اتحادتان را در تمام زندگی حفظ کنید تا همیشه پایدار و سرافراز باشید.(کوروش کبیر)
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

اقدام جالب چینی ها برای ازدواج کردن فرزندانشان + عکس

والدین چینی که نگران ازدواج کردن فرزندان خود هستند دست به اقدامی جالب زده اند تا بتوانند فرزندان خود را سامان دهند. این والدین نگران و مضطرب برای پیدا کردن عروس و داماد مورد علاقه شان آگهی میدهند .

 

اقدام جالب چینی ها برای ازدواج کردن فرزندانشان|wWw.CampFa.ir

این اتفاق جالب در یکی از پارکهای شانگهای رخ میدهد و آخر هفته ها والدین با در دست داشتن مشخصات فرزندانشان به این پارک آمده و دنبال همسر مناسب میگردند.

 

این والدین با امید یافتن زوج مناسب فرزندشان اطلاعاتی نظیر سن ، قد، میزان تحصیلات و مهارتها و درآمد فرزندان خود را به همراه عکس آنها در یک برگه آگهی مینویسند و در محلی که برای این کار مشخص شده است نصب میکنند.

 

اکثرا همه به دنبال یافتن دامادی با خصوصیاتی مثل مسئولیت پذیری، درآمد ثابت ، و یا صاحب خانه و ماشین هستند و برای عروس خانمها ویژگیهایی مثل مهربانی و شغل مناسب و داشتن مدرک دانشگاهی مد نظر است . والدین بعد از اینکه آگهی فرزند خود را آماده کردند با دیگر والدین در این مکان گفتگو میکنند تا شاید بتوانند از میان آنان گمشده خود را پیدا کنند.

 اقدام جالب چینی ها برای ازدواج کردن فرزندانشان|wWw.CampFa.ir

 

یک پدر ۵۵ ساله که به دنبال یافتن عروسی مناسب برای پسر ۲۹ ساله خود است میگوید از ۶ ماه پیش از وجود چنین مکانی در یک روزنامه باخبر شده است و هر هفته به این مکان می آید تا بتواند برای پسر خود همسر ایده آلش را پیدا کند. او میگوید اگر نتواند به هر دلیلی به این مکان بیاید از همسرش خواسته است تا این کار را انجام دهد.

همچنین : بخوانید  دختر ایرانی که دل شیر دارد با فعالیت هایی دیدنی! + عکس

 

آنها به دنبال یک دختر با مدرک دانشگاهی هستند و اگرچه دختران زیادی را در این مدت به پسرشان معرفی کرده اند اما هنوز او همسر ایده آلش را پیدا نکرده است . این پدر ۵۵ ساله معتقد است پسرش به قدری مشغله دارد که خود قادر به یافتن همسرش نیست و این ایده جالب به خانواده ها اجازه میدهد تا بتوانند فرزندانشان را یاری کنند تا همسر مناسبی پیدا کنند.

 

او میگوید از این کار خسته نمیشود و اینقدر این کار را ادامه میدهد تا بتواند به نتیجه برسد. سن ازدواج در کشور چین به سرعت رو به افزایش است و این امر باعث نگرانی خانواده ها شده است به طوریکه آنها تصمیم گرفته اند خودشان وارد عمل شده و آینده فرزندانشان را اینگونه یاری دهند.