرزوی شما برای داشتن روابط متقابل عمیق و پرمعنی باعث نمی‌شود که دیگران احساس امنیت احساسی داشته باشند، سعی کنید که شیوه‌تان را متعادل‌تر کنید.
آذر: اخیراً روابط دوستی شما مورد تأکید بوده است و امروز هم که ماه جدید در هفتمین خانه شراکت شما قرار دارد به این منوال ادامه می‌دهد. اما اکنون تنها چیزی که تفاوت کرده است این است که شما برای کارهایی که می‌خواهید انجام دهید نسبت به قبل بیشتر از دیگران درخواست کمک می‌کنید. با وجود این به یاد داشته باشید که قدرت سوءتفاهم بسیار زیاد است، پس از کلمه های ساده استفاده کنید و اگر قبلاً شروع بدی داشته‌اید در مورد اینکه بخواهید کار بزرگی را شروع کنید تأمل نکنید.
دی: شاید شما فکر می‌کنید که اگر طرز فکرتان را تغییر دهید، همه چیز نیز عوض خواهد شد. اما ترک کردن عادتهایی که تبدیل به بخشی از زندگی روزانه شما شده‌اند کار آسانی نیست و به استقامت بدنی نیاز دارد. امروز ماه جدید در ششمین خانه شما قرار دارد و به این نکته اشاره دارد که برداشتن یک قدم کوچک در مسیر درست از تلاش کردن برای یک شبه به هدف رسدن مؤثرتر است.
بهمن: امروز حجم کارهایی که شما باید انجام بدهید اهمیت ندارد، بلکه موضوع مهم این است که شما به تفریح نیاز دارید. لزوماً تفریح به این معنا نیست که شما نیاز دارید که از مسئولیتهای‌تان شانه خالی کنید؛ بلکه این مفهوم را می‌رساند که اگر شما از کاری که انجام می‌دهید لذت ببرید، بیشتر هم فعالیت خواهید کرد. تصمیم‌گیری با خود شماست؛ شما می‌توانید به خاطر کارهایی که می‌خواهید امروز انجام دهید گله و شکایت کنید یا اینکه می‌توانید روشتان را تغییر داده و درهر صورت روزی دلنشین برای خود بسازید.
اسفند: شما لزوماً کسی نیستید که در مورد مسائل خصوصیتان صحبت کنید، اما ماه جدید در چهارمین خانه‌تان ممکن است شما را تشویق کند تا در مورد نیازهای شخصی‌تان صحبت کنید. حتی اگر این کار آسان نباشد، وقتی شما با وارد کردن شخص دیگری به مسائل شخصیتان، آسیب پذیری خود را نشان می‌دهید، حتماً به نتیجه‌ای خواهید رسید. بی پرده سخن بگویید، برای اینکه اگر شما خیلی مشخص در مورد احساسهایتان صحبت کنید، خیلی سریع به نتایج مثبتی خواهید رسید.
 
سیمرغ

 
همچنین : بخوانید  فال روز چهارشنبه ۲ اسفند ۹۱