نباید از خسته بودن خود شرمنده باشی بلکه فقط باید سعی کنی خسته آور نباشی.
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

فال روز یکشنبه ۹ تیر ۹۲

فال روز یکشنبه 9 تیر 92

فروردین: اعتماد به نفس داشتن ویژگی خیلی خوبی است، ولی بدین معنی نیست که شما به خاطر اینکه می‌دانید حتماً برنده خواهید شد، مسابقه‌ای را راه بیندازید. اگر شما خسته شده‌اید و این بی‌حوصلگی را می‌خواهید با دردسر درست کردن پر کنید، راه تخلیه بهتری برای توانایی‌هایتان پیدا کنید. با ناامید کردن یک نفر دیگر خودتان را سرگرم نکنید.

اردیبهشت: ممکن است شما دوست داشته باشید که رویه خود را تغییر داده و از زندگی‌تان لذت ببرید، اما به نظر می‌رسد دیگران نسبت به شما تصور دیگری در ذهن دارند. اگرچه شما باید سعی کنید که با توجه به برنامه‌هایتان پیش بروید، اما اگر به نقطه‌ای رسیدید که فکر کردید نباید تا اینجا پیش روی می‌کردید نگرانی به خود راه ندهید. فقط چند نفس عمیق کشیده و مرزهایی را که برای خودتان تعیین کرده‌اید را به دیگران نیز بگویید تا از راهی که شما برگزیده‌اید متعجب نشوند.

خرداد: شما فکر می‌کنید که یک نفر عمداً می‌خواهد در خفا به شما استرس وارد کند و این موضوع خوشایند شما نیست. به جای اینکه سعی کنید اتفاقاتی را که در خفا پیش آمده به دیگران بگویید، فقط با دیگران روراست باشید و به مشغله‌های شغلی خودتان بپردازید. اگر شما سعی کنید با کسی که شما را فریب داده است متقابلاً رفتار کنید مطمئناً برنده نخواهید شد.

تیر: شما امروز در زمان حال زندگی نمی‌کنید. درعوض در حال برنامه‌ریزی و رویاپردازی کردن برای فعالیتهای مربوط به آینده خود هستید. اما این برنامه‌ریزی‌ها در مورد توهمات غیرواقعی نیست؛ حتی اگر استراتژی شما همیشه این گونه نبوده باشد، ولی یکی از ویژگی‌های شما این بوده که دوست داشتید آینده را برای خودتان ملموس کنید. با تجسم کردن چیزهایی که می‌خواهید بهشان برسید، می‌توانید اموری را در حال حاضر غیرممکن به نظر می‌رسند را در آینده به واقعیت تبدیل کنید.

مرداد: دوستان و اعضای خانواده‌تان امروز از شما می‌خواهند که آنها را راهنمایی کنید. درعوض ماه در برج ثور قرار گرفته و به شما پیشنهاد می‌شود که به استراحت کردن و بازسازی نیروهایتان بپردازید. شما امروز می‌توانید برای دیگران نمونه بارز شخصی باشید که فقط هرکاری را که نسبت بهش احساس خوبی دارد انجام می‌دهد، حالا چه این کار تماشا کردن تلویزیون باشد، چه شنا کردن در استخر و یا پیاده‌روی کردن در هوای آزاد، نوع فعالیت زیاد مهم نیست.

شهریور: شما امروز می‌توانید فرصت خیلی خوبی برای استراحت کردن داشته باشید. در حال حاضر آسان‌تر گرفتن زندگی باعث می‌شود شما احساس خوبی داشته باشید. اما در حالی که ماه در پنجمین خانه شما خودش را با ژوپیتر سازگار می‌کند همچنین شما را تشویق می‌کند که به کار کردن ادامه بدهید. مادامی که شما نتوانسته‌اید از وقتتان برای استراحت کردن استفاده کنید نخواهید توانست از زندگی‌تان لذت ببرید.

