یكدیگر را مسخره نكنید (اگر دین دارید)
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

طبیعی ترین راه درمان برای سیاهی دور چشم

اگراطراف چشم های شما کبود و تیره و همچنین پف کرده می باشد ، می توانید از طریق درمان های خانگی و طبیعی این مشکل را به راحتی برطرف نمایید ، نسخه ها و شیوه های درمانی عمومی و بی خطری برای تسکین و تعدیل این سیاهی ها و کبودی های دورچشم وجود دارد،  با ما همراه باشید تا درمان های خانگی برای رفع تیرگی اطراف چشم هایتان را به شما آموزش دهیم:

طبیعی ترین راه درمان برای سیاهی دور چشم - www.campfa.ir



گلاب: یکی از کار بردی ترین نسخه های گیاهی گلاب می باشد که باید یک دستمال تمیز نخی را کاملا آغشته به گلاب کرده و به روی چشم های خود بگذارید ، به طوری که اطراف و زیر چشم های شما را کاملا بپوشاند و هر چند دقیقه یک بار دوباره گلاب را با اسپری به روی دستمال خود بپاشید و به روی چشم های خود بگذارید و این دستمال را تا ۲۰ دقیقه به روی چشم های خود قرار دهید و هفته ای ۴ بار این کار را تکرار کنید، این کار باعث از بین رفتن پف چشم های شما و همچنین تعدیل تیرگی اطراف چشم هایتان می شود.

نمک: مصرف نمک را بسیار محدود کنید که در کاهش پف اطراف چشم هایتان تاثیر زیادی خواهد داشت.

نعنا: ۳ قاشق برگ نعنای تازه را در ۲ لیوان آب ریخته و به مدت ۱۵ دقیقه بجوشانید و این عصاره ی نعنا را از صافی عبور دهید و هر شب دستمالی نخی و تمیز را آغشته به این عصاره کرده و به روی چشم های خود قرار دهید و در صورت امکان دستمال را تا صبح از روی چشم های خود بر ندارید ، این کار کمک بزرگی به کاهش تیرگی اطراف چشم های شما می کند، این کار را هر شب تکرار کنید.

همچنین : بخوانید  آرایش صورت مخصوص پوست تیره رنگ و چشم قهوه ای

خواب: حتما در هر شبانه روز خواب کافی داشته باشید و حداقل ۸ ساعت بخوابید زیرا خواب کافی نیز تاثیر زیادی به روی تیرگی اطراف چشمان شما خواهد گذاشت.

آب: مصرف آب کافی ، حداقل ۸ لیوان در هر شبانه روز را فراموش نکنید زیرا مصرف آب نیز تاثیر بزرگی به روی کاهش تیرگی اطراف چشم های شما خواهد داشت .

میوه و سبزی: مصرف انار ، موز ، کاهو ، اسفناج و جعفری را فراموش نکنید زیرا این میوه ها و سبزیجات از کاهش دهنده های تیرگی اطراف چشم می باشند.