کسی را که به تو شنا یاد داد، غرق مکن.
خوش آمدید - امروز : سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲

فال روز شنبه ۴ خرداد ۹۲

 

فروردین: شما اکنون نمی‌توانی آهسته و یکنواخت حرکت کنی برای اینکه دیگران خواسته‌های سنگینی از شما دارند. آنها حتی شاید فکر کنند که شما می‌خواهید تمام وقتتان را با آنها بگذرانید. حتی اگر شما دوست داشته باشید که در خوشی‌هایشان با آنها همراه باشید، اما ایده انجام دادن این کار از خود عمل جذاب‌تر است. با فعالیت گروه خاصی همراهی نکن، اگر فکر می‌کنی که بعداً از انجام دادن این کار پشیمان خواهی شد.

اردیبهشت: شما باید باور کنید که کنترل زندگی‌تان از دستتتان خارج شده است، اما می‌توانید به این اطمینان متکی باشد که این شرایط تغییر خواهد کرد. با وجود این شاید مجبور باشید خواسته‌های سختی را که در محل کار از شما می‌شود تحمل کنید. آرزوهای خیلی بلندپروازانه نداشته باشید. برای دوری کردن از یک کشمکش آماده باشید که برنامه‌هایتان را به تعویق بیندازید. تا موقعی که کار تمام شود به این رویه ادامه بدهید.

 
خرداد: شاید شما فکر کنید که می‌دانید چه چیز می‌خواهید، اما ممکن است چیزی نباشد که شما واقعاً بدان نیاز داشته باشید. و اگرچه شما این شانس را دارا هستید که به این خواسته‌هایتان برسید اما تحت هیچ شرایطی نباید شاد بودن را فراموش کنید. علی رغم اینکه شاید ناامید باشید، هنوز هم می‌توانید لبخند را بر چهره دیگران بنشانید. ولی به یاد داشته باشید برای پنهان کردن نارضایتی درونی لازم نیست که تظاهر کنید.
تیر: شاید شما دوست داشته باشید که فعالیتهایتان کاهش پیدا کند و آسایش بیشتری داشته باشید، اما برای داشتن روزی آرام و همراه با استراحت باید مدتی صبر کنید. همچنانکه شما در مورد آینده‌تان برنامه ریزی می‌کنید تمام احتمالات ممکنی که شما می‌بینید می‌تواند شما را تحریک کند، برای اینکه شما راحت‌تر هستید که با استفاده از یک روش ملموس به تنهایی عمل کنید. صحبت کردن در مورد ترسهایتان می‌تواند یاریتان کند اما کم کردن نگرانی‌هایتان به وسیله ورزش بدنی سالم نیز می‌تواند برایتان سودمند باشد.
مرداد: شما تا زمانی که ناخواسته خودتان را در میان موقعیتی پویا که به خلاق بودن شما کمک می‌کند قرار داده‌اید، می‌توانید در مسیر خود باقی بمانید. شاید امروز احساسات شما مثبت باشند، اما از شما برای اینکه می‌خواهید فعالیتهایتان را فقط در یک مسیر با الهام قلبی‌تان انجام دهید سرپیچی می‌کنند. دیگران نسبت به اینکه شما چه احساسی در مورد هر یک از این دو دارید اطیمنان ندارند، برای اینکه شما پیامتان را واضح بیان نکرده‌اید.
 
شهریور: حتی اگر شما در مسیر نسبتاً خوش بینانه‌ای قرار گرفته‌اید، امروز پیش‌روی کردن می‌تواند تاحدی سخت باشد. شما می‌توانید بر امواج منفی‌ای که شما را پریشان کرده‌اند چیره شوید، اما نسنجیده عمل نکنید زیرا که مخالفت‌های دیگری را جذب خواهید کرد. ورزشهای مسابقه‌ای یا برنامه‌های استراتژی شدید راه‌های جایگزینی هستند تا مقداری از نیروی اضافی‌تان را تخلیه کنید.
مهر: احساسات شما هنگامی که خورشید با ستاره اقبالتان، پلوتو، ظاهر می‌شود تشدید می‌شوند. مهم نیست که به خطر چه ایده‌ای تلاش می‌کنید، شما احتمالاً فقط می‌خواهید برای مدتی کوتاه فشارها را کاهش دهید. شما کاملاً نمی‌توانید از ناراحتی‌ای که اینک احساس می‌کنید رهایی یابید. خوشبختانه این شرایط همیشگی نیست؛ بلکه دوره گذرایی است که در این دوره شما می‌توانید کمک کنید تا بخش آرام شده ذهنتان در هفته‌های آینده بهبود یابد.

 
آبان: شما منتظر فرصتی هستید که بتوانید استراحت کنید، اما این کار به این سادگی‌ها هم نیست. به علاوه این حرف به این معنا نیست که شما خیلی سرتان شلوغ است، بلکه شما فقط نیروی جسمی مازادی دارید و نمی‌خواهید فرصت انجام دادن کارها را از دست بدهید. با وجود این برای شما خطر آفرین است که بیشتر از آن چیزی که می‌توانید انجام دهید مسئولیتی را قبول کنید. روی کارتان تمرکز داشته باشید؛ اگر امروز از زمانتان حداکثر استفاده را نکنید فردا افسوس خواهید خورد.
آذر: جهان بیرونی انسانها، مکان‌ها و اشیاء موضوعاتی نیستند که در حال حاضر برای شما اهمیت داشته باشند. حادثه‌های زیادی برای مرزهای نامحسوس ذهن شما اتفاق افتاده است. این موضوع می‌تواند محرکی برایتان باشد، برای اینکه شما از تسلیم شدن در برابر خواسته‌هایتان هراس دارید. اجازه ندهید که ترسهای قدیمی جای خوشی‌های کنونی‌تان را بگیرند.
دی: شما امروز وسوسه شده‌اید که از مشغولیتهای اجتماعی کناره گیری کنید، اما به این معنا نیست که شما می‌خواهید تنها باشید. همچنانکه آرزوهای مادی شما بسیار قوی می‌شوند، شما احساسات زیادی را که ظاهر شده‌اند تجربه می‌کنید. اما احتمالاً شما حس و حال بیرون رفتن و یا مهمانی رفتن را ندارید. آزمایش کردن توانائیهایتان کلیدی است برای اینکه بتوانید قدرت بیانی آفریننده و پر اهمیت داشته باشید.
 
بهمن: شما به هرجا که نظر می‌کنید امکانات بالقوه‌ای را می‌بینید، اما فردی که همیشه دوستش دارید شما را ناراحت کرده و برای شما سخت است که از این موضوع فرار کنید. اگرچه اختلاف نظر می‌تواند خود شما را به شک بیندازد، ولی نسبت به علائقتان همیشه آگاهی داشته باشید. عامل تشدید می‌تواند اندیشه‌های نابی را ایجاد کند که شما اگر آنها را رد کنید نمی‌توانید آنها را دریابید.
اسفند: شما کاملاً قادر هستید که از خودتان مواظبت کنید و این اغلب روش شما می‌باشد. اکنون با وجود این شما به دانستن نیازهای هر فرد دیگری علاقه‌مند هستید. اما جستجو کردن ناراحتی‌های خودتان بدتر است چناچه شما می‌توانید هر نگرش منفی‌ای را تأیید کنید. دوست بهتری برای دیگران بودن شما را خوشحال‌تر می‌سازد.
همچنین : بخوانید  فال روز یکشنبه 24 دی 91