آیا می پنداری که جسم کوچکی هستی ؟ولی درون تو جهان بزرگی نهفته است.(امام علی علیه السلام)
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

شخصیت شناسی دختران بر اساس رژلب

شخصیت شناسی دختران بر اساس رژلب |ww.campfa.ir

 

این روزها روانشناسی و شخصیت شناسی از روی تست های مختلف طرفداران زیادی دارد و همه دوست دارند به طریقی شناخت بیشتری از خود به دست بیاورند و بدانند درونشان چه می گذرد. اصلا همین که درباره خودمان و واقعیت های روحی مان بخوانیم جالب و سرگرم کننده است. حالا ما می خواهیم با یک چیز نسبتا عجیب شما را روانشناسی کنیم؛ با رژلب تان. بله، خیلی عجیب است؟برای خود ما هم وقتی برای اولین بار با چنین تستی مواجه شدیم تعجب آور بود، به همین دلیل اول از همه سراغ خانم های دفتر مجله رفتیم تا ببینیم این تست چقدر می تواند درست باشد. باور کنید بیشتر آنها ادعا می کردند که بسیاری از چیزهایی که در آزمون آمده به شخصیت شان نزدیک است. پس فهمیدیم خیلی هم آزمون بی ربطی نیست و می تواند خیلی چیزهای ناگفته از شخصیت ما را بگوید.

● محافظه کار و مصمم
به رژلب خودتان نگاه کنید، اگر دیدید که سر آن کاملا صاف شده است می توانید خودتان را اینگونه تحلیل کنید، که یک زن بسیار مصمم و ثابت قدم هستید و در تصمیم گیری هایتان بسیار با اراده عمل خواهید کرد. وقتی هدفی را برای خودتان تعیین کنید به این راحتی ها از آن چشم پوشی نمی کنید و سعی می کنید تا انتها با تمام وجود به سمت هدفتان حرکت کنید. البته ناگفته نماند که تایید دیگران هم برای شما بسیار مهم است. سعی می کنید ظاهر و کردارتان به گونه ای باشد که هر کسی را راضی کند. شما به سرعت می توانید مسائل را تجزیه و تحلیل کنید؛ به همین دلیل در برخورد با ناملایمات زندگی بسیار خونسرد عمل می کنید حتی برخی از مواقع در مقابل تصمیم گیری های قبلی خودتان ایستادگی می کنید و به راحتی کنار نمی آیید و سعی می کنید از اشتباه زیاد جلوگیری کنید. علاقه مند هستید همه چیز را قبل از اتفاق افتادن پیش بینی کنید و این ناشی از روحیه محافظه کارانه ای است که دارید؛ تا جایی که دوست دارید همه چیز را تحت کنترل داشته باشید.

● اهل صلح و صفا
اگرسر رژلب شما کاملا گرد شده است می توان گفت شخصیت سخت گیری نیستید و ترجیح می دهید هرکاری کنید که صلح برقرار باشد و کسی دلخور نشود. به همین دلیل هرجا می روید سعی می کنید در آنجا صلح و صفا برقرار کنید. به طور کلی باید گفت صاحبان اینگونه رژلب ها شخصیت آرام و ثابتی دارند و بیشتر جاها خود را فردی دوست داشتنی نشان می دهند. آنها خیلی بخشنده هستند و از دوست بودن با آنها پشیمان نخواهید شد. البته ناگفته نماند این افراد بسیار با استعداد هستند و از مسائل علمی هم لذت می برند. آنها دوست ندارند وقت شان را بیهوده از بین ببرند.

● خودرای و اهل بحث
اگر نوک رژلب تان تیــز و زاویـه دار شده است احتمالا شخصیتی خودرای دارید تا جایی که گاهی مستبدانه عمل می کنید. در کل روحیه سرزنده ای دارید و همیشه و همه جا به دنبال تفریح و سرگرمی هستید. از برنامه ریزی و داشتن برنامه بیزارید و ترجیح می دهید همه کارها را بدون برنامه انجام دهید. در انتخاب دوستان تان سخت گیرید اما اگر کسی را به عنوان دوست انتخاب کنید هر کاری از دستتان بربیاید برایش انجام می دهید. از جلب توجه خوشتان می آید و از اینکه مورد توجه جمع باشید لذت می برید. اما یک نکته نه چندان مثبت هم دارید و اینکه از بحث کردن زیاد لذت می برید که بحث های طولانی گاهی می تواند برای اطرافیانتان آزاردهنده باشد.

● شما مدیر خوبی نمی شوید
اگر رژلب شما که از آن استفاده می کنید دارای سطحی کاملا شیبدار است و فقط از یک طرف آن استفاده کرده اید به گونه ای که شکلی شبیه حالت اصلی را دارد باید بگوییم این یعنی شما به راحتی دنباله رو افراد مختلف می شوید؛ و خیلی رئیس موفقی نخواهید شد. ترجیح می دهید یکسری قانون حاضر و آماده داشته باشید تا به راحتی راه زندگی خود را پیدا کنید. در واقع به قوانین پایبندی خاصی دارید. از جلب توجه زیاد خوشتان نمی آید و ترجیح می دهید بیشتر در حاشیه باشید. البته شاید این حالت به دلیل اعتماد به نفس کمی باشدکه دارید. از چیزهایی که دارید به خوبی مراقبت می کنید و سعی می کنید آنها را همان گونه که از اول بوده اند نگه دارید. در زندگی همیشه برنامه دارید و کاملا هم به آنها پایبندید. البته گاهی هم شیطنت های خاص خودتان را دارید مثلا ممکن است تنها برای تفریح موهایتان را رنگ کنید.

