تنها راه تغییر یافتن یک تصمیم واقعی است.
خوش آمدید - امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳

در سال ۲۰۱۳ چه کلماتی بیشتر در گوگل جستجو شدند؟

در سال ۲۰۱۳ چه کلماتی بیشتر در گوگل جستجو شدند؟

 بیشترین کلمات سرچ شده در گوگل 2013,بیشترین کلمات جستجو شده در گوگل 2013,کلمات جستجو شده در گوگل ,کلمات سرچ   شده در گوگل,

به گزارش دنیای فناوری اطلاعات ؛ بنا به اخبار رسیده و با توجه به آماری که شرکت گوگل منتشر کرده است لیست ۱۰ کلمه ای که بیشترین دفعات جستجو را در موتور جستجوی گوگل داشته اند معرفی شده اند . این کلمات عبارتند از :

 

 

۱–  نلسون ماندلا : رئیس جمهور آفریقای جنوبی که به تازگی در گذشته است و اخبار زیادی در مورد گذشته ی وی و کارهایی که انجام داده است مطرح شده است .

 

 

۲-  پل واکر : هنر پیشه ی فیلم های سریالی Fast and Furious که در اثر یک تصادف جانش را از دست داد .

 

 

۳-  iPhone 5S : محصول جدید شرکت اپل که طرفداران زیادی هم پیدا کرده است .

 

 

۴-  کوری مونتیت : بازیگر جوان و مشهوری که مرگ مشکوک وی چالش بر انگیز شد. خبر نگاران جسد مرده ی او را در هتلی در کانادا  پیدا کرده اند .

 

 

۵- هارلم شیک :  (Harlem Shake ) نوعی رقص که در آن ویدئو که در یوتیوب منتشر شد ۵ نوجوان استرالیایی به گونه ای جدید این رقص را انجام می دادند و بعد از آن هم این رقص به سرعت در فضای مجازی گسترش یافت .

 

 

۶-  ماراتن بوستون : انفجاری که در مسابقات دو ماراتون در بوستون آمریکا روی داد که منجر به کشته شدن ۳ تن و زخمی شدن ۱۳۰ نفر از افراد حاضر در آنجا شد .

 

 

۷-  نوزاد سلطنتی انگلستان : این نوزاد بریتانیایی در ماه ژوئیه ی سال ۲۰۱۳ در انگلستان به دنیا آمد و بعد از حاشیه های پیرامون ازدواج سلطنتی پدر و مادرش توجهات را به خودش معطوف کرد .

همچنین : بخوانید  گرانترین خودروی وارداتی به ایران کدام است؟

 

 

۸-  Galaxy S4 : محصول محبوب شرکت سامسونگ که پر فروش ترین گوشی و محبوب ترین گوشی در بین کاربران شناخته شده است .

 

 

۹- Play Station 4 :‌کنسول بازی محبوب سونی که افراد زیادی را شیفته ی خودش کرده است .

 

 

۱۰- کره شمالی :‌به دلیل آزمایشات هسته ای اخیر این کشور و ایجاد تحریم های جدید از طرف سازمان ملل برای آن مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است .

گوگل این آمار را از بین ۱ تریلیون کلمه ی مورد جستجوی افراد منتشر کرده است.