ایستایی وجود ندارد ، هر چه هست جوشش و جاری بودن است.
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

داستان فصل دوم سریال شهرزاد ۲

داستان فصل دوم سریال شهرزاد ۲

فصل دوم سریال شهرزاد , زمان پخش فصل دوم سریال شهرزاد , سریال شهرزاد 2, فصل دوم شهرزاد

 


حسن فتحی کارگردان شهرزاد در گفتگویی با سینما پرس اعلام کرد : این روزها در حال رایزنی با تهیه کنندگان هستیم تا بتوانیم فصل دوم و سوم سریال شهرزاد را نیز به زودی به مرحله تولید برسانیم. خوشبختانه بنا به آماری که به دستم رسیده «شهرزاد» توانسته با بازخوردهای خوبی مواجه شود و من خوشحالم که توانستم این سریال را برای مخاطبان فهیم و فرهیخته شبکه نمایش خانگی به تولید برسانم. ما از ابتدای امر قصد داشتیم که فصل های دوم و سوم سریال شهرزاد را به تولید برسانیم اما منتظر بودیم تا واکنش های مخاطبان را در مواجهه با «شهرزاد» داشته باشیم و بعد از آن مبادرت به نگارش فیلمنامه کنیم که خوشبختانه بازخوردهای رضایت بخش مخاطبان تصمیم ما را برای تولید قسمت های بعدی این سریال بسیار جدی تر از گذشته کرد.

حسن فتحی سپس با بیان اینکه باز هم برای شبکه نمایش خانگی فیلم می سازم اظهار داشت: برای من حضور در همه مدیوم ها یکسان است و تفاوت چندانی با هم ندارد؛ قطعاً اگر تلویزیون شرایط متعادل تری داشت ترجیح میدادم «شهرزاد» را برای تلویزیون بسازم اما خوشبختانه این روزها شبکه نمایش خانگی مخاطبان خود را به صورت جدی پیدا کرده است و مردم با دیدن سریال به این صورت آشنا شده اند از این رو اگر باز هم پیشنهادی باشد برای این شبکه اقدام به تولید فیلم و سریال می کنم.


آغاز فیلمبرداری فصل دوم شهرزاد

فصل دوم سریال «شهرزاد» قرار است که در ۲۶ قسمت تهیه و تولید شود و به بازار بیاید. در ادامه تصویربرداری سریال «شهرزاد ۲» عوامل تولید این سریال پر حاشیه به پارک ارم رسیدند. فصل دوم سریال شهرزاد به کارگردانی حسن فتحی و تهیه‌کنندگی سیدمحمد امامی که از صبح ۱۵ مهر ماه در لوکیشن خانه بزرگ آقا آغاز شده بود در لوکیشن خارجی و خیابانی ادامه دارد. در ادامه ساخت فصل دوم سریال شهرزاد و با وجود حاشیه‌هایی که برای تهیه‌کننده و نام این سریال بوجود آمده بود اما عوامل تولید این سریال با قدرت و توان مضاعف مشغول فیلمبرداری و ساخت سری دوم این مجموعه هستند. در ادامه تصویربرداری سری دوم سریال «شهرزاد»، عوامل تولید آن از صبح امروز در پارک ارم مستقر شدند و بازیگران اصلی این مجموعه از جمله ترانه علیدوستی و شهاب حسینی و مصطفی زمانی و چند بازیگر مکمل دیگر جلوی دوربین رفته‌اند و مشغول ایفای نقش خود هستند.

فصل دوم سریال شهرزاد , زمان پخش فصل دوم سریال شهرزاد , سریال شهرزاد 2, فصل دوم شهرزاد

وی ادامه داد: خوشبختانه از ابتدای امر خلاصه فیلمنامه فصل های بعدی این سریال توسط بنده و خانم نغمه ثمینی نوشته و آماده بود و قطعاً به زودی مرحله نگارش فصل های بعدی این سریال نیز به پایان خواهد رسید؛ فصل اول «شهرازد» به اوایل دهه ۳۰ شمسی می‌ پردازد و فصل دوم بخش هایی از حوادث اواخر دهه ۳۰ و اوایل دهه ۴۰ را در برمی‌ گیرد و فصل سوم نیز قرار است داستان این شخصیت ها را بعد از دوران پیروزی انقلاب اسلامی به تصویر بکشد. وی در خاتمه این گفتگو اظهار داشت: آنچه می خواهم این است که روایت داستانی عاشقانه خود را بدون هیچ گونه تحریف وقایع تاریخی و تنها بر اساس حقیقت داشته باشیم و امیدوارم که فصل های بعدی این سریال نیز با استقبال خوب مخاطبان مواجه شود.

همچنین : بخوانید  عکس های بازیگران سریال انقلاب زیبا + داستان

گفتنی است؛ سریال «شهرزاد» به کارگردانی «حسن فتحی» و بازی «ترانه علیدوستی»، «شهاب حسینی» و «مصطفی زمانی» یک سریال عاشقانه است که برای پخش خانگی تولید شده است. داستان سریال شهرزاد از زمان کودتای ۲۸ مرداد به بعد اتفاق می‌افتد و بیشتر مضمونی رمانتیک دارد و می‌توان آن را ملودرامی عشقی جنایی تعریف کرد. سریال شهرزاد با هنرنمایی سه نسل از هنرمندان خاطره‌انگیز ایران، پرهزینه‌ترین سریال شبکه نمایش خانگی است که داستان عاشقانه‌ای را در تهران قدیم روایت می‌کند. این سریال همزمان در کشور آلمان نیز نمایش داده می‌شود و به همین مناسبت در روز ۲۰ مهر ماه مراسم فرش قرمز با حضور بازیگران و دست اندر کاران این سریال در شهر «کلن» آلمان برگزار شد. «سید محمد امامی» تهیه کننده این سریال ۲۶ قسمتی است و «اسماعیل عفیفه» مجری طرح آن است. شهاب حسینی، ترانه علیدوستی، علی نصیریان، ابوالفضل پورعرب، مصطفی زمانی، محمود پاک نیت، حمیدرضا آذرنگ، هومن برق نورد، امیرحسین رستمی، گلاره عباسی، فریبا متخصص، سهیلا رضوی، فرخ نعمتی، رامین ناصرنصیر و… از جمله بازیگران سریال «شهرزاد» هستند.


زمان پخش سریال شهرزاد ۲

حسن فتحی پس از یک دوره‌ی کوتاه که فیلمبرداری شهرزاد ۲ را کنار گذاشته بود، از دی ماه روند ساخت فصل دوم این سریال پرطرفدار را از سر گرفت و چندی پیش تصاویر جدیدی از شهرزاد ۲ منتشر شد. حال مهدی سلطانی بازیگر این سریال در حساب اینستاگرام خود عکسی از پشت صحنه‌ ی این سریال منتشر کرده و در توضیح آن نوشته که گروه سازنده سخت در تلاشند تا قسمت هاى ابتدایى را با کیفیتى مطلوب براى پخش در آخرین ماه بهار آماده سازند. با این حساب باید حداقل تا خرداد ۹۶ منتظر پخش شهرزاد ۲ از شبکه‌ ی نمایش خانگی باشیم. در فصل دوم این سریال بازیگران جدیدی همچون رضا کیانیان، رویا نونهالی و امیر جعفری به مجموعه اضافه شده‌اند که پیش‌تر از گریم رضا کیانیان و رویا نونهالی رونمایی شد.

فصل دوم سریال شهرزاد , زمان پخش فصل دوم سریال شهرزاد , سریال شهرزاد 2, فصل دوم شهرزاد

داستان فصل دوم سریال شهرزاد ۲