همچنین : بخوانید  تست هوش : عدد صحیح را بیابید!

● عاشق پیشه ها
اگر سر رژلب تان زاویه دار شده است ولی نوک آن حالت منحنی دارد باید بگوییم که شخصیت خلاقی دارید و از یکنواختی بیزارید. اینکه بخواهید بدون فکر کردن هر روز کاریکسانی را انجام دهید برایتان آزار دهنده است. فوق العاده پر انرژی هستید و در جمع اطرافیان پرانرژی تر از شما کم پیدا می شود. البته اگر بخواهیم روراست باشیم باید بگوییم کمی زیاد حرف می زنید و همین حرف زدن زیادی گاهی اطرافیان را آزار می دهد. عاشق جلب توجه کردن هستید و از اینکه همه حواسشان به کارهایتان باشد لذت می برید. البته یک هشدار هم برایتان داریم، حواستان به عاشق شدنتان باشد، زیرا خیلی راحت و زود عاشق می شوید و همین می تواند برایتان دردسرساز شود. دوست دارید به همه کمک کنید و این جزئی از شخصیت تان است. اگر بخواهیم یک توصیه برایتان داشته باشیم این است که به دنبال یک برنامه ریزی منظم باشید درست است که علاقه ای به برنامه ندارید ولی با برنامه زندگی کردن می تواند گاهی خیلی کمک کننده باشد.

● سلام خانم مارپل
اگر سر رژلب شما حالت چاله ای پیدا کرده یعنی از وسط آن بیشتر از همه استفاده کرده اید باید گفت احتمالا شخصیت خونگرمی دارید. البته باید گفت که شخصیت کنجکاوی دارید و دوست دارید همیشه از همه چیز سردربیاورید. به همین دلیل هم هست که شم کارآگاهی قوی دارید و خیلی اوقات دوستان از شما به عنوان خانم مارپل یاد می کنند. کلا از کاوش و جست وجو لذت می برید و همیشه ماجراجو بودن جزء ایده آل هایتان است؛ اینکه بتوانید جاهایی بروید که تا حالا نرفته اید یا کسانی را ببینید که با آنها آشنا نیستید. ناگفته نماند که چیزهای پیچیده هم برایتان جالب است و خودتان هم بدتان نمی آید در بین دوستان به عنوان یک فرد پیچیده شناخته شوید.

● خانواده برایتان مهم تر از همه چیز است

اگر سر رژلب تان گرد و تیز شده است یعنی مثل نوک یک مداد تیز است باید بگوییم واقعا شخصیتی دوست داشتنی دارید. خانواده برایتان بسیار مهم است و هیچ تصمیمی را بدون توجه به خانواده و مصلحت های آن نمی گیرید. برای شما بهترین جای دنیا کنار خانواده است. بیشتر اوقات در زندگی دوست دارید به عنوان عامل فعال عمل کنید نه اینکه منتظر بنشینید و ببینید که دیگران چگونه عمل می کنند، شما دوست دارید خودتان تعیین کننده باشید. به همین دلیل هم گاهی به راحتی به اطرافیانتان فرمان می دهید و از اینکه دیگران به دستورات شما گوش کنند لذت می برید و گاهی در رفتارها و حرف هایتان اغراق دارید و بی جهت بزرگنمایی می کنید.

● آنهایی که خیلی «من» هستند
اگر سر رژلب شما از دو طرف تیز شده است باید بگوییم همیشه به دنبال جلب توجه هستید و اینکه بتوانید در یک جمع مرکز توجه همه باشید از آرزوهایتان است. البته شخصیتی احساساتی دارید و از یک زندگی سرزنده لذت می برید. اما اگر بخواهیم با شما روراست باشیم باید بگوییم که «من» بزرگی دارید. یعنی گاهی غرور و خودبینی بیش از اندازه پیدا می کنید تا جایی که شاید شرایط را برای اطرافیان و به خصوص همسرتان کمی سخت کنید. جزو آن دسته از افرادی هستید که عاشق زندگی و زندگی کردن هستند و از تک تک روزهایشان استفاده می کنند و از آن لذت می برند. بیشتر اوقات دوست دارید مرموز باشید و اینکه دیگران شما را پر رمز و راز بدانند برایتان جالب است. البته گاهی هم این حالت آگاهانه نیست یعنی آنقدر برای خودتان رمز و راز ساخته اید که چاره ای جز یک زندگی پر از راز ندارید. برای کارهایتان به دنبال راه های آسان می گردید و همیشه یکی از کسانی هستید که آسان ترین راه حل ها را به راحتی پیدا می کنن