مهر: امروز شما در بین خانواده و دوستانتان جنجالی به پا کرده‌اید برای اینکه می‌خواهید که آنها بدانند که شما در مورد یک مسأله خاص چه احساسی دارید. اگرچه ممکن است شما امروز نسبت به همیشه خودرأی‌تر باشید، ولی عاقلانه‌تر است که تفکراتتان را با دیگران در میان نگذارید. اگر شما می‌خواهید ایده‌هایتان را به مرحله اجرا بگذارید، اگر آنها را خیلی زود و سریع برای دیگران افشا کنید به نتیجه نخواهید رسید.

همچنین : بخوانید  فال روز جمعه 16 فروردین 92

آبان: شما دوست دارید امروز را طوری بگذرانید که انگار هیچ برنامه و نقشه از پیش تعیین شده‌ای نداشته‌اید. حتی اگر این جریان یک روش غیرمعمولی و بی‌قاعده برای شما باشد، ولی اکنون اگر خودتان را به این جریان بسپارید لذت بردن از زندگی خیلی آسان می‌شود. محکم و ثابت قدم باشید، ولی نباید دیگران را به خاطر کارهایتان سرزنش کنید. درضمن با دیگران مهربان باشید، به خصوص وقتی که یک نفر تصمیم دارد با شما ارتباط برقرار کند.

آذر: شما امروز از برنامه‌هایتان عقب افتاده‌اید و اگر خیلی زود شروع به کار نکنید، فرصتهای زیادی را از دست خواهید داد. اگر برای کاری تحت فشار قرار بگیرید شاید به شما انگیزه بدهد که با هیجان بیتشری کار کنید. چه این کار را بکنید چه نکنید مجبور خواهید بود شرایط سختی که در حال حاضر به وجود آمده را تحمل کنید. اما واقعاً مهم نیست که شما چه کاری انجام می‌دهید و اینکه چقدر آن را ادامه می‌دهید، بلکه آن چیزی که اهمیت دارد این است که بتوانید تعهداتی را که به دیگران داده‌اید را عملی کنید.

دی: دو جمله «عجله نکنید» و « نگران نباشید» امروز می‌تواند دو پند مناسب برای شما باشد. هر چیزی به وقت خودش اتفاق خواهد افتاد و نیازی نیست که شما سعی و تلاش اضافی بکنید. عجیب اینکه شما در حال حاضر نمی‌خواهید این واقعیت را قبول کنید، ولی این انکار کردن‌ها زیاد ادامه نخواهد داشت. به جای اینکه به دنبال راههایی باشید که به امکاناتی که دارید در آینده توسعه بدهید، سعی کنید از چیزهایی که در اختیار دارید هم اکنون لذت ببرید.

بهمن: ممکن است امروز با یکی از اعضای خانواده‌تان جر و بحث داشته باشید. کاملاً واضح است که این مشکل مربوط به شما نیست، برای اینکه دوست داشته‌اید که از مجادله‌ها دوری کنید. حتی اگر با صحبت کردن هم توانستید این مشکل را حل کنید، اما شما در این آزمایش می‌فهمید که شما در شرایط جدی و مهم عدم توانایی خود را به دیگران ربط می‌دهید. تمرین کردن انعطاف پذیری باعث می‌شود که دیگران بیشتر با شما احساس راحتی کنند.

اسفند: به نظر می‌رسد که اتفاقاتی بر خلاف میل شما رخ داده است. یکی از طرافیان شما تغییر کرده است، او روش جدیدی را در پیش گرفته است و با وجود اینکه این رویه شما را نگران کرده است ولی باز هم به کار خود ادامه می‌دهد. از امکانات و نفوذ خود استفاده کنید تا امور را تحت کنترل خود درآورید. به جای اینکه ذهنتان را درگیر موضوعات بی‌اهمیت کنید و انرژی خودتان را هدر دهید، آن را برای آخر هفته و مواقعی که بهش نیاز داشتید ذخیره کنید.

 سیمرغ